15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zout eten mag idd gewoon had ik ook gelezen maar ze zeiden ook dat je nu niet met zoutvaatjes moet gaan strooien want het is en blijft slecht voor je gezondheid ;)

Wij eten hier zoutloos daar zijn we mee begonnen toen we esmay kregen die mee ging eten met de pot kleine kindjes mogen niet teveel zout nl...

2. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Goeiemorgen!!

Ooooh zoute dropjes!! Die heb k al lang niet meer gehad.. .Bewust omdat ik dan niet kan stoppen :p Eten kook ik idd tegenwoordig wel zoutloos.. Zit overal al zout genoeg van zichzelf in ;)

Pff vanmiddag werken... Zit me echt niet lekker dat er niks geregeld isvoor zover ik weer voor vanavond :(

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Jij hebt vast hetzelfde gelezen als ik delfino!!

Mamady, succes!!

Oooh, hier nog even weer in slaap gevallen tot half 10!
    Daarna kwam zoonlief mij verhaaltjes voorlezen!

4. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Pff k maak me egt te druk om mn werk... Ik wéét gewoon bijna zeker dat er voor vanavond niks geregeld is... Maar k weet ook dat IK het niet ga volhouden van half 1 tot 21.00. Was gister na nog gene uurtje winkelen al gesloopt enzo :(

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Maar je hebt toch met de arbo arts gesproken??!
    Dus ze hebben dan maar wat te regelen voor je, en jij gaat gewoon weg!

6. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Nja heb gister alleen uwv gesproken.. Maar die zouden pas in t nieuwe jaar opnieuw contact zoeken.. De bedrijfsarts zelf heb k nog niet gesproken.. UWV zei ook dat het van je bedrijfsarts afhankelijk is...

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    owjee, das echt balen! Dan kan ik alleen maar voor je duimen... En op je strepen staan!

8. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Jaaa maja aan de andere kant heb k zoiets van wat willen ze doen? Zolang zij de bedrijfsarts niet inschakelen kan IK er ook niks aan veranderen... Zou bijna zelf de bedrijfsarts bellen :p

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ja het is wel vreemd dat ze daar mee willen wachten tot na oud en nieuw... Je kan je ook gewoon helemaal ziek melden.

10. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Ja daarom, zo mogen blij zijn dat kdie paar uurtjes kom ;)
    Sta trouwens nog wel volledig ziekgemeld... Kan leuk zijn als ze komen controleren aan huis...

11. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    Trouwens die oefeningen van de therapeut vallen nog niet mee :D Kben gewoon een hark hahha.. Tis heel simpel.. Je bekken kantelen.. Maar t wil nie altijd lukken hahaha :D

12. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.156
    33
    48
    En wonder boven wonder is er n oplossing voor vanavond.
    Ben dus tot 18.00 aanwezig!

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    goede middag meiden!

bij de vk geweest vanochtend en alles was weer goed. dus was ook binnen 5 min weer weg, nadat ik een half uur gewacht had omdat ze ALTIJD uitlopen. en had een afspraak om 10 uur.. je zou toch zeggen he.

is het bij jullie ook zo'n druilerig regen weer bahbah. had graag even over de markt gewild maar dat zit er zo niet in hoor. lekker binnenblijf weer. met een warme chocomel met slagroom ;)

de vk zei trouwens dat ik iedere dag 1,5 uur plat moest omdat ik veel last heb van harde buiken. zou op de bank ook goed zijn haha ik ben niet zo van op bed gaan liggen.
    gekke is dat ik dat ook gewoon in rust krijg :S

14. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Wonderbaby, op de bank is vast ook goed;) je buik kan niet zien waar je op ligt toch:) Hier loopt de vk ook altijd uit... laatst bijna 3 kwartier moeten wachten:(

Girafje, ben benieuwd naar de foto's van je boom... en waarom met de rode was? Wilde ze schoon hebben en dat was de eerste was die de machine in ging, haha. Maar ach, misschien houdt de kleine ook wel van roze :p

Dreamer, fijn dat er een oplossing is met werken:)

Zout eten: Je kan toch ook om patat vragen zonder zout? Moeten ze het alleen speciaal klaarmaken (lekker vers ook nog:) haha)

Heeft iemand van jullie al een voedingskussen om mee te slapen? Wat zou fijner zijn met bolletjes of met zachte vulling? Zou het trouwens ook werken om de zak met bolletjes die ik hier nog heb staan gewoon in een voedingskussenhoes te gooien? Hoef ik niet ook nog het voedingskussen te kopen en kan ik eerst kijken of het wel fijn is... of zou dat niet goed gaan om de bolletjes in de hoes te stoppen?

15. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    arghhh, heb ik net een heel verhaal getypt gaat mn computer ineens automatisch updaten en opnieuw opstarten is alles weer weg!! Nou weer even opnieuw beginnen hoor..

16. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Goedemiddag!

