ja, hier straks de dochter van onze accountant, maar ik denk dat we beter iemand kunnen regelen die het echt kan!
als ik max krijg wel mamady. Maar ik heb natuurlijk mijn schatting erbij gezet en die is veel minder. Ben dus benieuwd! Als ik wel max krijg, dan neem ik de volle 20 week! Lol
Wow. Gastouder van nog drie? Ja, dan moeten de regels gehanteerd. Ben gewoon wat softie vandaag, niet lekker en in bed. Maar ik hoor veel twijfel in je berichten, niet op willen geven, niet zielig zijn, niet zwak, maar ik hoor ook heel duidelijk dat je de energie voor die drie maanden misschien niet hebt. Ik hoop dat je goed aan jezelf denkt. Ik moet ook over mn baan denken. Ik heb een eigen bedrijf waar ik altijd 7 dagen in de week voor werkte. Nu ik 4,5 dag werk merk ik al dat de boel minder goed loopt en wil eigenlijk naar 4. Moet misschien toch ook over een andere invulling gaan denken. Nu ga ik na de geboorte van de kleine in Duitsland wonen en daar is het beter geregeld, kinderbijslag veel hoger en daar is oudergeld wat flink op kan lopen. Jammer dat dat hier niet is.
ja, ik merk die twijfel zelf ook erg. Misschien heb ik het antwoord voor mezelf al wel hoor, maar wil ik dus niet zomaar opgeven. Zoals jij zelf al schrijft girafje! Wat voor bedrijf heb je eigenlijk?
Een mode-agentuur. Heb 400 vaste klanten die 4 tot 6 keer per jaar bij mij hun (broeken)collecties komen inkopen. Heb vier keer per jaar een extreem drukke collectieperiode (moeten ze alle 400 i 5 weken bediend, circa 2 uur per klant en heb ik 4 verkopers rondlopen en nog 2 in after sales). Die van jan/feb doe ik nog, die van mrt/apr bereid ik alleen voor. Mits alles goed gaat he.
Die boeken zelf zijn al verslavend. Is zeker leuke branche, maar ook heel hard werken en gaat in de mode niet meer vanzelf. De beurzen en collecties zijn gaaf, ben ook nauw betrokken bij tot standkoming collecties. Maar ook lange zware dagen/weken/maanden achtereen, veel after sales wat erg veel tijd kost en een heel nare klanten ertussen. En leverancier heeft ook z'n eisen. Dus kunnen trappen van boven en van onderen komen. Maar doe t al 8 jaar en ben er aardig in thuis, ben best geliefd onder de klanten en zeer gewaardeerd door de leverancier, dus doe t niet slecht. Maar of ik het voort kan zetten (op deze manier niet in ieder geval), is de grote vraag. Probeer plaatsvervanger op te leiden...
Die boeken zijn heel verslavend! Ik heb ze allemaal!! Gelukkig werd draakje nu gehaald door oma! Die spreekt een aardig woordje nederlands. Ik kon nu duidelijk zeggen dat het niet lekker loopt. En waarom niet. Hopen dat ze er zelf ook iets mee doen en dat het ook beter zal worden! Zo, nu snel de kerstkaarten op de bus doen!
Beter! (Moestra). Ik kom eindelijk maar eens uit bed (hele dag brak gevoeld). Douchen en dan maar eens met mijn kitchie boom beginnen, word megagave kinderboom echt. Haha. Zal de foto wel plaatsen als ie af is, ben alleen bang dat het twee dagen gaat duren...
Girafje: Klink leuk maar erg druk! En een plaatsvervanger za het natuiurlijk nooit precies zo doen als jij wilt. Dat moet je ook kunnen loslaten. Moeilijk hoor. Moestra: jeej het zit er weer op voor vandaag. Voel je je nu niet heerlijk opgelucht?
Ja, ik voel me heel opgelucht! maar eigenlijk kan dat niet vind ik! Heb mezelf en zoonlief net eerst getrakteerd op een kerstkransje!
Hoi meiden ff snel ben beetje overstuur nu. De vk heeft net gebelt met uitslag van ziekenhuis. Mijn suiker was 7.9 te hoog dus en mijn ijzer waste laag moet maandag naar de gyn en hoor daar hoe nu verder....
Och jeetje delfino! Maar aan de andere kant weet je nu wel waarom je je zo belabberd voelt de hele tijd! Nu kan je er wat aan doen! Beterschap en sterkte meis! xx
Niet echt ja iig een dieet fijn zo voor kerst! Maar of ik bij de gyn moet blijven of nie is onduidelijk en jah.... Kindje zou waarschijnlijk een nacht moete blijve en dat doet pijn aangezien ik dan bij alle 3 niet meteen naar huis mocht kans op vroeggeboorte en ks zijn nu ook groter.... Ben er kapot van
Helleu.. Delfino wat balen zeg!! Nooitgeweten dat de kans op vroeggeboorte door dit soort dingen ook groter is! Succes bij de gyn maandag!! Nou kheb donderdagochtend een afspraak voor k dacht cesartherapie! Ben benieuwd.. Heb nu tot kwart voor 3 gewerkt maar trok het nie langer!