15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
  2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Delfino, 0.1?????!!
    Nou meid, dat gaat helemaal goed komen!
    Dat is werkelijk paniek om niks!
    Waarschijnlijk had je iets gegeten waardoor je bloedsuiker iets hoger werd. Dom dat ze het niet nog een keer gaan prikken zonder suikertest...

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Delfino: 0,1 klinkt niet mis. Alleen waar komen je klachten dan vandaan?? Kan je va 0.1 last hebben? Ze zijn in ieder geval wel serieus met je bezig. Van de aantekening over de placenta zou ik ook schrikken! Waarom een kwartier, doe dan een half uur;).

Satire: 3 auto's?! Waarom dat? Wij hadden er 2 maar dat vond ik al zo'n onzin omdat ik eigenlijk nooit reed.

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    mamaDy: Mijn vriend heeft een bus om mee te werken, vol gereedschap dus (hij is ZZP'er). Ik heb een auto om naar mijn werk te gaan en hij heeft een oldtimer hobby-auto. In alledrie wordt gereden ;)

5. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Delfino fijn dat je suiker goed is, 0,1 is best te verwaarlozen vind ik.
    Wel goed dat ze toch even goed controleren.

@ MVA gefeliciteerd met een jongen.

Ik en mijn zus schelen 3 jaar zij is ouder maar ik heb nog een zusje van 16 maanden jonger en 1 van bijna 5 jaar jonger.
    We hadden altijd een hele hechte band, alle 4 met elkaar eigenlijk.
    Je merkt nu alleen dat als je zover van elkaar woont die band verdwijnt en dat is dan wel jammer.

Ik heb de Bugaboo ben nu hier aan het kijken voor een nieuwe kap
    Bugaboo Sets - VM Baby

6. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Aaah dan snap ik het. Wij hadden 2 auto's toen mijn vriend zzper was;) Wat voor werk doet jou vriend als ik vragen mag?

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Vogeltje: Dat is wel jammer ja! Iedereen heeft natuurlijk ook zijn eigen leventje.
    Wat een leuke kappen!!

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Je suiker mag nie hoger als 7,8 zijn mijne was na het sterkte suikerdrankje 7,9 welke suikerspiegel zou dan niet omhoogschietenhaha naja even w88 wat me suiker doet tijden normale dagen voor mij moet mezelf gaan prikken iek! Zal denk ik voor een week een curve moete bijhouden maar dat hoor ik nog van de dieetist

9. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou dames hier is Girafje weer, heb weer ff bijgelezen en zal even persoonlijke en algemene antwoordjes geven en vertellen hoe het met mij gaat....

10. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve Goldy,

Gecondoleerd!

Ik ben even sprakeloos...

Wat vreselijk hard en gemeen en oneerlijk en wat een nare strijd. Wat verschrikkelijk dat dat met zo'n bacterie kan. Wat zijn die minuscule beestjes hard en wat kunnen we er weinig aan doen. Vreselijk meid. Om zo'n (schoon)vader en man op zo'n jonge leeftijd te moeten missen. En nu hij opa zou worden. Meid meid. Wanneer is de begrafenis / crematie, zal dan extra aan jullie denken. Heel veel sterkte de komende tijden. Veel liefs.

11. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Satire
    Wat een coole muurschildering van die boom, creabea hoor. En drie auto's, wat een luxe, wij hebben er nu 2, maar besef dat als mn vriend onze nieuwe gezinsauto koopt en ik de zijne overneem en de Corsa als bedrijfsautootje houdt, wij er ook drie hebben . LOL.

Vogeltje
    Jammer dat de band met je zus zo'n beetje weg is. Ligt dat aan het heel weinig zien of is ze ook veranderd? Ver-Amerikaniseerd bedoel ik dan? Dat vind ik soms met mensen die naar Amerika emigreren, is toch heel ander cultuurtje en sfeertje daar.

Moestra
    Draakje ziek. Lekker voor jou. Maar had me bij thuiskomst wel verheugd op wat verhaaltjes van koppen inslaan en dingen slopen haha. LOL. Vast een vervelend griepje dat drie dagen duurt, heel jammer (NOT).

MVA (goeie afkorting trouwens)
    Gefeliciteerd dat je (weet dat je) een zoon krijgt! Leuk!

12. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Shoppen
    Mijn vriend dat dat ook in februari nog wel kan. VIND IK NIEHIET! Gelukkig ben ik door de week op mn zelf en heb ik eigen inkomen / rekening en koop lekker gewoon door. Belangrijke dingen hebben we al zoals kinderkamer, kinderwagen, kinderstoel of kopen we echt samen. Maar de kleinere (onzin)dingetjes doe ik alvast, word veel te zenuwachtig van die lange lijst waar ik nog zoveel van moet, heb liever alles klaarliggen haha.

Hormonen
    Ik ben echt nog steeds heel lief voor mn vriend en echt geen hormoontoestanden, behalve dat ik sneller zou kunnen huilen, want dan niet gebeurt. Maar misschien ben ik er zo een die dan hele ziekenhuis bij elkaar schreeuwt en scheldt haha zo lekker onverwachts, dat normaal zo lieve rustige meisje haha, en dan in het grove Duits lekker, scheld beter.