Ik ben al weer flink aan de poets geweest vanochtend. Alles weer schoon. Dadelijk alleen nog een wasje ophangen. En eigenlijk moetk wat boodschapjes doen maar dat sla ik denk ik over :p Komt morgen wel weer.

Gister weer minder goed nieuws gehad. Mn schoonvader gaat weer achteruit. Ligt weer volledig aan de beademing en sondevoeding. Gister hebben ze een echo gemaakt van zn hart en daar krijgen ze vandaag een gesprek over met de dokter. Dus ben benieuwd wat ze hebben gezien.. ik duim voor het beste maar ik vrees er echt voor :(

@ girafje, nou ben ik ook wel benieuwd naar je overvolle boom :p

@ moestra, fijn dat het is opgelost, zal voor jullie beide beter zijn! Ahh wat lief dat je zoontje je verhaaltjes voor kwam lezen!

@ superguppy, nou jij bent wel goed voor de mannen zeg, massage.. bier.. wat willen ze nog meer?! haha

@ delfino, eten jullie helemaal zoutloos dan??

@ mamady, hoe was het bij de vk?

@ wonderbaby, fijn dat alles weer goed was! En goed luisteren naar de vk he ;)

@ dreamer, fijn dat ze nog iets hebben geregeld op het werk!

@ lyza, Ik slaap nog niet met voedingskussen of extra kussen dus kan je niet helpen sorry.

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hier liep de vk ook altijd uit!!
    De vk die ik nu in het ziekenhuis heb is altijd wel op tijd, maar de laatste keer had ik iemand anders en die liep wel weer uit... Waarom?? Waarom plannen ze dat niet anders??

Dreamer, fijn dat je nu rustig aan het werk kan!! Niet over je heen laten lopen he?!

Lyza, ik gebruik zo nu en dan een voedingskussen. Ik vind het zo'n onding, dus ik gebruik hem eigenlijk te weinig. Hij ligt altijd keurig achter op ons bed. Ik heb gewoon zo'n ding van de hema. Een zachte. Bevalt me prima.

Hier is het ook drama met het weer!!
    Ik blijf dus ook lekker binnen!
    Ik zie wel wat ik doe met het eten vanavond! ;)

Goldy, kom je hier ook nog eens schoonmaken?! ;)

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik heb trouwens l 1 vakantie doorgekregen van een vraagouder.
    Hun eerste week is in mijn laatste week van mijn verlof als de kleine te vroeg of op tijd komt.
    Als de kleine een week later komt mis ik maar 1 week wat kinderen betreft.
    Nu ben ik bezig om het met de andere vraagouders zo te regelen dat die hun vakantie ook nemen tot en met maximaal week 28 en dan zorg ik ervoor dat mijn laatste week verlof ook week 28 is!
    (je hebt toch recht op max 20 week!)
    Dan mis ik dus helemaal geen inkomen volgend jaar! ;)

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ha Allemaal,

Dreamer: Fijn dat het is opgelost!Scheelt toch een paar uur.

Wonderbaby: Stomme harde buiken he. Ik heb ze ook vooral in rust!

Verschrikkelijk het weer. Ik kan niet wachten tot de winter voorbij is. bleugh! Ik ben ook meteen weer panisch voor de buikgriep.Het liefst doe ik een winterslaap.

Goldy: Goed bezig. Wat erg van je schoonvader:( Sterkte. Het houdt niet op he.

Alles was goed bij de vlk: Mijn baarmoeder is nu 21 cm lang. Wist helemaal niet dat ze dat met een meetlint meten.Bloedruk 120-60. beter kan niet. Ik was ook na 5 minuten weer weg, na 20 minuten in de wachtkamer te hebben gezeten.

20. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh moestra wat lief van je zoontje dat hij je voor komt lezen ik hoop dat ik ook zo'n lief zoontje ga hebben

goldy oei wat erg en dat zo voor kerstmis ik hoop dat het snel weer beter gaat met je schoonvader

harde buiken ik heb er weinig tot geen last van gelukkig hoop dat dat zo blijft ik hoop dat alles goed blijf gaan want ben nu al bang voor de 4 dagen die ik in het ziekenhuis moet blijven. ik heb 1 keer 3 dagen in het ziekenhuis gelegen voor mijn pink en ik moet me eigenlijk schamen om te zeggen dat ik de hele tijd gehuild heb niets geslapen ik vond het echt nie fijn. had me gister ingeschreven voor een rondleiding in het ziekenhuis met mijn vriend en toen zij zei 4 dagen.... ma ja de rondleiding was wel interessant

hier regend het ook zo ik heb net mijn verzopen kat miauwend aan de deur binnen gehaald en af moeten drogen hihi

trouwens ik wordt altijd gewogen bij de gyn. wordt ook in mijn moederboekje geschreven

mamady fijn dat alles in orde was

Deel Deze Pagina