Het lijkt allemaal zo groot maar het is allemaal mini! trouwens Wonderbaby: Ik ben zeker van plan naar de 9maandenbeurs te gaan, ben ik bij mijn zoontjes zwangerschap ook geweest en vond het echt de moeite waard.
Mooi mamady!! Owja, als ik hier iemand kan vinden om mee te gaan naar de 9-maanden beurs dan wil ik ook graag heen! Helaas blijkt het nog erg lastig om iemand te vinden...
Oe leuke dingen mamaDy, ben ook nog even wezen winkelen en ook nog een paar dingen bij de h&m gevonden die erg leuk zijn voor de kleine man straks (zelfs vriend vond dat er leuke dingen tussen zaten en die is niet snel enthousiast!) zal morgen wel even foto's maken. Ik wil eigenlijk ook wel naar de 9 maandenbeurs, alleen ziet vriend dit niet zitten en t is vanaf hier best nog een stuk rijden... is het te doen om met het openbaar vervoer te gaan (bereikbaarheid?)
Ik wil wel met jullie naar de 9 maanden beurs hoor.. Heb vooralsnog een auto en woon op 20 minuten van amsterdam.. Ik zeg meeten @ my place! En dan gezellig door! Ah. Als ik tegen die tijd nog wat mag doen natuurlijk.
Superguppy, klinkt als een goed idee (als we ons tegen die tijd nog wel goed voelen, denk het wel toch?) Waar moet jij wegkomen moestra?
Moestra komt helemaal uit groningen! En jij lyza? K had trouwen het idee dat girafje ook uit amsterdam komt?
leuke dingen mamady! had gezien dat ze heel veel leuks voor meisjes hadden bij h&m met korting. voor jongens niks!!!!!!! moestra wat super lief zeg een kerstpakket! zaten er leuke dingen in? ik ga met me nicht en vriendin naar 9 maandenbeurs, wel zin in! was er bij gelani ook maar was toen pas 15 weken precies. ik spam ff mn wiegje, zoooooo mooi! komt nog een babyblauw lint boven om het hemeltje en misschien nog strik voorop maar hij is zo al zo mooi!! die kom je nergens tegen
Lyza, waar kom jij vandaan dan??! Superguppie, anders moet je met een rolstoel en dan moeten wij je duwen! lol Je wiegje is echt heeeeeeel mooi wonderbaby! Hier net terug. Even bij vriendin wezen bijkletsen. Ze ontwijkt me een beetje. Ze zijn al dik 3 jaar bezig met zwanger worden en er is geen reden waarom het niet lukt. Ze zit er flink doorheen en komt bij bijna niemand meer. Want ja, bijna iedereen heeft kinderen... En ergens snap ik haar zo goed. Maar aan de andere kant gun ik dit mezelf natuurlijk ook! Het is hier ook niet vanzelf gegaan allemaal. Maar dat weet ze ook wel hoor! Maar goed, ben nu maar even naar haar toe gegaan. Zonder kind! Hoewel ze trouwens heel erg gek is met zoonlief hoor! En zoonlief met haar! Maakt het wel extra zuur...
Delfino mag ik ook pb van jullie geboortekaartje Goldy hoe bedoel je stoffen? voor schilderijtje? Ik houdt vooral van fuchsia en gewoon roze en baby roze en heb ik al roze gezegd? Naomi Dank je! maar de kerstboom op facebook was nog niet af! daar was ik halverwege met versieren zal binnenkort nog eens een af-foto maken Mamady voor 600-1000 euro doe ik 3 maanden boodschappen
Wat een mooie kleertjes en wat een mooi wiegje! Ik ben nu halverwege kerstboom, waar ben ik aan begonnen, maar wordt echt de mooiste ever. Foto houden jullie tegoed. Ik kom uit Almere, dus bijna goed. Wanneer is de 9 maanden beurs. Als ik kan en me lekker voel, wil ik wel mee hoor. Maar geen Red Bull drinken (dat deden veel zwangere op de jonge gezinnen beurs, die beurs vond ik trouwens stom). Mijn ouders waren er gezellig, zij met wijtje en nootje in de relaxstoelen en ik met Bavaria 0,0 in de ene hand en de kerstslingers in de andere druk in de weer. Was erg gezellig. Ik ben ook dol op fuchsia... Ik heb mn lijst nog niet doorgewerkt nee, maar wel geprobeerd. Ik heb bijv. 3D echo gepland, op 14 januari als ik ook mn verjaardag vier (ben de 15e jarig), heb er erg zin in! Ik moet slapen, 's avonds kan ik niet slapen, 's morgens niet wakker worden, drama.
