Jeej!! nu ben ik helemaal compleet! Ik ga mijn dansschoentjes pakken en de heupjes nog even lekker los gooien (zolang het nog kan....hihi)
Zouden we het op 20 mama's houden? Ben benieuwd In ieder geval, alle 20 naar de top! We gaan elkaar nog veel zien (bij wijze van spreken) de komende maanden
ik vind 20 ook echt veel hihi en wie weet komen er nog bij als ik iedere keer op iedereen moet antwoorden ben ik een hele tijd bezig haha maar wel super gezellig en we hebben veel aan mekaar elza dans ze!
Hallo allemaal! Mag ik ook bij de club???? Ik ben Renée, 30 jaar en zwanger van ons 1e kindje. Ik ben op 23 april 2012 uitgerekend. Op 5 september hebben wij de intake bij de vk. Afspraak voor 1e echo moet ik nog maken. Liefs, Renée
hoi dames heb nog niet alles bijgelezen maar zo in de rapte kweetniet wie het vroeg maar jha deze zwangerschap is heeel anders als de vorige ben wel misselijk maar het valt goed mee tegen bij mijn meisje en nu al heeel veel last van het zuur en pijn in men onderrug hoe wij het zouden vinden als we een tweeling zouden krijgen jaa eerst even schrikken natuurlijk maar dan zijn ze beiden even welkom hoor langs de ene kant zou ik het jammer vinden we willen 4kindjes maar dan wilt het zegge dat ik "maar" 3keer zwanger zal worden vandaag is men meisje trouwens 6maand pff tgaat echt snel !
Goedenavond dames!! Renee, welkom!! Isis, heb je topic gevonden hoor! Ik plaats voorlopig nog geen foto's. Er is voorlopig nog niets te zien bij mij... Ik heb, voor alle zekerheid, een oud collega in vertrouwen genomen over mijn zwangerschap! Ik heb 4 jaar met heel erg veel plezier met haar gewerkt, en ze had een "bijzondere gave"! Ze weet altijd precies wanneer iemand zwanger is/word! Echt apart, dat ze het al weet nog voor de ouders het zelf weten! Ze had tot nu toe bij mij altijd gelijk! Ik weet nog dat ik na mijn eerste miskraam echt veel te veel bezig was met het weer opnieuw zwanger worden! Toen is ze eens boos op me geworden! Wel terecht hoor! Ik was nergens anders meer mee bezig... Was echt niet gezond! Ze zei toen ook (het was oktober 2007) volgend jaar ben jij moeder! september 2008 is mijn zoontje geboren! Bijna 2 jaar geleden zei ze ook tegen me dat het nog lang zou duren. En daar heeft ze ook gelijk in gehad! 2 Jaar en 1 miskraam verder... Nu heb ik haar dus weer in vertrouwen genomen en al snel kreeg ik reactie: ik heb er een goed gevoel over!! Of het waar is weet ik niet, maar het is fijn om me ergens aan vast te kunnen houden! (controle freak als ik ben!) In ieder geval ben ik nu weer bloed/bruin vrij!!
@satire Ik heb 10-9 de 1e echo. Zou je dat ook nog op het lijstje willen zetten? Ik had vandaag een beetje zitten rekenen. Als ik de 27e beval dan heb ik lekker lang verlof, want de 6 weken zomervakantie komen er ook nog bij. Kan ik misschien zelfs wat eerder dan 4 weken stoppen. Maar goed, nog even niet op de zaken vooruit lopen. Eerst maar eens kijken of deze wel wil blijven plakken. Wanneer vertellen jullie het je omgeving? Wij wachten met het vertellen tegen familie totdat we de 1e echo hebben gehad. Dat is wel moeilijk!!
Renee, welkom en gefeliciteerd!! Moestra, wat leuk van die oud-collega. Ik moet morgen weer werken en ik heb ook één collega die het aanvoelt... Dus blijf maar een beetje bij haar uit de buurt... MamavA, hoe is het met je moeder? En nu heel anders zwanger dan bij je dochtertje, nu een jongen dus En 4 kids, wij willen er graag 3. Vrouwtheelepel, wij hebben het onze ouders verteld en de rest mag het allemaal a.s. maandag weten. Tenminste ik ga van een goede echo uit Jij staat ook voor de klas?? All, hier geen gekke kleuren meer gespot, op internet gegoogled en het hoeft helemaal niks te betekenen. Mannetje en ik hadden et er gewoon over dat die kleine nu al ondeugend is.... Verder zo ontzettend moe en vandaag ook flink misselijk geweest...
haha ja nu is het zoiezo een jongen de vraag is alleen of het er 1of 2zijn met mama niet zo goed heeft een maagonsteking kan geen eten verdragen haar maagsappen worden gedraint en ze heeft een fikse longontsteking en heel veel vocht in haar longen
poeh, dat klinkt niet best mamava... Heel veel sterkte!! Vandaag ging je naar je moeder toe, toch? En nu een jongen, dat weet je al? Ik denk het hier ook, weet het eigenlijk wel zeker En ik vind het ook wel spannend of het er één of twee zijn...
nee ik geraak momenteel niet bij men moeder ze woont 165km verder en treinritje kost mij 82 euro heen en terug voor mij en men man en dat is momenteel even niet mogelijk ja ik weet dat het een jongen is had het bij men meid ook de dag van men test wist ik dit is een meisje en nu heb ik het gevoel dat het een jongen en een meisje is maar jha daar ben ik niet echt zeker van
Wat vervelend van je moeder MvA... Ik hoop voor jullie dat de kuur snel aanslaat! En dat jullie al zo zeker weten wat het word!! Ik durf er niet eens over na te denken! Bij mijn zoontje wist ik zo zeker dat het een meisje werd, dat ik nu bang ben dat ik het weer verkeerd heb... Vind het haast genant! haha!
bij Esmee dacht ik in het begin ook een jongen. Op de pretecho dacht ik te zien dat het een meisje was. Later wist ik het niet meer, maar een week voor de ks, wilde ik bijna iets roze kopen. Zo overtuigd was ik. Nu denk ik echt een jongen. We hebben rondom mijn ei 'anders' geklust en ik voel me zoooo anders....
jha hoop ook dat de kuur aanslaat maar jha het blijft afwachten ze is echt enorm enorm zwak ze weegt nog 40 kg en heeft altijd rond de 78 gewogen dus je moet niet vragen .........
Owjee, dat is wel heeeel erg weinig... Hoe komt het dan dat je moeder in coma lag de vorige keer? (keren?)
Nijntje, ik ben het levende bewijs dat al die bakerpraatjes ook echt bakerpraatjes zijn!! Alles leek erop dat het een meisje zou zijn! Behalve de babykamer! Die was turquoise! Achteraf zeg ik: ik wist het dus best!
eerste keer had ze een septische shok ,bloedvergiftiging tweede keer longontseking met vocht op de longen derde keer longontsteking en leverfalen
mamavanamaryllis jeetje das wel erg weinig ja! hopelijk wordt ze snel beter, wat zeggen de artsen? en zo zeker van een jongen? komt dat ook door je voorspelling? nijntje bij jullie ook tweelingen in de fam toch? ben wel benieuwd moestra dan wist je het stiekem dus toch wij vertellen het na een goede echo dus hopelijk ziet het er op 5 september allemaal goed uit! hubbie zei gister nog wie weet zijn we nu wel met z'n 5en! zomaar uit het niets.. acht het zal er toch maar 1 zijn hoor