lyza hier de maxi cosi cabrio fix en een family fix er bij.. is ook heel erg handig!! maar als ik nu een maxi cosi moest kopen, dan kocht ik een pebble (die kwam net uit toen wij de onze geleverd hadden gekregen en alles er al af hadden gehaald enzo.. balen) van de pebble blijven de riempjes overeind dus kun je de kleine heel gemakkelijk erin zetten zeg maar. vind hem er ook gewoon heel mooi uit zien!
Wonderbaby, volgens mij is de pebble niet handig hoor! Als je kind bijvoorbeeld een beugel moet voor de heupjes, dan heb je niks meer aan die.
ik meende dat een vraagouder hier die had. Toen moest dat kind beugels, en bleek het tuigje niet zover versteld te kunnen worden. En de zitting was iets minder diep, waardoor het kind er niet meer in paste...
Neehoor, verzendkosten ben ik wel kwijt, ik had voor 102.85 inclusief verzendkosten besteld. Hele pakket retour, en moet nu (na inmiddels al 5 weken) nog steeds me geld terug krijgen en als ik inlog staat daar dat dat 97.85 zal zijn. Lyza, ik begrijp inderdaad je je wel schuldig kan voelen, maar je kan het echt niet helpen hoor, die mannen moeten het maar even niet zo zwaar opnemen! Moestra, ja precies, als ik moet kiezentussen me kind 4-5 dage niet, of alle dagen wel en dan ook minder leuke dagen erbij, zou ik ook mooi voor de laatste kiezen! maar helaas gaat dat niet. Ik kan me baan niet zomaar opgeven en we zijn voor minstens 50% afhankelijk van mijn inkomen.
Ik denk dat wij voor de maxicosi carbrio gaan, met family fix lijkt me dat erg handig (ben niet zo van gepriegel met gordels enzo) Zou het nog wel veilig zijn om een maxicosi 2ehands aan te schaffen of wel een aanrader om dat helemaal nieuw te kopen?
een gedwongen situatie is weer wat anders inderdaad, heel erg lijkt me dat! Goldy gecondoleerd!! mamaDy weeen als kuitkrampen maar dan in je buik?! goddank nee zeg! zo heb ik dat ook niet ervaren! Ik heb de bugaboo cameleon, super! rijd vooral zo heerlijk licht. heb de eerste 6 maanden een driiewieler gehad, waarmee dochterlief 2x op straat terecht is gekomen omdat die zo makkelijk omkukelde, dus ik vervloek driewielers, Na de tweede keer ben ik de volgende dag in de auto gestapt en een andere kinderwagen gaan kopen. De maxi cosie kinderwagen vind ik persoonlijk nogal groot, lomp en zwaar, de mutsy vind ik wel heel mooi, rijd ook heel goed, bijna wel met de bugaboo te vergelijken alleen wat goedkoper. Autostoeltje hebben wij ook de MC cabriofix.
breekt in we krijgen een zoon !!!!!!! veeeel succes hier dames en geniet van jullie buikje !! breekt uit
ik zeg nieuw.. als ik kijk dat de riempjes van mijn MC toch vies zijn enzo van mijn eerste kindje, terwijl ik eeecht zoo heb opgelet om hem schoon en netjes te houden, ook steeds een badstof hoes erom heen enzo. Dan moet ik er persoonlijk niet aan denken me babytje in een MC te leggen waar een ander kindje in heeft liggen zweten en spugen. En dan het aspect veiligheid nog inderdaad! je weet het nooit hoe er mee om gegaan is en hoe oud hij werkelijk is, want verkopers liegen gerust 1 of 2 jaartjes op marktplaats
Wat leuk! gefeliciteerd! jij ook genietse! Ik ga even een half uurtje plat op de bank nu meiske nog even slaapt. Wilde eigenlijk nog meer opruimen maar ben een beetje op! vanmiddag samen met hubbie en de kleine boodschappen doen, dan scheelt dat hopelijk weer voor het tillen. En heb zo geen zin in de werkweek morgen moet de kerstborrel helemaal voorbereiden, die is vrijdag avond en boodschappen voor halen en eten klaar maken voor 40 man (wel samen met 2 collega's ) maar moet ook keihard werken aan me normale werk want daar staat donderdag een zakelijke afspraak voor in de agenda
Torties, zou hem dan ook niet via marktplaats aanschaffen hoor krijgen her en der van kennissen steeds een aanbod dat we hun maxicosi wel over kunnen nemen. Dus weet dan in elk geval wel waar die vandaan komt. Zat meer in over de veiligheid van de MC.