Oohh dat net kunnen slapen klinkt bekend. Mijn extra probleem is alleen dat ik wel om 5;30 metf manlief opsta om gezellig thee te drinken en broodje te eten... Daarna ga ik wel weer liggen, maarja.. gezellig een paar uur met moestra watsappen, of hier bijlezen.. en je bent zo weer een paar uur verder haha En dan overdag zo moe zijn.. heel gek als ik er nu over nadenk... lol Dames.. die beurs.. dat gaan we gewoon doen!
9 maandenbeurs: Wat een leuk idee! Ik heb alleen al afgesproken om met mijn zwangere vriendin te gaan. Zij is dan alleen al 36 weken, dus als zij niet meer in staat is lijkt het me erg gezellig met jullie te gaan Wonderbaby: Mooi wiegje!! Je hebt sowieso bij hm erg weinig voor baby jongetjes vind ik! Superguppy: Jij was dat toch laatst die een berenpakje van hm spamde? Die zijn nu ook met 50 procent korting
Moestra: Hebben jij en je vriendin er ook open over gesproken? Hoop dat het voor haar snel raak mag zijn. Een vraagje aan all: Zijn jullie vriendinnen geinteresseerd in jullie zwangerschap? MIjn vriendinnen zijn helemaal niet geinteresseerd! Vind ik erg jammer! Gelukkig heb ik mijn zwangere onderbuurvrouw
Berenpak...ooohh verliefd! Heb m gekregen van mn nicht haha Anders had ik mu nu zeker gekocht haha! Ehh mn vriendinnen.. Heb er in ieder geval 1 die bijna dagelijks wel aan me vraagt hoe het gaat. De rest. Nee. Niet echt. Maar daarvoor heb ik jullie.hoef ik de rest er ook niet mee lastig te vallen.
Goeiemorgen. Moestra, ook jij moetaan jezelfdenken! Ik ga me zo maar ns klaar maken en aankleden.. Over klein uurtje naar de therapeut.. Ben beneiuwd! Verder vnochtend UWV aan de telefoon gehad.. Krijg in t nieuwe jaar nog een teleofnische afspraak om te kijken hoede zaken er dan voorstaan! @9maandenbeurs, vriendin van me heeft toevallig gister sms gestuurd of ik nog heen wilde Andere vriendin van haar en oud klasgenoot van mij wilde ook heen. Dus nu gaan we gezellig met zn 3tjes Hoop dat k me tegen die tijdn og wel redelijk voel maar dat zien we dan wel weer.. Al moeten ze me in de rolstoel nemen, meegaan zal ik
Zal ik doen dreamer! Ik heb dan ook net contact gehad met het GOB en gezegd dat ik met deze draak wil stoppen. Deze dame vraagt op dit moment te veel van me. Normaal zou ik dat misschien beter aan kunnen, maar nu niet helaas. Dan kan ik wel eigenwijs zijn en denken: ik moet verder, ik wil niet opgeven! Maar ja, ik wil ook graag tot aan mijn verlof door kunnen werken... Ik heb het nu zo afgesproken dat draakje waarschijnlijk volgende week nog bij me komt, dan is het daarna kerstvakantie en daarna komt ze denk ik niet weer. Mocht het volgende week ineens verbazend goed gaan, dan ga ik wel gewoon door denk ik. Maar ik vrees met grote vreze... Mamady, hier ook weinig interesse van vriendinnen hoor. Als ik mijn beste vriendin spreek vraagt ze natuurlijk wel, maar ze belt me er niet voor ofzo. En die vriendin waar ik gister was, nouwja, dat is logisch denk ik. Die vertel ik ook heel bewust zo min mogelijk. Ik laat haar geen echo's zien ofzo. Tenzij ze er zelf om vraagt. We hebben er trouwens ook gewoon over gepraat hoor! Gister ook, maar eerder ook. En net als superguppie: ik heb jullie!
Gm meiden, Kom netbterug van de winkel heb me klacht gedaan ze schrokken wel en hebben meteen doorgebelt toen kwam ze terug en ging nieuw potje halen en eteen kijke of er nog meer stond dat was niet het geval heb heel veel excusses gehad en een mooie bos bloemen! En ze bleef maarvragen je hebt het niet gegeten toch? Haha
Zo, en nu ga ik lekker lang douchen!! Daar had ik gisteravond geen puf meer voor... Maar even wat opruimen boven en de wc toch nog maar even schoonmaken beneden... Had ik gister ook geen puf meer voor... En owja, ik MOET ook nog dweilen... Er liggen chocolademelk-spetters van 2 week geleden op de vloer. TE ERG!!