Nou dat is toch een goed teken! Ik vind bijna 2000 berichten in een half jaar ook erg knap van mezelf! lol
Ohh moestra dat meen je niet! Moet je nagaan dat je nog 18 weken moet, en het manneke alleen maar sterker wordt!
@ Degene die ons sterkte gewenst hebben, bedankt voor de lieve woorden! Ik stel dat zeer op prijs! Morgen is de crematie.. dus word weer een zwaar dagje.
Maar ik moet wel zeggen, en dan overdrijf ik niet, ik zie jullie hier gewoon als vriendinnen! Ondanks dat we elkaar niet echt kennen!
Ja, idd mamady! Ik vrees ook het ergste! (ik mag van manlief niet meer zo snel typen! Hij ergert zich dan! haha!) Goldy, wat snel gaat het allemaal zeg! Heel veel sterkte morgen...
ja goldy ook hier nogmaals sterkte.. zeker voor morgen! zit ook echt steeds in m'n hoofd, kende hem niet eens maar ik kan niet stoppen met eraan te denken.. hij is uit zijn lijden verlost dat is het enige positieve.. meiden ik heb een deel II geopend
Joolz Ik ook 719,- met voetenzak, maxi cosi en tas. Ik voor Pebble 30 euro bijbetaald en voor tas 59,05 euro, dus die 59,05 euro heb jij mooi als mazzeltje, chapeau! Heb je ook de Adapter van 29 euro gekocht, anders past Maxi Cosi niet op kinderwagen. En dan kopen wij nog dat onderstel voor in auto...
Wonderbaby, wij zijn nog niet op pagina 500!! Je verpest ons hele spel! Trouwens, het zijn ook kleine lettertjes, dus het duurde even voordat ik het las!
Oh Goldy, morgen al?! Heel heel veel sterkte. Ik denk aan jullie. Oh verschrikkelijk. Hoe is je vriend eronder?
Wat doet WinderWonderbaby? A happy winderwonderland... Ik ook een week gehad dat ze op mn blaas trapte en mij aan t plassen maakte. Gelukkig even over. Ze trilt nu, af en toe net of ik trilei in heb (al weet ik niet hoe dát voelt haha).
Ja Wonderbaby das oneerlijk, die moeten we boycotten haha. Alsof je voor twaalven 31 december al proost...
Nee is non stop. Schijnt klappen met handjes te zijn, waardoor vruchtwater trilt. Ze klapt ook steeds in handjes bij echo. Vandaar voetnoot bij groeibalk...
Oooow, wat een leuk weetje!! Onze kleine man ligt bij elke echo met zijn beentjes over elkaar! Zoonlief deed en doet dit ook!