proficiat mva welkom bij de jongetjes club hihi mamady ik zal straks een kijken of ik er een foto van kan maken ik dacht dat het een duits merk is en we hebben een volledige set gekocht dus er zat ook een maxi cosi bij en een stoeltje voor rechtop te zitten en een wieg die er allemaal op passen
mva geweldig gefeliciteerd meid! geniet ervan!! lyza dan moet je wel de cabrioFIX pakken want die kan op de family fix torties jeetje dat is hier gelukkig niet gebeurd maar dan moet je schrikken zeg! de cameleon is echt een geweldige wagen! de mijne ook verkocht (buzz) met 9 maanden en toen de donkey besteld omdat we snel een tweede wilden.. echt ook zo'n heerlijke wagen!! rijd echt soepel, met 1 pink oh en lyza nieuw zeker! voor de veiligheid, je weet niet of die gevallen is ofzo.. gewoon ff speuren dan vind je ze best goedkoop. en als je nog geen kinderwagen hebt, daar krijg je vaak een maxicosi bij!
Dat klopt wat wonderbaby zegt, bij de meeste wagens krijg je tegenwoordig een maxicosi cabriofix! Torties, die bekleding van je maxicosi kan eraf he? Kan je het wassen. Het is wel een gepriegel, maar dan heb je ook wat! Het kan trouwens ook bij de volgende autostoel van maxicosi. Die vind ik nog smeriger worden dan de baby maxicosi! MvA, Gefeliciteerd!!!!!!
dank jullie wel dames ben echt in de wolken !! was ook een enorm mooie echo heb ook eentje waar hij recht naar ons kijkt enorm prachtig om zien !
Hoii meiden, Ben weer terug uit het ziekenhuis. Was niet bij de gyn maar bij de klinische vk naja maakt ook nie uit maar ze vertelde me dat mijn score 0,1 tehoog was en dat ik naar de dieetist moet die zal eerst kijke of mijn suiker ook in normale leven te hoog is want de suikertest is nogalheftig zei ze dus kan weze dat met mijn normale voeding me suiker helemaaaal niet te hoog is en dan is het hele verhaal alsnog afgesloten... En mag ik waarschijnlujk gewoon weer terug naar de vk! Zo niet dan krijg ik een dieet en werkt dat ook niet dn moet ik spuiten. Ik heb gevraagt hoe het met overtijd lopen is mocht ik zwsuiker hebben als ik moet spuiten luisteren elke week naar het hartje en maakt de beeb het dan goed laten ze je nie veer lopen als 38 weken kan het met een dieet af dan tot de uitgerekende datum als het kindje het goed maakttenminste. Mijn bm ligt net qan bovenandje van me navel en ze zegt dat hetovereen komt met 24 weken! Maar das normaal zei ze voor een 3e. 16 januari moet ik naar de gyn en krijg dante horen of ik terug naar de vk mag. Ook velde ze mij dat ze in me dosier had gezegt ivm eerderbevalling veel bloedverlies dat ze nie langer als 15 min w88 tot de placenta loskomt dat ze me dan meteen opereren Wtf dat wilde ik echt niet! Keek ook beetje zo van nou ben het er nie mee eens ik zei bij mijn dochter kwam hij na een kwartier los vind het dan wel erg krap worden hoor! Toen heeft ze het er toch maar weer uitgehaalt pfieuw! Kreeg het al spaans benauwd haha!