Pfieuw, sprak mn moeder net.. Lijkt nog mee te vallen met mn opa.. Hij heeft iig een fikse blaasontsteking en krijgt nu dus een katheter en extra vocht via zn been...
Kvoel me dom!! Heb k een pan water op t vuur staan wil k em verplaatsen.. Met mn blote hand... Hoe dom kan je zijn Nu doet mn vinger auw Hoe bedoel je ben er nie bij vandaag!
Welkom kwekkie4u! Je mag je gegevens naar satire sturen in een PB-tje. Die houd hier de lijst bij! Balen dreamer, je hebt je vinger wel onder de koude kraan gehouden toch?! Lyza, helaas heb ik dit keer van de vk geen tas gehad... Omdat ik in het zh loop... Zo, heb geweild en nog weer een wasmachine aangezet! En ook nog speelgoed opgeruimd in een kast en de prullebak geleegd! Goed bezig nu! Nu snel zoonlief eten geven en dan moet ik al weg!
Ja wel ff gedaan Moestra... Pijn was t oen ook ff weg maar komt nu terug Boehoehoe... Straks maar op tijd douchen en dan niks meer vanavond!
Jammer moestra, ik vind tassen met gratis dingetjes altijd erg leuk Was eens even aan het kijken naar voedingskussens maar heb geen idee wat nou een handig kussen is....iemand een idee?
Hoi Kwekkie4U, natuurlijk mag je je aansluiten! tis gezellig druk hier! Oei Dreamer! dat gaat zeer doen, zeker onder een warme douche. AUW! Moestra.. doe j eniet een beetje teveel op1 dag?!
Kga nu de afwas maar ff wegwerken en dan douchen... Andersom heb k in t eerste geen zin meer hihi Tot later dames
Hahah japs... Mis het ook neit echt.. Scheelt dat we ook maar met 2 zijn he Maar heb t altijd zonder gedaan
hihi das echt ik wordt ook altijd zo lui van een lekker warme douche welkom kwekkie waar blijft satire heb haar al een ff nie gezien dacht ik zo
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (29), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (25), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 22 december Dreamer, pretecho 22 december Satire, afspraak VK 29 december Dreamer, afspraak gyn 05 januari naomi01, afspraak gyn 07 januari Nijntje27, pretecho 09 januari Delfino, vk 31 januari Delfino, 3d/4d echo 13 februari naomi01, echo 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 5 meisjes 9 jongens de lijst stond alweer 60 pagina's terug heb alleen wat afspraken eraf gehaald die al geweest zijn
Dreamer: AUW! MOestra: veel plezier bij je kerstdiner Kwekkie4you: Gezellig! Hoe voel je je deze zwangerschap? weet je het geslacht? De jongens zijn hier in de meerderheid
Nou nou wat hebben jullie veel gekletst! Heb er even doorheen gescrold maar niet alles gelezen want het was met een beetje te veel @ wonderbaby, wauw wat een super mooi wiegje zeg! Daar zal hij prinsheerlijk in slapen! @torties, ik bedoel schilderijtjes van stof haha. Je kan ze zelf helemaal samenstellen Hier een voorbeeld: Bekijk bijlage 207032 Wow hoe doe jij dat, daarvoor 3 maanden boodschappen? Dat krijg ik echt niet voor elkaar !
Halllloooooo, wat een pagina's vol... Eén dagje gewerkt en tig pagina's te lezen, maar heerlijk gezellig, heb jullie gemist. Heb ALLES gelezen en ga overal op reageren, dus jullie eigen schuld dat er een pagina lang reactie komt hahaha.
Haha Girafje succes Ik las je "gezonde voedings" lijst in je andere topic en wou dat ik hem niet had gelezen. Ik dacht dat ik het best gezond deed(op de vele zoetigheid na) maar na die lijst gezien te hebben... oeioeioei. hihi. Ik ga memorgen meteen weer Volle yoghurt kopen.
