Geen problemen gehad met bonprix heb wel eerder wat besteld voor al kinder kleding! Lekker goedkoop en mooi spul! Maar als iets nie goed is ben je toch nie je verzendkosten krijt als binnen 10 dagen is krijg je alles teruggestort tenminste stond in me mail van hun
meiden ik ben de aankomende dagen niet veel online Mijn schoonvader is gister avond met 48 jarige leeftijd overleden.. Een harttransplantatie was de laatste optie maar niet mogelijk door zijn erg zieke toestand. Er was dus geen verdere behandeling meer mogelijk en hebben ze gister de medicijnen die hem in leven hielden stop gezet waarna hij rustig in zijn slaap overleden is. Even voor de duidelijkheid(in het kort)dan weten jullie een beetje hoe het zit: In 2004 had mijn schoonvader een hartoperatie, waarbij een mechanische hartklep gekregen(daar was verder alles goed mee) Tot hij een jaar geleden een ''onschuldige'' schouderoperatie ondergaan waarbij hij een bacterie had opgelopen. Hij is toen doodziek geworden (met name zijn hart)en in het afgelopen jaar heeft hij 3 openhart operaties onder gaan. In dat jaar tijd is hij 9 weken tussendoor thuis geweest en de rest heeft hij in verschillende ziekenhuizen gelegen. Hij heeft hard gevochten om bij ons te blijven maar uiteindelijk heeft hij de strijd verloren.
Jeetje Goldy, wat enorm heftig!! Enorm veel s terkte voor jou en alle andere betrokkenen! Wij soms maar klagen, maar dit zet je weer even met beide benen op de grond!! Mogguh.. Heb verder nog niet teruggelezen.. Was het weekend echt enorm kapot... Heb gister dus een heerlijk luierdagje gehad, zondero ok zelfs maar eten te maken Leve de bezorgbeer Probeer vanmiddag/vanavond even terug te lezen
Goldy gecondoleerd meid! En heel veel sterkte toegewenst aan alle nabestaanden wat een vreselijke tijd heeft huj achter de rug en dat door zo'n schouder operatie... Dikke knuffel,
Gecondoleerd Goldy... En heel veel sterkte voor de komende moeilijke tijd, ook voor jullie familie...
Dankje heb gelukkig nog de kids alleen tussen de middag nog want redt het nie omze op te halen van school om 15:15 strax gaan we ff naar een eettafel kijken en moete kaarteboeken nog wegbrengen dan is de tijd zo voorbij maar ben echt nerveus!
Ja, dat kan ik me wel voorstellen! Ik hoop dat ze je goed kunnen gaan begeleiden en dat je je snel weer lekker voelt!
@ Goldy gecondoleerd en wat is het dan snel gegaan. @ Satire mooi hoor die boom. @ Superguppy leuk jurkje. Hormonen: Kan om niets huilen echt vreselijk. Mijn zus is sinds donderdag in Nederland en merk echt dat ik niets met haar heb. Ze woont al 9 jaar en de VS en we zien haar 1 keer in de 2 jaar ongeveer. Het is natuurlijk leuk dat ze er is maar de band tussen ons is wel weg en dat is echt jammer.
Goldy: Ahh meis,Gecondoleerd. En dat na zo lang gevochten te hebben. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je familie Ik vind het echt verschrikkelijk voor jullie. bah. Satire; moooi!! Ik wou dat ik zo creatief was...Spannend je zus!! Kuitkrampen: Hier nog niet gehad, bij mijn zoontje had ik aan het eind van mijn zwangerschap elke nacht meerdere krampen. AAAH en toen had ik ook nog eens gelezen dat weeen als kuitkrampen voelen maar dan in je buik. Gelukkig heb ik dat niet zo ervaren. Zeurende mensen: Ik ken ze, al kan ik zelf ook goed zeuren hoor. Maar ik zou inderdaad nooit zoiets op hyves zetten. Dan vraag je erom om opmerkingen te krijgen. Ik ben ook 7 dagen met mijn kind en moet zeggen dat ik me ook wel is verveel, en blij ben dat mijn manneke lekker bij oma aan het spelen is. Dat is voor mij ook de reden om te stoppen met gastouder zijn en lekker iets voor mezelf te doen.
Delfino: Succes. spannend! Vogetje: Scheel je veel met je zus? Mijn zusje woont 10 minuutjes fietsen van mij vandaag maar ik heb ook niet echt een band met haar. We zijn ZO anders. Maar we gaan woensdag bijvoorbeeld wel samen kerstshoppen.
Wat jammer meiden dat jullie die band niet hebben met jullie zus. Ik heb 2 zusjes. 1 is 2 jaar jonger, de ander 5;5 jaar jonger. En zij zijn echt de mooiste mensen op aarde. Mag zo in mijn handjes knijpen met hen als zusjes. Kan ook niet zonder ze. Zeker met zus nmr 1 niet. Als we thuis zijn hebben we veel contact, maar als 1 van ons uit het land is.. zoooo! Dan is het een drama! Dan hebben we extreem veel contact haha.. Ik gun mn kind dat ook wel. Maar snap dat dat met jongens anders ligt. Mijn kerel heeft 2 halfbroers. 1 bij zan moeder. 6 jaar jonger en 1 bij zijn vader... 14 jaar jonger... die heeft jarenlang moeite gehad met de band die ik met mn zussen heb, hij snapt dat niet omdat hij het niet kent... Eens zien hoe we dat in de toekomst gaan doen. Ach, gelukkig heb ik 4 achterneefjes rondom smurf zn leeftijd haha
Mamady, ik heb de mutsy slider. Bevalt me prima! Zus, heb ik er 1 van. Goed contact mee, sinds we beide het huis uit zijn. Manlief begrijpt ons, dat we alles aan elkaar vertellen enzo, zwager snapt hier niets van... Hij is in een mannengezin opgegroeid. Hij vond het bijvoorbeeld belachelijk dat ik mijn zusje al dezelfde dag vertelde dat ik zwanger ben, als dat ik erachter kwam... Nog een half uurtje, en dan komt draakje weer... Pfff, ik zie er zooooow tegenop... Niet normaal... Zal blij zijn als deze week geweest is!
Quinny buzz 3. Die kwam het beste uit onze test. We lopen nogal veel met onze honden. Soms wel 10 km per dag.. en smurf moet wel mee natuurlijk! Draakje.. je kan het moestra! Nog 3 dagen!
Mutsy slider: Heb ik altijd een hele mooie wagen gevonden! Superguppy: Ik dacht dat de quinny buzz juist een stads buggy/wagen was???