tja dat gebeurd helaas delfino geloof het of niet maar in de winkel werken ook maar mensen maar toch moeten ze aan fifo doen dat is zo ja moestra dat is al een klein ministapje voor jou vindt ik oh en waar blijft mijn pbtje girafje seffes is ouw kerstboom pas klaar als kerstmis geweest is hihi
Moestra, kun je geen kort briefje schrijven aan hen, op internet heb je van die sites die je tekst vertalen. Staat er soms ineens wat anders haha ook weer mee oppassen. Ken je niet iemand die Spaans kan en het vertalen kan?
Ja, daar heb ik ook al over nagedacht! Ik overleg het morgen wel weer met andere gastouders... Maar toch twijfel ik om hiermee te stoppen... Dit meisje vreet energie... Ik kon daarnet de trap bijna niet opkomen zo moe ben ik nu... Lijkt me voor mijn eigen kinderen en de andere gastkinderen niet de bedoeling... Wat nu als ik van de trap gevallen was met de kleine op de arm??! Ik moet er niet aan denken!
hey meiden, Moestra, je boekt dus flinke vooruitgang met draakje. Goed hoor, dus consequent aanpakken die hap. En dat idee van vertalen via internet, is misschien ook wel een idee.... Las ik dat je je kaartje pb-t? Ik ben erg benieuwd, hihi Verder heb ik wat teruggeleze over gewichten en ik sta nu op -0,7kg in vergelijking met het begin van de zwschap. Ik mag dus zeker niet klagen en ben nu 5 kg lichter dan met Esmee rond deze termijn,. Kerstboom, staat hier ook, maar hij is niet zo mooi als die van jullie (in wording), haha Esmee blijft er gelukkig wel vanaf!! Girafje, welkom bij deze gezellige club (al kom ik er veel te weinig). All, van de week weer goedgekeurd bij de gyn. En ook smurfje is goedgekeurd. Verder hier moe moe en nog eens moe.... zucht... Satire, voor op de lijst, 9 januari mag ik weer naar de gyn.
Hier ook nog steeds wachtende op de berg energie hoor nijntje! Helaas... Dus, ben nu ook ff weg! Even een uurtje pakken op de bank... De wc en het konijn wachten maar even!
Wonderbaby: Ik krijg inderdaad van mijn moeder ook een wiegje Ik ben benieuwd naar die van jou! Balen da je pas later met de babykamer kan beginnen Goldy: Fijn dat alles goed was! 5,5 kilo lijkt me prima toch? Giraf: Irritant van de lampjes! Werkse. Moestra: Je boekt al vooruitgang! Top!
Ik ben ook benieuwd naar de shopberg. Ik werk vandaag maar halfjes, nog een lummeldagje. Net even naar werk geweest en werk meegenomen naar huis. Moet er om half zes nog eens heen voor een gesprek met een meid die ons volgend jaar misschien komt helpen op kantoor. Heb ook een lijst die ik straks wil bellen, zoals VK (over naar AMC?), AMC (afspraken), verzekering (extra uren kraamzorg?), Yoga (aanmelden), BabyPark (afleverdatum babykamer), BabyVison (3D echo). Ik heb nieuwe lampjes gehaald bij de Praxis. Als ik lijstje gebeld heb, mag ik met mn boompie verder van mezelf. Heb ook heel gezonde boodschappen gedaan en heb bijna de zak worteltjes leeg. Bij mij moeten de zakken altijd direct leeg, chips of wortels, maakt blijkbaar niet uit. En voor vanavond zelfgemaakte pizza (heeft hier me gisteren eentje lekker zitten maken haha) met alleen maar gezonde topings. En Moestra, denk aan jezelf. Je hebt voor jezelf bewezen dat het je lukt (dat is volgens mij echt belangrijk voor je en logisch) en nu lees ik weer van die energie. Het is geen falen om te zeggen: "Ik kan het, maar nu even niet." Maar je moet er zelf helemaal uit zijn.
Heb psychologie gestudeerd (in een ver grijs verleden). Oh mijn smiley met een verlegen rode koppie is weg, anders had ik die er achter geplakt...
Weet je wat het erge is eigenlijk? Ik roep altijd naar iedereen: denk aan jezelf en vooral aan de kleine!! Maar zelf doe ik dat dus niet... Bang om te falen, bang om een aansteller gevonden te worden enz... Mijn vorige zwangerschap zat ik met 27 week 100% ziek thuis. Ook omdat ik wel even zou bewijzen dat ik zwanger ben en niet ziek. Dom! Heb me daarna heilig voorgenomen om dat nooit weer te doen, zo eigenwijs zijn. Maar volgens mij, als ik jullie reacties zo lees, ben ik nog eigenwijzer dan de vorige keer. Enige verschil dat ik toen in een verpleeghuis werkte, en nu thuis met kleine kinderen... Dus, na een uurtje slaap op de bank, een paar wijze woorden hier en een beetje ruimte weer in mijn eigen hoofd, ga ik morgen eerst naar het GOB om in ieder geval weer te praten. En ik denk ook om knopen door te hakken. Zo, nu zoonlief uit bed, gastkindje een fles en het konijnenhok schoon! Dat had ik al veel eerder deze week moeten doen... ahum...
aaaah, word gastkindje net opgehaald, krijg ik gewoon een serieus kerstpakket!!! Dat doet me erg goed!!
Moestra: Inderdaad lekker open blijven tegen het gastouderbureau. En als jij het echt niet ziet zitten stop dan lekker! Voor wie doe je het eigenlijk? Aaah een kerstpakket wat lief! Ik krijg altijd van een ouder vakantiegeld ook zo lief. Girafje: Is je lijstje afgewerkt Ik hou van lijstjes Zara viel erg tegen maar daarintegen had H&M fikse uitverkoop: 1 jumpsuit En een schattig meisjes joggingspakje! (beide 50 procent korting)