Superguppy: * om 5.30 uur opstaan, zou het echt nie kunnen! * Ik heb jurk van Superstar en 1 maat groter, prachtig, maar als je buik al groter is, gaat die vlieger niet op natuurlijk. Ik heb leuke dingen van Mamalicious gekregen, van zeer goede kwaliteit. * Ik ben van een kleine C cup naar een grote C cup gegaan (tot plezier van vriend), ik vind ze al enorm veel groter, verbaas me dan ook dat ik de C nog pas, maar dat is echt niet lang meer, dan moet ik grotere. * Er wordt gezegd met Neutral wassen en géén wasverzachter. Wasverzachter blijft in de kleren zitten. Ik ben zelf allergisch voor bijvoorbeeld Robijn zwart, ben ik gespikkelde beer. Ik ben ook Robijnzweerder, maar was alles voor baby in Neurtral. Ik denk dan maar, ik was baby toch ook niet met geurdoucheschuim? Maar ja, ben zelf allergiemens dus ja. MamaDy: * Wanneer is die 9 maanden beurs eigenlijk (ben te lui om te googelen, lees liever hier)? * De vriendinnen/familie die al kindjes hebben zijn heel geïnteresseerd, één vriendin is ook zwanger (maand na mij), hadden we altijd geroepen, leuk he, en degene die niet mama zijn, zijn nul geïnteresseerd, sommige rollen met ogen en kijken weg, maar zo was ik ook toen ik voor bedrijf ging en niet aan kinderen dacht, ik zeg tegen deze mensen gewoon minder, ik vind wel geen kinderen hebben, toch een kloof, je staat aan de ene of aan de andere kant, ik ben aan het verweken en sta al aan de andere haha, vind deze kant leuker, is van te voren niet voor te stellen vind ik. Had het nooit willen misssen. * Ik zou wel willen dat iemand zo lief was een babyshower te organiseren, heerlijk! Moestra: * Wat goed dat je het aangegeven hebt, van drakie, maar als ze niet meer bij je komt, zal ik haar wel missen haha. Maar beter voor jou! * Na lui toch heel actief geweest hoor ik. Heerlijk daarna he. Voel me dan trots en voldaan. Haha. * Een vriend van mn vriend verkoopt kerstbomen in Duitsland. Je mag ze zelf omhakken of 1 aawijzen die omgehakt wordt. Ze groeien wel 6 jaar voor ze kerstboom worden. Kan er volgend jaar een voor je meebrengen. Goedkoopste is 30 euro. Ik heb kunstboom da's beter. Liggen voor de vorm toch wat naalden onder, grappig, dat dat toch ook wat uitvalt. Zitten ook echte dennenappels in. Was vroeger van Frank Rijkaard, grappig he, dus luxe ding hoor. Oh ja, ga hem vanavond finishen na drie avonden haha. En plaats dan foto. Delfino: * Top dat je terug bent gegaan en top van die bloemen! Bloemen niet over datum, dat ze gelijk gaan hangen. Zou ik morgen weer teruggaan hahaha. Dreamer: * Succes met je bekkenbodemspieroefeningen! Ik ben ook werkgever en begrijp dit alles nu eigenlijk pas dat ik zelf zwanger ben. Is moeilijk te bevatten denk ik. Die kloof weer he. * Sterkte met je opa, fijn dat het meevalt, al is blaasontsteking op die leeftijd wel wat pittiger. Mijn oma is 97 en doet het nog goed, vergeet alleen heel veel, heel snel. * Ik zou niet zonder vaatwasser kunnen! * Mijn beer mocht ook nooit gewassen worden, ging ik door het lint, maar mn moeder deed t als ik op school was en dan hing ie bij thuiskomst met zn oren aan de waslijn. Trauma's. Zal mn moeder aan dr oren aan de waslijn hangen na een dolle rit in de machine (a la Flappie was van mij). Lyza: * Ik heb me voor alle blije dozen opgegeven, vind het allemaal rommel, maar nu ben ik nogal kritisch. Allemaal aan oma gegeven (mijn mam dus), voor als kleine daar is. Komt mn moeder ook weer in de stemming (ze heeft al kleinzoon van 5). * Wij kregen van verloskundigen koffertje, zo schattig, liep mn man daarmee blij over straat, kon hem wel opeten zo lief gezicht en trots dat ie was haha. * Waarom doe je je compressen bij de rode was, je krijgt toch een jongen, waarom niet bij de donkerblauwe jeans? LOL. Kwekkie4U: Welkom, wees gewaarschuwd, dit ga je niet bijhouden haha. Ik ben ook echt heel nieuw en moet echt aanpoten haha. Maar verslavend en iedereen lief! Vertel eens wat meer over jezelf. Satire: Nog nooit gezien hier (ben er net) en heb mn gegevens wel gemaild. Ik zorg voor een meisje (16 april, eerste kindje, ziekenhuis, borstvoeding, ben 36, dan 37). Klaaaaar! Ik dag hard gewerkt, niet genoeg opgeschoten vind ik. Ga zo kerstboom afmaken, hier lezen en ook die Uitzetlijst typen. Heb gisteravond gesprek gehad en iemand voor op kantoor erbij gevonden, dus heb personeel genoeg geregeld voor als ik er straks uit moet / uit val / verlof neem. Hoop zolang mogelijk door te kunnen werken. We gaan zien.
Oh MamaDy, sorry, eigenlijk helemaal geen leuke lijst. Kan m niet meer verwijderen. Maar heeft me wel geholpen te stoppen met snoepen. Voor de rest doe ik gewoon mn best. Als je niks varieert en afwijkt, is je kind straks voor alles allergisch, wordt het zo'n geitenwollensok. Was meer dat ik het wel wil weten.
Haha, zo erg vind ik het ook niet hoor! Genoeg zwangere dames die er heel veel aan zullen hebben. Ik ook want ik ga morgen gelijk weer aan de zuivelproducten De rest doe ik aardig goed, alleen van alles wat minder en het snoepen veeeel meerx Fijn dat je nog iemand in dienst heb voor als jij straks met verlof bent! Ik ben trouwend wel benieuwd naar wat iedereen allemaal voor zijn uitzetlijst koopt!