Delfino is surf je schoonzus? Superguppy haha dat had ik ook pas, veel bijlezen dan hè! MamaDy ja klopt!! Eigelijk met z'n drietjes weer maar 1 mk, van een andere kennis (was ik ook tegelijk zwanger van gelani) ook mk goldy wel zwanger ander meisje ook mk dus ook veel fout gegaan helaas ben benieuwd bij die vriendin van die nub, zou wel leuk zijn 3 kleine mannekes Goldy succes bij de vk, denk dat je er al bent maargoed ben benieuwd! Leuk! Toch gewoon 1 maar alles goed das fijn.. Jee dan heb je het ook echt gehad na zoveel jaar en gewoon niet lukken hè.. Hier vanmiddag van 1 tot 4 werken. Vanavond komen pap en mam het wiegje brengen dus dan laat ik het jullie zien MamaDy jij kreeg ook het wiegje van je ouders toch? De man die bij ons onze kamer af maakt met gipsplaten enz komt pas na de feestdagen helaas hij zou eigelijk ervoor komen maar dan moet toon savonds overwerken en die moet helpen, baal er wel van want dan zit ik alweer in januari, gelukkig is het wel klaar met een paar werkdagen maar duurt altijd langer als verwacht hè! Wie gaan er naar de 9 maandenbeurs? (geloof 16t/m22febr)
Ik ben ook gelijk met een goede vriendin zwanger, beide van de eerste, ik loop maandje voor, inderdaad erg leuk en bijzonder. Bij mij had een 'expert' gezegd dat ik een jongetje kreeg, 9 weken later bleek het een meisje. Nu wil ik het bij de 3D echo toch nog ff zeker weten haha. Heb wel al roze rompertje en jurkje haha. Mijn boom, nou, dat liep wat anders. Hij is afgebrand, nee, haha, grapje. Nee, ik heb bij de scheiding toch de verkeerde lampjes gekozen haha, ik had de eerste slinger er in, onderste deel boom mooi afgedekt. Wou met slinger twee beginnen, maar die bleken stuk, krijg ze niet meer aan de praat. Straks nieuwe kopen en vanavond poging twee. Ik van 13 tot 19 werken....
delfino en ze is 13 weken op de echo? dan vind ik het duidelijk een meid!!!! snap haar tekeningetje ook niet hoor.. de onderste lijn van de ruggengraat hoort meer naar boven want hij loopt echt gelijk vind ik. girafje hahaha das pech hebben, zometeen maar nieuwe kopen dan wel leuk ook samen met een vriendin zwanger! is echt leuk he!! gister waren ze trouwens ook steeds onder de indruk dat goldy en ik allebei al een zoontje hebben met maar 3 weken verschil en nu weer een zoontje en nog geen week verschil uitgeteld
zo ben weer terug! Ben al 5,5 kilo aan gekomen. Toch maar een beetje beter gaan opletten denk ik! Verder was alles weer goed. Vk vond ook dat ik naar de fysio moet. Dus heb nu meteen een afspraak gemaakt voor volgende week woensdag.
wat zei de vk van je werk goldy? fijn dat alles goed was en dat je naar de fysio moet! dat schijnt goed te helpen.. 5,5 kg nu in totaal? das toch niet abnormaal? volgens mij is tot 20 weken iets van 4 weken alleen al bloed etc
goldy kijk hier maar eens naar, (geld eigelijk voor iedereen, kijk maar eens ) Gewichtstoename zwangerschap, wat is normaal - LeerWiki.nl delfino ja snap echt niet dat ze jongen zegt.. zeker voor 13 weken staat hij heel plat hoor.. nouja we zien het wel, nog ff geduld! wacht ze tot de 20 weken? want nu ben ik natuurlijk ook erg benieuwd! je houd ons op de hoogte he
Dan is ze wel een echte expert delfino!! lol Hier is het zowaar rustig!!!! Geen draakje die huilt! En ze is er wel! Ze begon nu al te huilen nog voordat ik de voordeur open deed. Dus de moed zakte mij direct weer in de schoenen. Heb het eerst gelaten en haar toen in de hal gezet. Uitgelegd dat ze daar mag huilen en weer mag komen als ze klaar is met huilen. Even later was ze rustig, maar wel doodleuk in de hal aan het spelen... Hmm, ook niet echt handig... Dus maar weer naar de kamer (ze was rustig!) en bij het speelgoed gezet en aan het spelen gezet. Maar dat was weer niks. Weer huilen... Gelukkig duurde het nu maar even. Toen was ze stil. Maar niet aan het spelen. Dus zoonlief pakte de kassa. Maar ja, dat was ook weer niet de bedoeling... (alles is voor bassie!) Weer huilen... Weer genegeerd! Met resultaat! Ze is stil, heeft haar poffertjes (?!) opgegeten en nu moet ze alleen nog wat drinken! Helaas vond ze het erg grappig om haar beker op de stoel te zetten. Maar plas op mijn stoel vind ik erg genoeg... Niet ook nog drinken... Dus ik heb de beker weer op tafel gezet en gezegd dat er word gedronken of een beker op tafel staat. Tot 4 keer probeerde ze het weer. Toen even flink toegesproken. Weer huilen, 2 minuten en toen was ze weer rustig! Zou ik dan eindelijk het ergste gehad hebben???!
