Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje Dreamer (?), 1e kindje [M] 16 Girafje75 (36), 1e kindje[M] 17 goldy (23), 2e kindje [J] 18 lyza (22), 1e kindje [J] 21 debke83 (28), 2e kindje [J] moestra (30), 2e kindje [J] 22 beccy (26), 1e kindje Torties (23), 2e kindje [M] 23 Nicole84 (27), 3e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje [J] 24 Satire (27), 1e kindje [J] naomi01 (24), 1e kindje [J] 25 Delfino (26), 3e kindje [J] mamaDy (23), 2e kindje [M] Vogeltje (30), 2e kindje [M] 26 Eliesje (30), 4e kindje [M] 28 Superguppy (26), 1e kindje [J] Afsprakenlijst 22 december Dreamer, pretecho 22 december Satire, afspraak VK 29 december Dreamer, afspraak gyn 05 januari naomi01, afspraak gyn 07 januari Nijntje27, pretecho 09 januari Delfino, vk 09 januari Nijntje27, afspraak gyn 11 januari mamaDy, 3d/4d echo 14 januari Girafje75, 3d/4d echo 31 januari Delfino, 3d/4d echo 13 februari naomi01, echo 17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn 6 meisjes 9 jongens
Naomi, ik heb 2 januari weer een afspraak bij de vk. Ik had dit al naar Satire ge-pb-t. Maar nu jij zo lekker actief bent!
Hello ladies, Ben nog op mn werk, maar klaar met werken. @meest besproken kerstboom: dames, het is een kunststoffen (met wel echte appels), dus die is niet zo gevoelig hoor. Trouwens vroeger de boom van Frank Rijkaard geweest, blijf het leuk vinden om dat te zeggen. Heeft vroeger een voetballer aan gehangen, dus kan wel een stootje hebben. Als ik straks thuis ben, download en upload ik de foto's. Ben troooots. Geniet ervan. Dreamer, sta je volledig ziek gemeld en je werkt? Zij lekker verzekeringsgeld vangen voor je 100% ziekte en gratis arbeid. Dat kan niet hoor! Wel goed dat ze iemand geregeld hebben. Wonderbaby, plat is plat. Plat op de bank valt daar ook onder. Haha. Ik heb af en toe harde buiken, maar met ontspanning direct weg. Ik heb geen bank. Kijk ook nooit TV. Haha. Heb wel de grootste flatscreen die er is zo'n beetje. Haha. Goldy, super irri als de pc niet mee werkt, ik heb nooit zin om t dan opnieuw te doen, jij wel, word er spuugsjaggie van. Sterkte met je opa, klinkt niet goed, sneu. Hoop dat ie weer opknapt joh. Moestra, goed gepland met je verlof, hoe heb je het zo kunnen regelen met de zwangerschap? Haha. Ik moet ook altijd wachten bij verloskundige, bij mij lopen ze nooit uit, dus hoe kan dat. Ik wordt dinsdag gebeld door AMC, ws kan ik sowieso tot 17 februari onder hun beheer. Perfect ziekenhuis, iedereen megalief en eigenlijk altijd op tijd.
Girafje, je bent hier al helemaal ingeburgerd he?! Ook helemaal verslaafd al aan zp??! Ik wel... lol Je kunt hier gewoon zo lekker je ei kwijt zonder dat iemand je veroordeeld enzo!
@ Wonderbaby fijn dat alles goed was wel je rust nemen he! @ Mamady bij jou ook alles goed zie ik. Nou ik heb net mijn 2de 20 weken echo gehad. Ons meisje lijkt volgens alles echt helemaal in orde. Toen begon de gyn over de mogelijke oorzaken van de groeiachterstand en toen werdt ik er niet gelukkig van. Hij denkt niet dat het down of trisomie 18 is dus een punctie vond hij niet nodig, niets wees hierop dus dit sluit hij ook eigenlijk uit. Toen zijn ze de doorbloeding van de navelstreng gaan controleren en hieruit blijkt dat mijn placenta niet volledig functioneerd wel genoeg om haar te laten groeien enzo maar zorgt er wel voor dat de groei niet helemaal optimaal is. Nu over 4 weken weer echo en ze gaan de groei en de placenta goed in de gaten houden. Dus aan de ene kant is alles goed en maak ik me niet druk, maar toch baal ik dat weer mijn placenta verminderd functioneerd. Ga je toch denken ligt het aan mij. Mijn baarmoeder was nu 17cm dus bij mij op navelhoogte, klopt precies met de 21 weken.
He bah vogeltje! Hopen dat dit meisje net zo mooi ter wereld komt als Toby!! Gaan ze nu ook verder uitzoeken waarom jij nu al 2 keer een verminderde functie hebt in je placenta??!
oeh vogeltje dat is idd schrikken hoor.. wel fijn dat ze je nu goed in de gaten houden maar zou zelf dan ook goed rust houden want je moet niet nog meer factoren creeren waardoor de baby niet goed zal groeien.. goldy he toch nu toch slechter met je schoonvader.. had zo gehoopt dat het nu echt de goeie kant op ging, dat kan hij niet gebruiken zowel lichamelijk als psygisch niet. hopelijk valt het gesprek mee maar ben er bang voor duim dat het weer de goede kant op gaat!! girafje nu ben ik wel heel benieuwd naar je boom je hebt geen bank? waar zit je dan savonds
@ Moestra ze bekijken de placenta als de baby is geboren maar daar kwam vorige keer ook niets uit. Zal wel bij mij horen denk ik.
