15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    whaha, dat meen je niet! Wat lollig! Wat zei je dan? Wil ik dat ook wel even weten! ;)

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje
    Dreamer (?), 1e kindje [M]

16
    Girafje75 (36),
    1e kindje[M]

17
    goldy (23), 2e kindje [J]

18
    lyza (22), 1e kindje [J]

21
    debke83 (28), 2e kindje [J]
    moestra (30), 2e kindje [J]

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje [M]

23
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (21), 2e kindje [J]

24
    Satire (27), 1e kindje [J]
    naomi01 (24), 1e kindje [J]

25
    Delfino (26), 3e kindje [J]
    mamaDy (23), 2e kindje [M]
    Vogeltje (30), 2e kindje [M]

26
    Eliesje (30), 4e kindje [M]

28
    Superguppy (26), 1e kindje [J]

Afsprakenlijst
    22 december Dreamer, pretecho
    22 december Satire, afspraak VK
    29 december Dreamer, afspraak gyn
    02 januari moestra, afspraak VK
    05 januari naomi01, afspraak gyn
    07 januari Nijntje27, pretecho
    09 januari Delfino, vk
    09 januari Nijntje27, afspraak gyn
    11 januari mamaDy, 3d/4d echo
    14 januari Girafje75, 3d/4d echo
    31 januari Delfino, 3d/4d echo
    13 februari naomi01, echo
    17 februari Girafje75, kolposcopie pap3b
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

6 meisjes
    9 jongens

3. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    goed bezig naomi!!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    zoooow zeg, gezellig de hele nacht met zoonlief in de weer geweest... Buikgriepje... Mijn eigen buik begint ook al vreemde geluiden te maken, dus ik vrees het ergste... Nu eerst maar snel de wasmachine aanzetten, anders heb ik geen schoon beddegoed meer straks! :(

5. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Zooo ik kan weer lekker bijlezen.

Naomi: Is dat in Belgie altijd zo dat je 4 dagen moet blijven? Mij lijkt dat juist echt heerlijk. Kom je lkker uitgerust thuis als het allemaal meezit.

Vogeltje: Fijn dat je meisje gezond is. Maar wel schrikken zeg! Wat raar dat ze bij Toby niks aan de placenta zagen na de geboorte. Gelukkig houden ze het nu allemaal goed in de gaten, dat moet voldoende zijn!

Girafje: Veel plezier bij je man in Duitsland. Maar hoe is dat bij jullie dan? Man in DU en jij in NL?

Dreamer: fijn dat het werken je meeviel:)

Torties: Het roze jurkje is van hema;) Sterkte met je pijn en je arme dochterje. Hopen dat ze snel opknapt!

Nijntje: Ik begrijp het helemaal, Succes met klussen!!

Zwverlof: Zelfstandige uitkering: 6 0f 4 weken voor de bevalling en 10 weken erna. Dus ik heb ook 16 weken. 18 weken als het meisje 2 weken later komt.

Goldy: jeetje wat een nieuwd. Sterkte:( En dan die salonleiding die e rnog bij komt met hun gezeik.

Superguppy: Hartklioppingen inmiddels helemaal weg? Dit doe je zeker ook niet meer?! vervelend hoor!

Moestra: Succes met je zoontje.

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    nahja!! Er staat net een springlevend ventje naast mijn bed! Mag ik eten mama?! Hopen dat we het nu gehad hebben!

7. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Goedemorgen meiden!

@mamady. Ja de hartkloppingen zijn weg. Vond het wel eng hoor!

@moestra.. dat klinkt alsof je kleine man geen last meer heeft! nu jij nog!

All, mn kerel heeft smurf vandaag voor het eerst gevoeld!
    Jullie hadden die gelukzalige blik in zn ogen moeten zien. Prachtig!

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    aaaah mooi superguppie!! Hier nog niet ziek hoor! Ik heb al wat gegeten en gedronken. Wel wat darmkrampen enzo, maar ach, liever dan overgeven! ;) denk dat we de patat van gister beter niet hadden kunnen eten ofzo dan...

9. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallooooooooo

Ben er alweer eeuwen niet geweest. Als jij de lijst wilt bijhouden naomi, graag! Geen tijd, geen tijd...;)

10. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou daar komen ze dan eindelijk...

11. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nummer 2...

12. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    En nummer 3...

13. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Girafje! Die is inderdaad goed vol!
    Volgend jaar grotere boom nodig haha

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hij is precies goed girafje!!! Waauw, mooie boom hoor!

15. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, ben weer bijgelezen, ging nog haha.

Wonderbaby
    Ik ben zelf ook benieuwd hoe de babykamer wordt. Maar eigenlijk krijgt de kleine meid geen eigen kamer, ze komt gezellig bij ons. Haar ledikantje komt gezellig bij ons op de slaapkamer en haar kledingkastje komt op mijn kleedkamer. Gewoon zoals mama en lekker bij mama. Pas in ons volgende huis in Duitsland als we lekker samenwonen, krijgt ze haar eigen prachtige kamer. We hebben de babykamer al besteld, komt begin februari. Alleen de prulletjes nog kopen (zilver, anthra, cyclaam). En ik heb mazzel dat vriend architect is...

Dreamer
    Ik ben ook niet aan het wassen hoor, al neem ik het me steeds voor. Maar kledingkast is er nog niet. Wasmiddel (Neutral) trouwens wel.

Torties
    Lekker he, zoveel bijlezen. Ik vind het megaleuk. Kan me er echt op verheugen. Lekker koppie thee erbij. Succes met je kleine, zielig vogeltje en doe rustig aan met die bekken he, eigenlijk überhaupt niet tillen joh. Ik ken dat gevoel met kerst, je wordt geleefd. Ik in heel nieuw gezin opgenomen (ken mn vriend nog maar kort) en echte Duitse kerst, dus ben benieuwd. En ik ga lekker nieuwe kleren kopen, want pas sinds deze week bijna niks meer. Gaat ineens snel met mn buik joh.

Nijntje
    Succes met je nieuwe huis, natuurlijk niet erg, lekker toch, je kan toch altijd even langswippen en zeggen hoe het gaat, zonder op ons kletsmajoren te moeten reageren.

Goldy
    Jeetje heftig joh. Mijn opa hebben ze op 80jarige leeftijd nog aan zn hart kunnen helpen. Was toen de oudste man in NL die zon operatie kreeg. Maar hij heeft er vele gezonde jaren door bijgekregen. Hopen echt dat ze je opa kunnen helpen. En f*ck de salonleiding, gevoelloos.

Superguppy
    Gewoon niet meer doen die MC. En idd wel eerst melden hier voor je gaat. Ze kunnen daar zo met zout strooien. Je moet ook niet helemaal zoutloos eten hoor. Gewoon normaal. Maar patat en chips en zoutstrooier gewoon lekker laten. Bij mij is de zucht naar suiker en zout ineens weg sinds deze week. Zat bij mij beetje tussen de oren. Maar nu staat het me ook echt lichamelijk tegen.

Moestra
    Waarom je bed verschonen als je je buik al voelt rommelen haha, kun je hem daarna weer verschonen haha LOL. Fijn dat je niet ziek bent geworden en de kleine opknapt. Bij mij was het ook maar een dag rommelen en toen weg. Ik slik al die vitamines, helpt blijkbaar toch ook tegen griepvirussen.

MamaDy
    Yep man woont in Duitsland en ik in Nederland. We kennen elkaar nog maar net (en direct gewenst maar totally surprised zwanger). We hebben beide eigen bedrijf in eigen land, dus halsoverkop samenwonen gaat niet. Maar we zijn van vrijdagavond tot maandagochtend samen en vaak karren we doordeweeks nog eens op en neer. Is twee uurtjes rijden, zolang er nog geen sneeuw is en geen gladheid, gaat het. Hij komt de laaatste weken/maand(en) voor bevalling bij mij en volgend jaar samenwonen in Duitsland. Allemaal erg spannend dus. Extra dimensie zeg maar. Hij is ook Duits, dus we 'doen' het met twee talen, is leuk!!!!

16. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan even over mezelf. Gisteren echt rotervaring gehad. Ex-man aan lijn. Laatste restje scheiding nog regelen, we hebben nog huis samen (te koop) en hij gaat per 1 jan officieel uit bedrijf, moet ik nog snel regelen. En nog gemeenschappelijke rekening. Maar ik ben zo druk, heb bedrijf te runnen, ligt nog boekhouding van half jaar die af moet en dan ben ik nog zwanger waardoor ik niet volgas kan blijven gaan. Dus we kregen natuurlijk weer ruzie (hij doet trouwens niets, geen werk, door mij betaald thuis, in ons huis gebleven dat ik financier, ik regel alles, hij niets). Hij beseft dat alles over is en hij binnenkort geen geld meer krijgt, dus hij gooide er alles uit wat hij al half jaar van me vindt (in mei heb ik scheiding uitgesproken, omdat ik niet meer kon, hij was altijd kwaad en negatief en altijd ruzie, na nog mislukte poging van therapie was ik helemaal op) en dat was niet fraai wat hij allemaal zei en vooral hoe (volume en haat en knalhard). Ik heb te lang geluisterd helaas. Ik heb ontzettend gejankt (soort loslaten na 11 jaar) maar wel voor mezelf punt gezet (vanaf nu geen contact meer, alles zakelijk via mail) en ga extra gas geven met laatste dingen regelen. Ik had hele avond harde buik, deed zo'n zeer en kleine daarbinnen helemaal over de rooie, voelde echt niet leuk, voelde me schuldig, vond het echt zielig. En heel erg maagpijn en maagzuur. Nog niet helemaal weg, maar kleine weer rustig en blij. Kwam na verdrietige rit bij vriend in Duitsland aan en toen lag daar van bekende een muziekkonijntje, direct bij buik afgespeeld en daar werd ze rustig en blij van. Timing perfect. Wel hele nacht nachtmerries gehad. Was best welbewogen jaar met scheiding, nieuwe vriend, direct zwanger, pap3b en hele bedrijf wat ineens alleen op mijn schouders kwam. Zo, dat wou ik ff spuien. Thanx.

17. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Wat een verhaal girafje!
    Lijkt me moeilijk hoor! Zeker als exman even laat weten wat hij vind.
    Gedreven door jaloezie. En zn gekrenkte trots omdat je de boel op de rit houdt.
    Volhouden nog even hoor. Goed voor jezelf. Je vriend en je mini zorgen. Dan kun je het nieuwe jaar positief in!

18. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihi woeshh was dat satire die daar langs kwam glijden hihi

amai sjieke kerstboom die is een heel stuk voller als de mijne
    en wat een verhaal binnenkort is dat allemaal achter de rug en kun je weer fijn verder leven se met je nieuwe vriend

mijn vriend heeft mij vannacht wakker gemaakt hij had pijn in zijn oor deze morgen gauw naar de dokter gegaan heeft ie een flinke oorontsteking ocharme nu gaat het gelukkig beter met de medicijnen

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Girafje: Ahh wat vervelend. Lijkt me niet niks. Vooral na 11 jaar valt er zoveel te regelen. Nou je bent al heel ver, alleen de laatste restjes nog en dan kan je ex echt achter je laten! En een gelukkig gezinnetje vormen met je nieuwe vriend en je kleine meisje.
    Hebben jullie al een naam in gedachte?
    Mooie kerstboom;) Je ziet dat er veel werk in is gestoken!

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Zo, ik zal ook eens even weer wat schrijven... Voordat jullie me nog gaan missen! ;)
    Hier vooral op de bank gehangen vandaag...
    Zoonlief gelukkig nog niet weer overgegeven. Maar ik heb hem voor de zekerheid alleen pap en drinken gegeven...
    Vanmorgen nog wel fruit trouwens!

Toen ik om 17u terug kwam van boodschappen doen, had manlief net iemand aan de telefoon. Een zogenaamde kameraad... Dus die is er weer vandoor vanavond...
    Ik heb er tranen met tuiten om gehuild... Hij is al zoooow weinig thuis! En ik ben 7 dagen per week thuis... Dus ik ben dolblij als hij wel thuis is!
    Maar goed, dat was ego van me, ook al begreep manlief me wel...

Nouwja, ik duik zo mijn bed in! Neem de laptop lekker mee! ;)
    Zal ik daar ook even rustig reageren op alles!

Deel Deze Pagina