15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Delfino, zulke uitslagen zijn schrikken. Snap ik. Sterkte, maar ook rustig aan. Mijn ijzer ook steeds te laag. Nu heb ik mn multivitamine elke dag en extra neem ik elke dag suikervrije appelperenstroop op brood icm kaas, zuivel helpt ijzer op te nemen. Bij mij helpt dit. Je suiker daar moet wat aan gedaan ja, maar een troost, ken een aantal meiden om me heen die dat hadden/hebben en bleek later weer mee te vallen / gezakt of in ieder geval kindje normaal en gezond ter wereld en niet eerder. Maar goed dat het bekend is en er wel wat aan (laten) doen. Sterkte nogmaals.

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ delfino, idd even schrikken zeg!! Knuffel meis!

@ dreamer, ik heb een aantal jaar geleden ook cesar therapie gehad, veel oefeningen voor een goede houding enz. Hoop dat het helpt voor je!

3. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hoop het ook goldy :D
    Afwachten maar.. Vriend loopt nu ook weer bij fysio, kunnen we gezellig samen oefeningen doen haha :D

Pff mn buik jeukt af en toe echt ineens enorm.. Zou mn velletje oprekken hihi

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    je zou het haast denken nu he?! lol

Hier ook soms jeuk hoor!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    trouwens Goldy, jij had toch een echo vandaag??! Alweer terug??

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Pff net gegeten..
    Maar heb op t moment een eierkoeken en dubbelvla met slagroom verslaving geloof ik :p Niet samen hoor, wel apart hihi ;)

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hier een kerstkransjes verslaving ineens... :(

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahah ooh musketflikken... Ook zo lekker..

Spreek ik mn ma net online... (k kan echt tofifee eten voor t leven, altijd al.. Gefe me een doosje en hijs zo op :p ) Vraagt ze of k er intresse in heb.. Ze had drie van die doosjes vandr werk gehad... En mn broertje en zij vinden ze niet lekker... Hoe gek haha

9. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ben niet de enige die me moet bedwingen begrijp ik. Bij mij zijn het patatjes (al sinds klein kind mn zwakte) en chocolade (sinds 3,5 maand zwangerschap).

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.158
    33
    48
    Hahha nee hoor Girafje..
    Moet me regelmatig inhouden niet teveel te snaaien nu... Juist onder het mom van och k ben zwanger zit het gevaar nu he.. Anders eet ik nl ook nooit ozveel extra tussendoor ;) Wordt tijd dat k weer eens op een weegschaal ga staan :p

11. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zojuist boek aan het lezen, het complete zwangerschapskookboek, even met de neus op de feiten, helpt me inhouden. Had voor manlief zak spekkies gekocht (hij ging van de sigaretten af), hij nam ze niet en nu eet ik ervan. Nu in zak, knoop erin, bovenste plank weg. Klaar. Raar hoor dat onbedwingbare... Lusten...

12. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Door jullie gepraat over lekkere dingen heb ik alweer trek gekregen (en dat na mijn eigengemaakte pizza van vanavond) Er ligt hier nog een chocoladeletter heel lief naar mij te lachen (A) maar dat is weer veel te ongezond....:p

13. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goldy en wonderbaby: Hoe was de echo

Hier ook echt een snoepkont. Ik snoep serieus de hele dag door. Ik zorg wel dat ik sochtends smiddags en savonds gezond eet en 2 stukken fruit op een dag eet, maar verder hou ik mij echt niet in!!

14. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nog een chocoladeletter I. Eerst was ik beledigd dat ik gewoon de I kreeg, want die letter is klein. Bleken het twee I 's aan elkaar haha! Maar heb de ene gisteren in een keer opgegeten en was toen misselijk, vind puur veel lekkerder, melk eigenlijk helemaal niet, meer als het er is en ik wil snoepen, eet ik het, en in 1x. Nu wou ik dat het er toch een was, heb de andere verstopt, geef ik wel weg als er iemand op visite komt. Spekkies ook weggelegd. Kan alleen nog verse groentensoep maken haha.

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hee meiden!

De echo was leuk hè goldy! Onze mannen waren ook niet preuts en lieten hun pielie heel mooi zien hahaha vooral goldy's manneke wou niet op de foto zonder hem te showen ;)

Moestra ik zou het ook zo aanpakken net als mamaDy alleen is dat makkelijk praten als je zelf geen Spaans pratend kindje in huis hebt ;) maar zou haar wel gewoon op bed leggen, ff opzoeken hoe je het haar kunt zeggen en dan nog een x terug gaan om nog eens te zeggen en dan is het klaar..

Door jullie gepraat over lekkers heb ik net van die chocolade chips gepakt hmmmm
    Ik doe net als mamaDy ook gezond fruit en ontbijt middag en avond eten maar voor de rest let ik ook niet op! Wil vooral wat kilo's aankomen ;) zit ook nog steeds op 51,7kg veelste weinig!!!

Ik heb net een wiegje gekregen van pap en mam! Zo mooi! Ze gaan het morgenavond halen maar ze hebben het net gezegd, oh wat ben ik blij :D is zo mooi!! Als ik 'm morgen heb dan spam ik gelijk een foto :D

16. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Wat knap die letter die er nog is is van mijn vriend, mijn eigen heb ik al opgegeten vorige week. Maar ja 1200 kcal voor een chocoladeletter vond ik best wel veel:O

17. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb even een leuk staatje gevonden... 12 kilo aankomen bij een zwangerschap is normaal, minimaal eigenlijk in de doorsnee gevallen (even heel veilig gezegd)... Waar zitten die m in?

* 3,5 kilo baby
    * 1 kilo baarmoeder
    * 0,5 kilo placenta
    * 3,5 kilo extra bloed en vocht
    * 0,5 kilo borsten
    * 3 kilo vetvoorraad borstvoeding

Nou mijn borsten zijn wel meer dan een halve kilo zwaarder, halve kilo per stuk zou ik zeggen en ben net over de helft.
    En die 3 kilo vetvoorraad borstvoeding, waarom wordt die opgeslagen op je heupen, is toch nie handig?

Hahaha.

18. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk dat de mannenecho's leuk waren! Blijf het zo bijzonder vinden!

Ik heb onder "Ik zou zo graag wat gezonder willen eten..." voor de geïnteresseerden een samenvatting gezet uit zwangerschapskookboek wat je op een dag zou moeten eten (om al het nodige binnen te krijgen) en van welke voedingsgroepen beter minder...

19. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderbaby en goldy goed dat jullie jochies in een fotomodel bui waren hihi

het snoepen gaat hier van tijd tot tijd meestal heb ik de ene dag ergens zin in en de volgende dag moet ik het nie hebben hihi

delfino dikke knuffel

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    hoera!!! Wij zijn het, zonder discussie, eens over de geboortekaart!!! Zoonlief wilde eigenlijk de andere ( de keuze was tussen 2), maar ja, wij vinden deze allebei erg mooi en passend!!! Fijn dit!

Deel Deze Pagina