Hier is inmiddels overal gestofzuigd Wasje draait en ga zo maar ff een poging doen om naar buiten te gaan Vriendlief wil persee dat k ff kijk voor een roede voor de babykamer... Krijg dat ding nie eens mee op de fiets dus zieh et nut er niet van in eigenlijk...
mijn kerel zou dan zeggen: ik zei toch ook KIJKEN voor een roede, niemand zei dat je m mee moest nemen scheelt hem weer neuzen in die winkel
Delfino: Netjes van ze! Dreamer: vervelend de bekkenklachten! Hoop dat je er nu snel minder last van hebt, en inderdaad aan jezelf denken. Jij hebt hier ook niet voor gekozen(de pijn dan he) dus je werk moet niet zeuren. Naomi: Bij de zwangerschap van mijn zoontje waren mijn vriendinnen ook heel meegaand. Hadden mij toen super verrast met een babyshower. Moestra: Ik ken het. Ik kan alleen maar energie vinden om te shoppen
Ik heb ff vlug gelezen hier haha. Laat vanavond van me horen... Sterkte met alles, huishoudelijke klussen en luieren.
Ik was vergeten dat hier de woningbouw nog kwam om onze ketel bij te vullen en om onze slaapkamerdeur te maken en de achterdeur... Zit alweer een poosje te wachten want het is allang tussen half 1 en 1 uur geweest!
Handig moestra, ach je weet in elk geval dat ze komen. Bij ons zou er laatst iemand van de woningstichting komen om naar verstopping te kijken.... fijn natuurlijk maar tussen half 8 's morgens en half 5 's avonds!:s kwamen ze om half 4 aanzetten zit je de hele dag al te wachten...
Ik heb de vlekken uit de compressen gekregen trouwens! Ze zijn nu wel lichtroze geworden omdat ik ze bij de rode was in had gedaan maar wel schoon
Zo, deuren doen het weer, ketel is gevuld ennnn..... de wc is schoon!!! Jeeej! Nu maar even door de regen om boodschappen te doen! lol
Oje... Gisteravond begin iemand over een Milkshake.. die ben ik dus gaan halen. Nu lees ik ergens.. kerstkransjes.. jahoor.. heb ik NU dus zin in! :O
nog even nieuwsgierig.. ik ben in de afgelopen paar weken.. 4 cupmaten gegroeid! van 75 E/F naar 70 i/j.. Nog meer mensen last van?
Oooeh, lekker, kerstkransjes!! Zoonlief en ik smikkelen er ook alweer van! Nee, ik ben nog steeds niet 1 cupmaat gegroeid...
Zal ik wat van je overnemen dan? Ik heb cupmaat c. Maar dat valt bijna niet op gezien het spek wat rond mijn maag zit... Dus ik baal ervan! Enne, als je dichterbij woonde kwam ik wel langs met de kerstkransjes!
Graag hoeveel wil je van me hebben? ik euhm.. bij mij is het meer zo.. waar gaan die borsten met dat meisje naaar toe.. ik draag ook noooit V hals shirtjes, eerder een Coll haha maakt niet uit trouwens hoor.. mannen staren altijd tis heul bijzonder als een onbekende kerel me in de ogen aankijkt
euh... geen idee! Waarschijnlijk zou het bij mij al schelen als ze wat meer naar voren keken, die borsten, ipv naar de buitenkanten... Lijkt me wel irri idd als mannen zelden je echt aankijken!
ehm iemand zei dat je babykleding niet met gewoon wasmiddel/wasverzachter mag wassen.. wat gebruiken jullie? dankzij mn robijnverslaving, heb ik mede door Moestra het schap leeggekocht... die zwarte is echt LEKKER!!