15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

echt volledig terug de oude zal ze noooit worden en zoals het er nu aan toe gaat zal ze niet lang meer leven de tijden tusse de ziekenhuisopnames worden steeds korter en korter pfff

nee niet zozeer door de voorspellingen ik weet dat gewoon sommige mensen denken dat ik overdrijf ofzo maar ik voel dat bij iedereen aan die ik ken wat het word :)

2. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Dag dames sorry heb niet bijgelezen...ben een paar dagen niet geweest omdat ik verschrikkelijk moe ben..Gister verteld op mijn werk dat ik zwanger ben, erg leuke reacties gekregen. We hoeven nu ook niet meer per direct te stoppen maar bij 12 weken. Krijg wel aangepast werk en mag niet meer in de operatiezalen komen. Dus doe nu vooral bureauwerk..jak jak..maar ja..NOg maar 6 weken..
    Van het weekend ga ik het denk ik aan mijn ouders vertellen..Vind het wel spannend hoe zij zullen reageren. Ze weten nl ook niet dat we bezig waren haha.
    Verder hier niet al teveel nieuws. Wacht eigenlijk op telefoontje van MvM..

Zag trouwens dat ik nog niet op de lijst stond...22 april..1ste kindje en mijn echo heb ik 29-8

3. peekaboo

de artsen willen niets zeggen over haar kansen en of het goed komt omdat ze het echt niet meer weten mama is een medisch raadsel voor hun ze had er de vorige keren al niet "mogen " doorkomen medich gezien was de eerste keer de kans 1/100 2de keer 1/250 enzo dus jha bklijft altijd maar afwachten

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Spannender dan spannend dus!!
    Rare vraag misschien, maar leeft je moeder nog ergens voor? Bijvoorbeeld de vorige keer om jouw kindje nog te zien.

5. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    MvA, nogmaals een hele dikke knuffel, het is niet niks zeg...

Beccy, nog maar 6 weken bureauwerk en gaat dan je verlof igenlijk al in ivm je werk? Dat is lekker zeg!!

Moestra, onderbewust wist je dus ook dat het een jongen was, haha

Meiden, ik ga off. Morgen weer werken voor het eerst na de vakantie. Morgenavond bij souders eten, ben denk ik dus pas laat (of misschien zelfs niet) online. Vrijdag ook werken en dan heb ik 's avonds een verjaardag. Het zou dus best kunnen dat ik pas zaterdag weer online ben...

6. peekaboo

vraag ik me ook af ik denk het niet ze heeft al vaak gezegd dat ze zo niet meer wil leven

7. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @nijntje27 Ik ben ook juf ja! Maandag begint het circus weer.

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Spannend zeg! En dat terwijl jullie gewoon gelukkig willen zijn nu met jullie goede nieuws! Ook vanaf hier een knuffel voor je!

9. peekaboo

dank je wel !!
    doet me goed dat ik het kan vertellen !
    betekend veel voor mij
    allemaal bedankt !!!
    xxxx

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @Nijntje ja klopt..dan ga ik met moederschapsbescherming.. Na mijn bevalling ook nog 5 maanden borstvoedingsverlof..dus das wel een voordeel van mijn werk..hihi

11. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    elza007 (29), 2e kindje

18
    Nicole84 (?), 3e kindje

20
    Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap)
    druufje (30), 1e kindje

21
    debke83 (28), 2e kindje

22
    maud24 (30), 1e kindje

23
    Satire (27), 1e kindje
    Nijmpie (34), 2e kindje
    Torties (23), 2e kindje
    reneevd (30), 1e kindje

24
    Laura28 (31), 1e kindje
    MamaDy (23), 2e kindje
    Chani13 (32), 2e kindje
    Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws)

25
    moonchild (26), 2e kindje
    mamavanammaryllis(20), 2e kindje

26
    Eliesje (30), 4e kindje

27
    VrouwTheelepel (31), 1e kindje
    Vogeltje (30), 2e kindje

Isis857 (25), 1e kindje

Afsprakenlijst:
    29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo
    31 augustus debke83 intake
    01 september Nicole84, 1e echo
    02 september moestra 1e echo
    05 september wonderbaby1 1e echo
    05 september
    elza007 intake + 1e echo

05 september reneevd intake
    07 september Nicole84 intake
    07 september
    mamaDy 1e echo
    08 september Satire 2e echo
    10 september
    VrouwTheelepel 1e echo
    15 september Eliesje intake
    19 september Torties intake
    21 september Eliesje 1e echo
    06 oktober Satire termijnecho

Aantal mama's: 20

12. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Joehoe!! hier nog een juf;)!! Maar dan in VO en uit regio midden! Ik ben dus alweer 2 weken aan de gang..... Nog meer juffen?

