Ja de echo was heel leuk. Die 2 wiebelkonten lagen niet stil Ik word morgen weer gewogen bij de vk. Ben benieuwd, haha durf eigenlijk niet te kijken dan hoor haha. Want kan me de laatste tijd ook nie echt inhouden hoor. Vanavond lekker frietjes gegeten, en net verjaardag lekker stukje vlaai Eerste zwangerschap 23 kg aangekomen, maar daar ga ik deze keer niet voor hoor . Ik hield toen trouwens ook wel heel veel vocht vast Nog ff iets anders. Ik had vandaag mn collega gesproken. De regiomanager was vandaag in de salon geweest. En naderhand zei mn salonleiding tegen mn collega`s dat er in januari iets gaat gebeuren wat wij allemaal niet leuk gaan vinden En er is een nieuw meisje aangenomen. Ik denk dat ze ons team op gaan splitsen over andere filialen.. omdat wij te erg "vriendinnen" zijn geworden. Pff ben benieuwd hoor! @ wonderbaby, wat lief van je mam en pap! Ben heel benieuwd!
Dan doe ik het via pb-tjes voor de liefhebbers. Mijn zusje ziet het anders misschien nog per ongeluk! Leuk dat jullie jongens zo fotogeniek waren!!!
Wat leuk dat de boys zo aanwezig waren Goldy: spannend wat er gaat gebeuren op de werkvloer, zorgt zeker al voor veel onrust. Winderbaby: wat lief van je ouders! Ik ben erg benieuwd! Moestra: pb!!! Ben benieuwd
Ahhh moestra PB me ben heel benieuwd fijn dat jullie er uit zijn! Goldy Hmm en waar zitten de dichtsbijzijnde filialen? Zou wel vervelend zijn of niet!? En vriendinnen is toch juist goed!
@ moestra, schattig kaartje!! @ mamady, jaa vind het eigenlijk ook kinderachtig dat ze het zo al vertelt. Zeg dan gewoon niks en wacht tot januari, of zeg het nu en zeg meteen alles! Zo zorgt ze alleen maar voor meer onrust! @ wonderbaby, eindhoven, asten, someren.. Tja denk dat ze vinden dat wij te veel samenspannen.. Mja das hun eigen schuld.. hun zetten 4 meiden die van dezelfde kapperschool afkomen in 1 salon.. en wij die er al stonden kunnen het ook goed met hun vinden dus tja.. plus hebben we ook een hele tijd zonder salonleiding gezeten dus dan word er samen een beetje de leiding genomen.. Maar ik heb ergens gelezen dat zwangeren op hun eigen werkplek mogen blijven en die niet in verschillende fillialen in gezet mogen worden.. dus ga dat even tertug zoeken!
Ik ga eindelijk met mn boom beginnen... De lege boom staat en de spullen liggen klaar. Maar eerst die lampjes. Ik doe er altijd zoveel (zo gezellig) en allemaal vast. Zucht. Was ik maar makkelijker... Maar dat schijn je van kinderen vanzelf te worden, toch?
Word vast mooi girafje! En idd van kinderen word je makkelijker! Ik was altijd een vreselijke poetser in huis. Nu vind ik dat zo niet zinvol, dat ik het al veel minder doe! Want tegen de tijd dat ik klaar ben en achter me kijk, denk ik: huh, ik was toch klaar???!
moestra nieuwsgierig!!! hier is mijn vriend ook bezig om het kaartje te maken het wordt echt zo mooi!!!
Wordt mooi hoor girafje! Leuk Naomi!! Wat voor stijl houden jullie? Goldy ja hun eigen schuld maar snap niet dat er dan zo'n zeikerd tussen komt zeg als het eigelijk goed gaat zo.. Jippieeeee hier samen met m'n nicht zwanger die al 2 meiden heeft (1 is bijna net zo oud als ons zoontje) en nu krijgt ze een zoontje! Ze heeft vanavond geslachtsbepaling gehad. Nu 17+2 We waren eigelijk weer met z'n drieën zwanger, ook haar zus maar die heeft helaas een mk gehad. We waren bij de 2e en 1e ook samen zwanger dus nu weer! En een vriendin heeft termijnbepaling gehad met 13 weken en die nub wees ook duidelijk op een jongetje, we gaan samen met z'n drieën naar de 9 maanden Beurs dus dat zou helemaal leuk zijn
Goedemorgen dames! Ben 1 dag even niet hier.. en moet meteen 20 pagina's door!! Kan niet eens op iedereen persoonlijk reageren, ben het meeste alweer kwijt! Girafje, welkom! Moestra. Ziennnnn dat kaartje! Torties. Ik zit thuis met een veeel te hoge bloeddruk All. Chocola.. lekker! Heb ik ook steeds zin in. Maar eigenlijk vind ik nu alles lekker haha. Probeer me wel in te houden. Er zit nu 4 kg aan. Wil het wel in bedwang houden haha
Mijn szusje die nu bijna 13 weken is heeft gisteren termijnecho gehad haar nubfoto staat in het bekende topic ik dacht echt een meid met mij meerdere maar de "expert" zegt een jongen haha ben benieuwd
Goedemorgen! Over een uurtje naar de vk. De rest van de dag rustig aan en om 4 uur werken tot 20.00. Meestal is de salonleiding op woensdag voor 4 uur weg dus vandaag hopelijk ook weer . @ wonderbaby, wauw krijgt ze nu een jongetje! Leuk zeg. Die ex collega wat ik zei (die ivf behandelingen had gehad) had gister echo en twas allemaal goed en twas er 1tje @ delfino, de "expert" zei bij mij een meisje haha
Haha ik blijf echt bij een meid hoor dat ding dat zij als nub ziet zit wel erg hoog vind ik dan haha! We horenhet over 4 weken wel dan heeft ze 3d echo met geslachtsbepalng hihi
Girafje: Is je boom mooi geweorden? Moestra: Schattig kaartje, echt een jongetjes kaartje Ik vind het ook echt leuk om mijn zwangerschhaps geheimen toch te kunnen delen Wonderbaby: Zo veel zwangere in je omgeving, leuk joh! Delfino: Spannend. Heb je al aan de expert gevraagd waarom ze een jongetje denkt?