Moestra, je boekt vorderingen!! Zij test, jij legt uit en ze checkt nog eens. Nee, met huilen verandert de regel niet. Ja, denk dat je het ergste gehad hebt. Ze gaat je vertrouwen en respecteren, je bent duidelijk en daar lijkt ze wat aan te hebben, aan vast te kunnen houden. Knap van je hoor!
Bedankt voor de link. Ik was wat aan lichte kant en de eerst drie kilo houd ik op het feit dat ik ging eten haha. Toen stond het weeeeeeeken stil, dus ik tel vanaf daar of een totaal van 15. Het ging de laatste twee weken erg hard, maar had wederom met snaaien en snacken te doen. Daar ben ik nu mee gestopt en resultaat 1 kilo weg, terwijl de hoeveelheid die ik eet hetzelfde is (maar gezonder). Dus ik zit nu op de 6 van de toegestane 15 zeg maar. Maak me niet druk om mn gewicht, maar wel om dat wat ik doe gezond genoeg is voor die kleine...
ik ben er nog lang niet hoor girafje!! Ze is gestopt met huilen, maar probeert nu werkelijk alles uit. Niet 1x maar minimaal 10x!! Ze heeft me al een boekje gesloopt en is nu bezig om de kassa te slopen... Pfff... Mijn arme bloeddruk... Lol
ik heb trouwens een honger vandaag! Niet normaal meer! Mijn maag knort als een gek, terwijl ik gewoon heb gegeten!!
Ik heb dat ook veel die dagen met megahonger. Misschien een groeimoment. Maar wordt ook kouder en we hebben meer vetreserves nodig voor die melkfabriekjes las ik... Nee, nu huilen niet helpt, gaat ze wat anders proberen natuurlijk. Maar je hebt iets overwonnen, dus jij kan het in ieder geval. Ben je niet een klein beetje trots? Vind je haar stiekem heel af en toe al een heel klein beetje leuk. Ze heeft wel karakter. Haha. Kan die van jou straks alleen maar meevallen. Heeft bij deze echt te maken met stukje opvoeding (dat mist) denk je niet, als ze thuis alles mag? Vraagje, ik moet echt beginnen met smeren op borsten en heupen, wil geen striemen, strammen, strepen en zie de eerste tekenen. Iemand de ultieme tip wat werkt, wat voorkomt, klein wondertje? Welkom!
@ wonderbaby, ik heb het niet over het gezeur op het werk gehad. Ik wacht even af wat ze nu precies gaan doen. Daarna zien we wel verder. @ moestra, gelukkig gaat het al ietsje beter, succes verder! 5,5 kg is ook niet abnormaal nee haha maar ik wil toch opletten dat ik niet kei veel aan ga komen aangezien een tijdje terug 20 kilo ben afgevallen.
Jullie geloven nooit wat ik nou weer heb!! Ik had gisteren bij de supermarkt mosterd gehaalt (heerlijk) en smeer het net op me broodje! Ik vond hem er zo raar uitzien maarja was ook ander potje dan die ik normaalhad! Ikke ruiken rook ook raar ik dacht ach zal wel maar toch zei iets in mij kijk toch maar even naar de datum tot mijn grote verbazing issie dus gewoon bijna eenjaar overdatum!! Slik.... Als ik diehad gegeten was ik doodziek geworde!
Dat zou dan de 2e keer zijn delfino! Je gaat wel terug met die mosterd neem ik aan?! Draakje is hier weer weg! Het laatste half uur was het helaas weer huilen... Ik heb moeders duidelijk kunnen maken dat draakje hier een uur heeft gehuild vandaag. Moeder schrok zich dood! Ze hebben echt geen idee!! Puur omdat ik me niet verstaanbaar kan maken!
Ja morge! En ket een grote klacht heb wel vaker dingen overdatum bij ze maarzo erg? Srry hoor hou je peroneel beter in de gate! Ben echt pissed en nu hadik geen mosterd op brood.... Snik