Hier zijn mijn borsten ook niet echt veel gegroeid, misschien een halve maat? Pas nog gewoon mijn bh's.... had alleen liever gehad dat ze gewoon wat waren gegroeid ipv die lekkage..... Ik heb geen idee superguppy, over dat wasmiddel/wasverzachter had ik nog niet nagedacht... wie wel?
Ze zeggen dat je alleen milde wasmiddel mag gebruiken, maar ik heb bij zoonlief gewoon mijn Robijn gebruikt. Ook met wasverzachter. Zoonlief is er niet minder van geworden!
Pff.. ik denk dat we er allemaal groot mee geworden zijn. pas wanneer smurf allergisch ofzo blijkt te zijn, kun je altijd nog overstappen toch? ooowhh dat wordt een robijn BOMMETJE!!
zo se just terug uit jullie land moest er ff naar de bank want het blijkt dat ik daar nog geld op had staan op een groeirekening dat is mooi meegenomen natuurlijk dus ff naar valkenswaard geweest en ook naar de verzekering om een gewone verzekering te nemen in plaats van een halve omnium is weeral 35 euro minder in 3 maanden weinig maar het is iets he
Heee, ik kreeg trouwens vandaag over de post de doos van felicitas!! Ik had hem ook al in de winkel gehaald, maar nu heb ik er 2! En voor zover ik kan zien met andere boekjes!! Maar zul je zien als ik ze ga lezen dat ik ze al ken!
mwah... Ik vond hem bij zoonlief leuker en voller! Nu zitten er een speentje een knuffeltje en 2 luiers en creme in en wat tijdschriften. Waaronder een blad met naaiontwerpen enzo. Leuk als je kan naaien. Ik kan het niet... Lol
Zooo k had t geluk mn tnte tegen te komen onderweg, dus heb nie hoeven fietsen hihi Gaat alleen nie lekker met mn opa.. Waren daar vnochtend geweest mn oma en tante en hij wilde niet tot weinig eten en drinken. Ook moest ie wssnlijk een klysma krijgen.. Hij zat helemaal te trillen en alleen voor zich uit te kijekn.. De andere keren dat ie dit had heeft iekort daarna een tia gehad dus hou mn hart vast
Hahah k wil zoveel mogelijk alles in dezelfde kleur en hetzelfde thema houden... Hij ligt er nu voor de leuk, maar denk dat k em weggeef ofzo
Nee idd, daar heb ik al leukere voor gezien hihi En dan gelijk maar twee aanschaffen? K was als kind altijd dramatisch als mn hond (ook egt pas gekregen rond mn 5e) gewassen moest worden...
jaaaa, dat zou ik doen als ik jou was! Zoonlief heeft een giraffe knuffel van zijn tante uit zwitersland, dus hier zo nu en dan ook drama!
Haha fijn dus dat knal blauw.. vind ik ook nog eens geen mooie kleur haha. Had van de VK wel een leuk knuffeltje bij het folderpakketje deze was wel groen, en een rammelaartje in de vorm van een schaap (wit natuurlijk)