Meiden, ff snel... Moestra, balen van die stoel zeg, het valt echt niet mee. Ik zou het sowieso ff aankaarten bij het GOB. Succes er mee! Delfino, jeeejjj, het kaartje! Wij zijn er voor een jongen ook uit, nu het meisjes kaartje nog... All, vandaag bij de gyn geweest en alles was goed. Onverwachts toch nog n echo gehad, dus weer ff gespiekt. Vraagt de gyn, weten jullie het geslacht? Ik "nee, en zeg dat nou niet, ben veel te nieuwsgierig". Was er zonder mannetje. Verder ook de vooroplevering van ons nieuwe huis gehad, volgende week de sleutel!!
Goedenavond, Ik kom zomaar binnenvallen in the club... Zijn jullie 'die drukke april groep'? Mag ik me als junior lid aansluiten? Ben 16 april uitgerekend van ons eerste kindje, van een meisje, ben hier pas een week en zoek wat aansluiting, ben niet de hele dag online, maar kom wel 2x per dag kijken. Ben een echte babbelaar. Ik hoor het wel. Groetjes.
zo, de erkenning is geregeld! En nog even naar verjaardag geweest van een oom van mannetje. Nu lekker rustig op de bank. @ naomi, ja nou ben ik ook wel benieuwd naar jou kerstboom hoor @ wonderbaby, jaa heb er zin in! @ delfino, super zeg.. wat voor iets is het geworden? @ nijntje, altijd leuk een extra echo! Kan me voorstellen dat je nieuwsgierig bent hiih. Jeej bijna de sleutel, super! @ girafje, gezellig dat je mee komt kletsen, en de meisjes aan komt vullen want de jongens staan voor op t moment Ik heb zoiets laten maken alleen dan anders haha, andere kleuren en andere stoffen enz. Bekijk bijlage 206258
Girafje, welkom!! Dit is alleen niet de drukke club! Maar des te gezelliger, want hier is alles makkelijker bij te houden! Nijntje, wat een goed nieuws allemaal! Fijn!! Goldy, mooi zeg!!
kijk een aan de mooiste kerstboom hihi oeps moestra je zou dat denken dat ze daar iets zou opsteken hihi
girafje welkom nijntje joepie de sleutel dan kun je eindelijk beginnen se goldy das echt mooi delfino zijn jullie er uitgekomen dus? mogen wij het zien?
mooie boom naomi! Tja, dat zou je idd denken... Maar ja, kan je dat na zo'n korte tijd al verwachten? 2 maand in nederland... Ik weet niet hoe snel zoiets normaal gaat... Ik hoop alleen heel vurig dat de oma en tolk met het meisje nederlands praten. Dat zou het beste zijn, ook al is het geen vlekkeloos nederlands. Dat maakt niks uit! Maar ik geloof dat ze thuis geen woord nederlands spreken... Dus ja, dan duurt het hele proces voor iedereen langer!
Ik wou vanavond mn boom doen. Wordt uiteraard kinderboom. Met knuffeltjes en poppetjes, maar ben weer eens te lui. Heb alle spulletjes al klaar liggen. Wit, doorzichtig, zilver en anthra. A la Bijenkorf moet de boom worden. Nog ff zilveren treintje bestellen haha. Als ie ooit af komt, plaats ik wel foto. Over talen gesproken, ons kindje wordt tweetalig opgevoed, vind dat zo spannend. Ze krijgt ook twee nationaliteiten. Papa is Duitser.