@ moestra, hahah helaas moet ik je teleurstellen, ben blij dat het hier klaar is en ik er weer even vanaf ben @ mamady, fijn dat alles weer goed was! Hier meten ze niet met lint. @ naomi, ahh zielig voor je katje. Hier waren de 2 poezen bijna weg haha. Ik had de deur blijkbaar niet goed dicht gedaan kwam ik achter toen ik terug kwam van de stal.. maar ze zaten dus buiten voor de deur en toen ik er weer aan kwam lopen vlogen ze terug naar binnen! (ze zijn nog jong dus heb ze nog niet buiten.) @ vogeltje, wel weer even schrikken zeg! Wel goed dat ze het goed in de gaten blijven houden, Gelukkig is voor de rest wel alles goed!
even wezen frebelen voor de babykamer! ik hoop trouwens wel dat ik de goeie foto heb. Doe dit via mijn mobiel, dus kan de foto niet zien...
whaha, grote humor hier!! Ik krijg een kerstkaart in de bus die voor de buurman is. Ik had hem allang open voordat ik naar een adres keek enzo... En de naam kwam me niet bekend voor... Dus ik kijk es beter. Voor de buurman die sinds januari of februari weduwnaar is. Van een dame en onderaan staat: X whahahaha! (let wel, het gaat hier over mensen van over de 70!)
Moestra, ik ben toch niet te overheersend he haha?! Ik ben helemaal ingeburgerd ja en verslaafd ook. Komt door verweking, verder doe ik niks op internet, geen hyves, faceboek, niks. Vogeltje, jammer, dat drukt de stemming ja, maar niet piekeren, heel veel rust nemen en leuke dingen opzoeken en goed in de gaten laten houden, komt vast allemaal goed! Wonderbaby, zitten 's avonds? Zitten? Ik ben altijd bezig. Kan aan keukentafel zitten als ik op PC zit, kan aan huge eetkamertafel zitten met heerlijke stoelen als ik daar wat freubel. Heb ook twee heerlijke relax (bank)stoelen, maar daar zit ik nooit in, zou niet weten wat ik in die stoelen moet. Ik kijk geen TV, doe nooit alleen maar zitten, ik zit wat te doen zeg maar. En als ik lui ben lig ik in bed haha.
nee hoor girafje, je bent voor mij in ieder geval niet te overheersend! Ik kan er zelf ook wat van tenslotte! Haha
leuk moestra!! mooie lijst en het wondertje daarin is natuurlijk helemaal mooi oke duidelijk girafje bij julliie is alles huge haha
Haha, ja moeder noemt me "big spender" en mn vriend noemt me "luxe poppetje". Maar ja, ben al 36, werk hard en nooit tijd om wat met geld te doen (vakanties ofzo). Maar wat ik zeg, de scheiding hakt in mn budget en heb natuurlijk maar de helft van de spullen mee haha. Heb wel een mini-autootje, een Corsa met wel weer grote motor, net een skelter, haha.
Ik ga nu naar huis mn spullen pakken en op naar manlief in Duitsland (met de Mighty Corsa). Ik meld me morgen weer gezellig. En dan, ja dan, komen de foto's van mn kerstboom haha. Fijne avond allemaal!
Eten: ik let ook niet erg op.. maar ben van mezelf niet zo dik dus kan het wel en beetje heeben. na me vorige bevalling verdween alles als sneeuw voor de zon Moestra: ben heel benieuwd naar jullie kaartje! Girafje75 ik gebruikte bij mijn eerste zwangerschap ( en nu weer) weleda zwangerschaps olie. tot 30 wekn allen 's avonds daarna 's ochtends en 's avonds, lekker beetje masserend. combinatie van steeds 'masseren'en een goed product is het antwoord maar geeft geen 100% garantie dat er geen striae komt. ik heb alleen een kleine striae bij mijn navelpiercing gekregn omdat de huid zo dun was daar. (zie foto album) Moestra mijn collega is colombiaanse n spreekt vloeiend spaans. Als je wilt kan ik wel vragen of zij een briefje wilt vertalen voor je ?
Hahaha girafje een skelter je moet iets doen met je geld hè! Als je er blij van wordt ben wel benieuwd naar je babykamer! Die wordt dan vast ook prachtig! Torties alles goed bij jullie?
Zooo nog redelijk lekker gewerkt ook! Vogeltje, kan me voorstellen dat je je ongerust maakt.. Ofwel dat het je niet lekker zit! Krijg je nu niet standaard gewoon elke controle een echo? Jouw bloeddruk is wel goed toch? Verder ben ik leeg.. Ga zo lekker tv kijken.. Vriend is nog aan t werk dus kan helemaal zelf kiezen wat er aan gaat hihi