@renee gefeliciteerd en welkom!

@mva spannende tijd zeg! sterkte!

@beccy sorry heb even gemist wat je voor werk deed. heb nog nooit gehoord van moederschapsbeschermingsverlof...

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    sow das hard om te horen als dochter zijnde.. de vorige keer is ze er ook weer bovenop gekomen dus dit keer vast ook wel..

beccy ga je dan serieus met 12 weken al met verlof? sow das ff mazzel

nijntje jij hebt het druk! ;) wel gezellig druk..

hier morgenvroeg werken.. smiddags doe ik vaak wat met mn moeder, altijd erg gezellig :p vrijdagavond verjaardag en zaterdagavond BBQ. zondag niks gelukkig!

mamavanamaryllis ik vind niet dat je overdrijft hoor, sommige hebben dat gewoon.. ik heb altijd gedacht dat ik 2 dochters zou krijgen, toen ik zwanger was wist ik ook dat het een jongen was.. maar ik denk meer omdat ze aan hubbies kant allemaal eerst jongens hebben.
    over deze zwangerschap doe ik geen uitspraken :p

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    jeejjj, nog meer juffen! wij zijn afgelopen maandag begonnen, regio zuid. ik werk aan t einde vd week en daarom ik nu pas. maar wat heb ik geen zin... de vakantie beviel me veeeel te goed!!

beccy, jij hebt dus gewoon n jaar verlof!! wow....

mva, wij zijn r om te luisteren en om digiknuffels uit te delen.

nou meiden, ik ga nu echt slapen... welterusten

15. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Daar moet ik dus nog gaan achterkomen :) Voel me wel heel anders, op de moeheid na, dus ik ben hel benieuwd!

16. VrouwTheelepel

28 apr 2011
    47
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Elza007 Wat leuk, nog een juf! Ik werk op het mbo. Mijn schatjes zijn dus 16+. Dus dan krijg ik ze waarschijnlijk na jou. ;)

@Nijntje Die vakantie beviel mij ook wel. Nu maar hopen op een lange 'vakantie' volgend jaar! Maar ja je hebt altijd baas boven baas hè, beccy! ;)

17. peekaboo

nijntje dank je wel :)

18. peekaboo

ik ging net muffins maken heb dus iets heel fout gedaan dus is het een muffin taart geworden waahaaaaa men man komt niet meer bij

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Huh, MvA, hoe krijg je dat voor elkaar???

Hier: Gisteravond rond jalf 11 weer echt honger!! Heb er nu maar even niet aan toegegeven, maar als dit zo blijft moet ik er toch iets op bedenken... Al is het maar een broodje naast mijn bed ofzo! Of voordat ik op bed ga.
    Zoonlief, die sinds een maand of 3 overdag zindelijk is, doet net een grote boodschap op het potje, maar ik ga er toch even van over mijn nek!!! Gisteren, toen ik aan een gastkindje (baby) een flesje gaf, heeft zoonlief op het gras in de tuin zijn grote boodschap gedaan! Ik schaam me kapot!!! Ook al kan ik er niks aan doen... Het voelt een beetje aso... Hopen dat we duidelijk genoeg zijn geweest en dat hij het niet weer doet!
    Een ander gastkindje die hier komt (3jaar) is sinds 2 (!) weken zindelijk met haar ontlasting! Tot nu toe deed ze het alleen thuis in een luier. Maar net sinds ik een weke maag heb doet ze het hier minimaal 5 keer op een dag op de wc! (zou ze het weten??!)
    Hopen dat ik hier snel weer tegen kan, want kokhalzend billen schoonmaken is toch wat vreemd...

20. peekaboo

hoi dames
    pffffff het ebgint weer mama ligt terug in coma aan de beademingsmachine

Deel Deze Pagina