Misschien kom ik wel hard over maar ik leef echt met je mee. Ik weet hoe irritant dit kan zijn en hoe machteloos je voelt. Maar mijn ervaring is dat het elke keer toch goed gekomen is. Dan keek ik terug en kon ik me eigenlijk niet meer voorstellen waarom ik mij er zo rot over heb gevoeld.
Zo kind op school en boodschappen gedaan maar stond te duizelen op me benen stond er ook nog eens een mega rij bij de kassa! Grrr Nu eindelijk thuis en op de bank met zak chocolaatjes
ow meid, ik bedoelde het niet sarcastisch hoor! Ik snap wel wat je bedoelt. Duidelijk die 3 R-en aanhouden! En ik heb het nu ook met dat huiljongentje wat ik had. Die is in november veel geweest en nu is het veel beter! Maar ja, dit gaat maar om max 3 maand en ik twijfel wel een beetje of ik al mijn energie, wat al niet veel is, erin wil steken... En dan ook nog het gevaar lopen dat mijn bloeddruk de volgende keer echt te hoog is... Ik kan niet zoals superguppie thuis gaan zitten... Dan komt er ook geen geld...
he bah delfino, wat balen de hele tijd!! Hopen dat je je snel beter voelt! Ben benieuwd naar de uitslag!
Zo oneerlijk deze regeling hier in nederland bah! Je kan eigenlijk nie meer werken maar je moet wel ivm geld ach kan me hier zo kwaad over maken maar doe ik mara nie schiet er niks mee op
ik weet wat je voelt delfino! Door de crisis stond eerst mijn man op straat. Fabriek failliet! En nog geen half jaar later stond ik op straat... We zijn er 1300 per maand op achteruit gegaan! En we vallen nu in de zogenaamd armenzone... Ofzo... Maar we moeten we particulier een huis huren! Want voor gewoon huren verdienen we weer te veel!
Hoop dat ik na de bevalling een andere baan vind! Al is dat ook niet ideaal maar goed je moet toch wat doen voor je geld!
Belachelijk ja. Een verzerking voor een zelfstandige is ook zo 200 per maand. Dan kan je het beter sparen. Wij gaan er straks ook enorm op achteruit, kunnen niet meer kopen wat wij willen maar moeten het kunnen redden. Ongeveer 600 tot 1000 euro per maand over voor boodschappen waarschijnlijk. Dat moet toch genoeg zijn?
oh veel mamady!! Hier max 400!! En dan heb ik nog niets opzij gezet voor de belasting... Jij hoeft toch nooit te betalen mamady?! Als ik de voorbeelden gebruik van het gob, dan krijg ik ook terug, maar ben stiekem bang dat het niet zo is... En dat ik dus volgend jaar een probleem heb... Ik zet elke maand weer opzij, maar ik heb het gewoon nodig!!
ik wil niet meer in de zorg delfino! Altijd weer die weekenden, feestdagen, avonden en nachten... Manlief had er ook een gruwelijke hekel aan!! Ik zit meer te denken aan doktersassistente! Maar pas als de kleine voetballer naar school is...
die loonheffing krijg ik niet. Word dat van je netto of bruto bedrag afgetrokken?! Als het idd van netto is, zoals de voorbeelden zeggen, dan krijg ik sowieso terug!
Moestra: Ik spaar ook voor de zekerheid hoor! Je weet inderdaad maar nooit! En is altijd lekker een buffer op te bouwen. Krijg jij straks meer uitkering dan jij nu verdiend?