Mamady haha hier vanaf dag 1 inderdaad al iets wat je nesteldrang zou kunnen noemen! maar jee het loopt de spuigaten uit, heb mezelf er niet zo heel goed mee in de hand! ik zal mezelf morgen eens wegen! ik ben ook benieuwd eigenlijk! Bij me dochtertje wist ik het veel beter, toen woog de VK me iedere keer. Moestra over dat meisje, ik zou het wel nog heel even aankijken, maar vooral niet de verplichting voelen om ermee door te gaan. Als het voor jou zo slecht voelt! Na de 'aankijkperiode' gewoon de beslissing nemen wat jou voor jouzelf het beste lijkt!!! weten jullie toevallig nog leuke websites voor accessoires enzo voor de babykamer? Ik heb gister in een winkel in Breda geshopt met manlief tijdens ons weekendje weg (wegens ons half jarig huwelijk/ 7jarig samenzijn) en zag daar zulke leuke dingen, maar bijvoorbeeld maar 2 schilderijtjes op voorraad terwijl ik der wilde ofzo, dus uiteindelijk niks gekocht. Buiten een heel schattig badjasje, longsleevje voor de baby en stoere wintermuts voor dochterlief tegen die koude stormwind! Superguppy knap hoor, de hele dag stil gezeten! leuk dat het shoppen zo gezellig was! hier ook alle vorm van geduld foetsie sinds de zwangerschap, behalve met me dochtertje! Zit jij nu volledig thuis? Ik heb, schaam schaam, even gemist waarom Delfino sterkte voor jou! Moestra Jeeemig! wat een kreng! Dat kind zou veel in de hoek staan bij mij.. Dat snappen ze in elke taal! Wonderbaby1 persoonlijk vind ik het wat meer en meisjes bed maar wel errug mooi! Moestra wat een ellende zeg dat die moeder ook geen NL praat! Kerstboom heb ik gister ook met dochterlief opgezet, (kleine witte boom) zo schattig, ik had ieniemienie balletjes met een hel klein ringetje, zonder haakjes eraan. Staat ze echt zo te vogelen van hoe ga ik die nu in die boom doen. Uiteindelijk had ze de oplossing: om de puntjes van de lampjes hihihi, knap kind!
Wonderbaby: Mooie kerstboom! Ik heb alleen de mandjes voor de babykamer gekocht. We zochten zilvere gordijnen maar nergens had je gene die ik wil. Dus heb nu maar kant en klare bij HenM besteld,volgens een vriendin zijn die erg mooi. Ik weet verder wel precis hoe ik het wil hebben. Nog 2 weekjes en dan beginnen! Moestra: Heb je het draakje vandaag weer? Goldy: Leuk! Ben benieuwd hoe het wordt! spannend! Erkenning: Nog geen seconde aan gedacht! Als ik jullie niet had Wonderbaby: Vandaag echo!! Met Goldy he! Veel plezier allebei! Delfino: Jeej een kaartje. Jij schiet op in ene Showen!? Nijntje: FIjn dat alles goed was! En wat leuk weer een echo! Knap hoor dat je de verleiding weer hebt weerstaan. Spannend de sleutel. Worden drukke tijden! Girafje: gezellid dat je mee komt kletsen Naomi: Moooie kerstboom!
Slechte nacht gehad.. Kay is zik en was om 2 uur wakker en heeft nie echt meer geslape nu heb ik koppijn zucht... Wordt een lange lange dag....
Delfino: Ohh heb jij weer. Beterschap voor Kay en succes vandaag! O, en je kan het geboortekaartje ook PB'en
Wij hebben kind en vader ook erkend. Kraamzorg geregeld. Babylijst gemaakt en belangrijkste dingen gekocht. Als kinderwagen, the Joolz Day, met maxicosi, en de kinderkamer inclusief matras en box en die dingen. Al veel kleertjes en veel dingen gekregen. Kinderwagen en meubels komen eind januari. Ik doe nog geen gym of joga. Jullie wel? Wil ook nog naar zo'n voorlichting voor borstvoeding, is dat wat zo'n avond? Naam hebben we, kaartje nog niet, maar die wil mn partner graag zelf ontwerpen. En ik krijg t maar niet voor elkaar dat ik s avonds gezonder eet. Snaai ook te veel. Andere maaltijden gaan prima. Ben s avonds vaak laat en moe, drukke baan. Tips?