15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Ja idd mamady, dat dacht ik ook! Vanwege de kleine wieltjes voor...
    Ik had de quinny ook. Een ander model, waarvan ik de naam niet meer weet en ook niet op de site kan vinden. Maar omdat het een 3 wiel wagen was, waren we er snel zat van! Wij vinden het niets! En we konden de wandelwagen ook niet naar ons toe zetten. Dat vond ik heel erg...

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    goldy gecondoleerd aan jou en je familie wat moet dit nu een zware tijd voor jullie zijn mijn oprechte deelneming

3. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamady wij hebben er 1 2de hands gekocht Bébé Confort Trophy Avenue

ik ben ook heel close met mijn 1 jaar jongere zusje ik beschouw haar dan ook als mijn beste vriendin wij kunnen alles tegen elkaar zeggen daar heb ik wel veel geluk mee ookal hebben we natuurlijk ook onze mindere dagen hihi

moestra fijn een klein kerstwonder? hihi

4. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad
    Eeuhh.. die quinny van mij heeft juist hele grote wielen..
    Dan heb ik misschien een andere? Hahaha twijfel helemaal!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik weet de naam alweer. Speedy. Is die het misschien? Want die is vanwege de grote wielen fijn in het bos enzo.

Ja, naomi, klein kerstwonder! lol

6. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    meiden ben ik weer!

goldy ik wist het zaterdag van je maar ik zit er steeds mee in mn kop, vind het zo erg! moet niet mogen zo jong.. en dan door een stomme bacterie bij een 'simpele' operatie he.. pff
    ik snap nu ook ff niet dan sommige zeuren om kleine dingen..!

heb niet echt veel te vertellen, toon is deze week di wo do avond extra werken dus we zien mekaar niet veel helaas :( ff tussendoor maargoed.. hoef ook niet veel extra te werken gelukkig!! ben nu gewoon al bekaf na wat poetsen thuis.

gelani slaapt nu dus ff vlug door het huis jagen en dan heb ik eigelijk alweer alles gedaan voor vandaag!

superguppy wij hebben de quinny buzz 3 / 4 gehad ( we hadden een 4 wiel erbij gekocht extra) als 3 wieler was hij dus ook echt niet stabiel! met stoeprandjes enzo was het een drama. dus met die 4 wiel beter maar zou deze ECHT NIET aanraden, zeker niet voor in het bos of net wat.. in de winkel rijdt hij ook ronduit klote dus als ik je iets mag aanraden dan neem aub een andere wagen haha

hier ook een goede band met me zusje! ze heeft nu stage waardoor ze elke dag doordeweeks van half 9 tot 5 werkt, half 6 thuis en ma en do weer om 6 moet werken. dan werkt ze op zondag, sporten op dinsdagavond en zaterdag en dan heeft ze ook nog een vriend dus we zien mekaar nu niet zoveel.. alleen ff op zaterdag en donderdag heeel ff.
    heb ook nog 2 broers maar die zijn 12 en 14 jaar ouder dus die zijn samen heel close en doen natuurlijk alles voor ons maar we zien mekaar niet iedere week.

naomi jou kinderwagen is ook mooi hoor!! :D

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Suprguppy: Misschien bedoel je de quinny freestyle!!
    Voor ons zoontje hadden wij de xadventure quicksilver, prima wagen maar irriteerde mij ook aan de 3 wielen:)

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Volgens mij ergert iedereen ziich aan die 3 wiel wagens... lol

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Naomi: De bebecomfort ken ik niet! Is dat een belgische wagen?:p

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Hoeveel flessen gebruiken jullie eigenlijk, wanneer je geen bv meer geeft?

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wij hebben de mutsy rider oud model ooit 2e hands gekocht als de beeb ouder is alleen even neiuwe buggyset kopen want kay heeft um beetje vies gemaakt ;)

12. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Wij twijfelen nog welke kinderwagen goed/handig is. Is de quinny speedi aan te raden? Die lijkt ons wel handig in het bos enzo... Vind dat allemaal best lastig uit te zoeken........

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Zou trouwen luchtbanden afraden! Dit is onze 2e kinderwagen met luchtbanden en alle2wagens gezeik met die luchtbanden! Gaannieu setje banden kopen voor deze wagen en nee geen luchtbanden ;)

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Lyza, als die wagen 4 wielen heeft, is hij vast beter dan wanneer hij 3 wielen heeft!

15. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    lyza dan zou ik als ik jullie was voor de maxi cosi mura gaan kijken!

moestra das ook rot met die 3 wielen ;) kiept zo om

satire vergeet te reageren op je mooie boom! heel leuk geworden hoor :D:D

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Jep, i now!
    Wij hadden hiervoor ook een 3 wieler. Ik vond het ook helemaal niks!

17. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    oh ik heb deze maar volgens mij wisten jullie dat al

heerlijk ding! wat rijd die super zeg!!

18. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Oke, dan kan ik die quinny beter vergeten want die heeft 3 wielen namelijk, en als ik het zo hoor is dat een slecht idee;) Is namelijk wel de bedoeling dat de wagen rechtop blijft staan:D
    Vind het ook wel fijn als ik de zitting van de kleine met het gezicht naar mij toe kan draaien, daar gaan we wel op letten

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Dt kan die quinny die je op het oog hebt niet Lyza!
    Dat vond ik ook heeeel erg.
    Ik heb me toen laten ompraten in de winkel. Die mevrouw zei: als je kind een half jaar is, dan maakt het niet uit dat je hem niet ziet!
    Ik vond het heeeeel erg!
    Toen zoonlief een jaar was, heb ik een andere gekocht. En toen ging ik ineens weer heeeeeel veel wandelen!

20. lyza

lyza Actief lid

24 okt 2011
    239
    0
    16
    Vrouw
    Oh goed dat je het zegt moestra, dan heb ik daar niet helemaal goed naar gekeken, meende ook een keer zo een gezien te hebben die wel met t gezicht naar je toe zit zegmaar. Dat maakt het nu wel makkelijker want dan weet ik zeker dat ik die quinny niet wil:) Vind het gewoon fijn om de kleine te kunnen zien

Deel Deze Pagina