Jeeej! Ik ben blij dat ik nu niet de enige erge kletskous meer ben hier! lol Ja, heel moeilijk om consequent te blijven! Wat is ook goed, en wat is fout vraag ik me dan af...
Owja, girafje, maagzuur: rennies? Melk heb ik ook wel eens gehoord. Of suiker met water volgens mijn man.
Ohh moestra ik ken het. Ik ben de hele dat consequent tegen de 6 kids, savonds heb ik het dan zo gehad die strijd weeeer te moeten aangaan. Dan werk ik inderdaad ook zo: zo snel mogelijk naar bed en hopen dat ik een compromis met mijn 2 jarige zoontje kan sluiten.
warme melk met honing werkt ook tegen maagzuur of je matras ietsje hoger bij je hoofd.. mijn schatje was heel lief en zielig maar soms moet ik echt ook consequent zijn en dat is best moeilijk af en toe.. ik wacht af tot de 'ik ben 2 en ik zeg nee periode' haha hij is ook nog klein dus het valt nog allemaal mee hier.. oh zeker terug gaan girafje want die actie van mamady is beter!! dan krijg jij dat ook dat is zo bij babydump!
Wonderbaby Ja ik wil ook Elite Member worden net als jij haha, en heb begrepen dat ik dat door een bepaald aantal berichten haal. En vanaf januari heb ik nauwelijks tijd dus zolang het nog kan dat hier ronddolen dan doe ik dat gezellig. Ja, ik ben oom dolblij met stomme spullen, lekker materialistisch he, haha. Fijn dat de Bloom ook in praktijk bevalt. MamaDy Kreeg jij ook de Joolz Tas kado? Ik ook eind januari geloof ik. Best lange levertijd. Wat betaalde jij voor het zwikkie? Moestra, Ik ben ook blij met meer kletskouzen als ik, anders voel je je zo overdreven of eenzaam... Vind dit ook gezelligste forum. Oh ja, kan yoghurt wel proberen tegen maagzuur (melk vind ik vies en suikerwater ook haha).
Ja, deze vind ik ook de gezelligste Girafje!! Is niet zo heel groot waardoor je elkaar meer leert kennen ofzo... En toch word hier wel veel gekletst! We zijn al bijna toe aan deel 2!
Maar ik had ook bij Babydump gekocht dus dat is raar. Misschien was mijn hele zwikkie goedkoper? MamaDy zegt Winderbaby haha. Wel een verschil een wonder van een baby of een winder van een baby haha.
Is pagina 500 deel II? Dan blijf ik nog ff wakker, dat gaan we halen haha. En over compromissen gesproken, ik vind melk met honing een compromis (in alle smerige combi's die me hier worden aangeraden haha).
Ja! Ik moet 719 euro betalen om precies te zijn. Maar die tas was een gelukje. Bij babypark op de site stond dat je er ook een joolz tas bekeert, dit heb ik dus aan babydump laten zien en zij gaven mij uiteraard ook de gratis tas. Dag erna stond er op de babypark site: voetenzak OF tas cadeau. Bleek dus een fout zijn op de website dus ik denk dat je dat niet meer voor elkaar krijgt. Maar je hebt er wel een gratis maxi cosi bij? Want dan scheelt het niets, behalve de soort luiertas.
Ja, geloof dat bij pagina 500 dit topic word gesloten en we een deel 2 kunnen starten! Gaan we het vanavond nog halen?! Dan moeten wel elk woord van een zin apart verzenden! haha