Kinderwagen en Maxi Cosi
    Degene die als beste uit de test kwamen (2011) waren Joolz en Bugaboo. Quinny scoorde ronduit slecht. De Bugaboo vind ik voor mijn lengte te laag en voor in een stad ligt de baby ook te laag (ivm uitlaatgassen). Wij hebben voor de Joolz Day gekozen. We hebben ze zelf allemaal test gereden (aanrader). Wij hebben hem gekocht bij Babydump (garanderen de goedkoopste te zijn, voor levering ergens anders goedkoper, dan verschil bij hen terug) en kregen er gratis een reistas bij van een jappiejappie merk (voor bijbetaling van verschil kregen we die van Joolz zelf, erg mooi) en we kregen gratis een maxi cosi die ook op het onderstel past, mega handig, hier ook met bijbetaling verschil even een net iets betere en we kopen er zo'n onderstel bij dat vast in de auto zit (CabrioFix, FamilyFix). Ben ineens de bon weer kwijt, stress, wilde t even opzoeken. Zijn jullie ook alles kwijt in de zwangerschap? Die Joolz heeft reiswieg en kinderwagen die je twee kanten op kunt doen, dus ook naar je toe. Ik zal straks foto van Joolz plaatsen en van het ei, dat is de kinderstoel van Bloom die we hebben gekocht, schijnt niet praktisch en zwaar, maar wij vinden hem leuk en vriend is architect en zijn oog wil ook wat haha.

Zus
    Ik heb 1 zus, vier jaar ouder. Als kleine kinderen Jut en Jul, als pubers vijanden, nu weer gezellig zussen, wel anders en niet megaclose, maar lekker zussenband en er voor elkaar in nood. Zij heeft zoontje van 5 en I love him! And he loves me. Smile.

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    haha, ja helaas Girafje! Je moet het even met je eigen roddels doen! ;)
    Ik moet eerlijk zeggen, laat haar die 3 dagen maar ziek blijven! Ben ik morgen lekker vrij!
    Kan ik voor de kerstdagen nog even met zoonlief naar de bieb!
    Ik was nog op het GOB, en zij dacht dat draakje niet echt ziek is. Maar ja, de griep gaat wel rond hier, dus ik ga er niet direct iets achter zoeken.

Pfff, zoonlief (nouwja... Lief...) hier net op bed. Zonder toetje, zonder douchen. En ik pak hem nergens mee... Het boeit hem allemaal niks lijkt het wel...
    Hij doet sinds een week elke keer zooooow lang over het eten... Maar ja, wat wil je ook als je niet kouwt...
    Gisteren waren we er al helemaal zat van. Dus na een uur zijn bord gepakt en afgeruimd. Hij mocht vandaag geen snoepjes enzo. Dat viel wel een beetje tegen, maar niet heel erg.
    Vandaag zat ik alweer een dik uur aan tafel... Het bord was nog niet half leeg... Hij moest het opeten van mij, maar ja, toen was het te laat voor een toetje en om nog te douchen. Normaal vind hij deze 2 dingen de 2 hoogtepunten van de dag, nu lijkt het hem niets te kunnen schelen...

14. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    En dan nu hoe het met me gaat... Klets deze pagina wel vol zie ik. Maar ja, moest ook ff op jullie gereutel reageren haha.

Ik vannacht niet geslapen grrrrrrrr. Mn vriend woont in natuur aan rand van stad. En in dat Deutschem Wald zijn nog erg veel wilde beesten. Bij hem behalve lieve eekhoorntjes ook een wild zwijn dat zo groot is als een pony. Komt alleen 's nachts. Nou vannacht kwam ie. Wat een geknor, gehijg, gesnuif en angstaanjagend gedreun (dan rent ie). Overal honden blaffen. Ik durfde niet uit raam te kijken, verwacht echt monster met slachttanden ofzo. En toen nog idioot hard muziek aan (misschien wel om dat beest te verjagen bedenk ik me nu). En toen moest ik er om 5 uur uit omdat ik naar huis moest en moets werken. Van half 6 tot 9 uur in auto, normaal doe ik er 2 uur over, nu 3,5. In Duitsland hagel, in Nederland alleen maar fille. Hard gewerkt vandaag, moet nog veel doen in weinig dagen en nu lekker bijlezen en bijtikken. Dan wat eten en dan nog wat in huis doen. Maar morgen werken collega en ik lekker bij mij thuis, hoef ik lekker deur niet uit en kan huispakkie aan haha. Lekker.

Ergens nog sneeuw gevallen, hier niet, zo aan ons voorbij getrokken.

15. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moestra, misschien heeft zoonlief beetje bij Drakie afgekeken? Of misschien mist hij haar haha?

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Whaha, ik zei al tegen hem: jij bent nu geen T.homas meer maar .... (draakje)! Dat vond ie niet leuk! Maar ja, er iets aan doe ho maar! ;)

Volgens mij is het ook geen volle maan, en het stormt ook niet... Dus dit zal wel weer een gewone leeftijdsfase zijn... Bereid je maar voor! ;)

17. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joolz Day reiswieg, zitje naar je toe, zitje van je af.
    Deze kleurstelling hebben wij gekozen. Hij rijdt heeeerlijk!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    De joolz is een mooie wagen Girafje!
    Ooit wilde ik hem ook graag. Maar toen werd het dus eerst een quinny, daarna een Mutsy! De mutsy is wel vergelijkbaar met de joolz denk ik.

19. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh hoop dat jullie t kunnen openen bpm anders ff via andere laptopje uploaden.

20. Girafje75

Girafje75 Actief lid

6 dec 2011
    320
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joolz met Maxi Cosi en Ei van Bloom.

Deel Deze Pagina