Nou komt ie! @Debke 83, ik ben zowiezo niet echt een vrouw van de kettingen. Staat niet bij de shirt die ik meestal draag. Maar die ketting van mvm geef ik aan een klantje van me. Die is dol op paars en kralen. Heeft zij ff mazzel! @Nijntje27, Heb je nog last van roze slijm of is het nu rustig? @Moonchild, Kapper ging prima met m'n vriendin. Ze heeft nog steeds mooie lang, blonde manen. @Isis, jij gaat de 14e naar de tandarts, ik de 15e. Merk ook dat ik nu weer veel sneller last heb van mijn gebit. @Satire, hahaha jij ook snel geirriteerd? Ik schud je de hand. Ik ben echt een bitch. Hoop voor mijn man dat het snel afzakt. @Wonderbaby, bij de jongens zag ik er beter uit dan bij mijn dochter. En ik had met de jongens ook vreselijke last van obstipatie. Bij de laatste zelf zo erg dat ik klysmas nodig had. Hoe genant?! Nu heb ik daar iig geen last van. Ik vermoed nu ook dat dit weer een meisje is, zie veel overeenkomsten met de zwangerschap van mijn dochter als zegt dat natuurlijk niks. Las dat jij verder wel wat drukke dagen tegemoet gaat. @Renee, welkom!!! @Moestra, fijn dat het bloeden en bruinverlies gestopt is. Hoop dat je je wat beter voelt en er wat meer van kan genieten. @MvA, jeetje dat jij dat zo goed aan voelt of het een jongen of meid is. Ik vind dat wel heel bijzonder!! Heb je bij mij ook een gevoel? Enne stuur die muffintaart maar op, mij boeit het niet hoe het eruit ziet. Hij zal ongetwijffeld heeeeeel lekker zijn. Grappig dat er zoveel juffen op dit topic zitten! Niet allemaal basisschool toch? Ik ben zzp-er. Ben geen type om met kids te werken. Daar heb ik het geduld niet voor. Nou en ik heb vandaag ff research gedaan naar leuke zwangerschapskleding. De winkel die mamalicious verkocht is failliet. (daar schiet ik dus niks mee op) en liep toen uit armoede maar door naar de Miss Etam (Waar ik bijna onder de kledingrekken doorkruip omdat ik daar nog niet dood gevonden wil worden), het was om te janken. De positiekleding die daar hing is ontworpen voor zwangere 65 plussers. Ik ging nog net niet huilend de deur uit daar. Kortom, het wordt internetshoppen (je kunt bijna niet anders als je kijkt wat ze hier in Harderwijk hebben hangen). Ik ga voor leuke positie skinny's, Uggs (is 1 van m'n verslavingen, ik word ooit begraven met Uggs op mijn grafsteen ) en een paar gave strakke shirts. Dus, dan weten jullie dat. Miss Etam kunnen jullie het best gewoon overslaan.
mva, jeetje wat een verhaal! heel veel sterkte!!! miss etam..hmm, ook niet echt mijn ding. Vind vooral de collecties van mamalicious en noppies leuk Maar koop eigenlijk ook veel gewone kleding wat meerekt. veel meer keus
ff een ego-berichtje... Had net weer rozige rommel bij het afvegen... Ik heb nu maar mijn moeder gebeld... Had jij dat ook mam? Ja, dat ze ze bij mij ook... En ze meent zich te herinneren dat ik ook heel regelmatig rozige rommel verloor bij mijn zoontje... Ik merk wel dat het onder iets geiriteerd is. Maar ja, wat wil je ook met mijn obsessieve geveeg! Maar goed, 1 keer was mn papier dus roze, daarna werd het alweer minder... Man, ow man, ik ben zoooow bang!! En dat terwijl de klachten vanmorgen net zo lekker hun gang gingen!! Zal blij zijn als ik volgende week een hartje zie!! Hoewel dat ook nog geen 100% garantie geeft!
Owja, miss etam... Sorry dames, het is de enige zwangerschapskleding die ik pas... Noppies enzo gaat maar tot maat 44 ofzo... Ik zit echt wel aan maat 48 vast...
Ja daar heb je ook gelijk in. Ik doe dat eigenlijk alleen met de bovenkleding. Koop meestal 2 of 3 positiebroeken thats it. Maar heb alles doorverkocht eind vorig jaar want ik was er heilig van overtuigd dat ik geen kinderen meer wilde.
Gatsie darrie. Dacht net dat het weer lekker ging met je en je voelde je goed! Wat is dit K.T zeg!! Snap je onzekerheid!!! Knuffel voor jou Moes!
ja ik doe ook voornamelijk bovenkleding, jurkjes en van die meerekrokjes (die t-shirtstof achtige rokjes in allerlei kleuren tegenwoordig). Ideaal! Verder heb ik inderdaad wel een positiespijkerrokje en spijkerbroek. Voorlopig heb ik daar genoeg aan. Al zullen we met z'n allen waarschijnlijk in de winter ook aan een positiejas moeten??
Nou daar zat ik dus wel aan te denken maar ik vind die jassen best duur voor maar 1 winter. Is er niet een andere oplossing? Ik weet ook niet meer hoe ik dat toen deed met de eerste. Dat was ook een april kindje. Of we blijven gewoon de hele winter binnen.
ja precies, dat vind ik dus ook.. haha ja we kunnen natuurlijk ook nog binnen blijven. Al is een jas wel fijn, ga rond kerst met de schoonfamilie een week naar de Ardennen..dan is het ook wel lekker als je naar buiten kan.
@ MVA veel sterkte nu met je moeder. @ Moestra wat vervelend weer, maar misschien komt het idd ook wel een beetje van het vegen. @ Renee welkom geen miss etam lees ik. Vorige zwangerschap moest ik wel daar kopen maar ben nu 48 kilo lichter Of deze zwangerschap anders is? op sommige punten wel al ben ik net zo ziek. Nu zit mijn hele gezicht onder de puistjes:x Denk dat dit een meid wordt. Heb over 45 min een gesprek met de gyn voor andere medicatie omdat ik al sinds zondag niet meer binnen houdt. Ben al ruim een kilo kwijt
MvA: Heel veel sterkte, wat een rotsituatie moestra: Maak je niet gek! Ik heb er een goed gevoel over. Nu stoppen met dat obsessieve geveeg!
@satire Huh, heb jij een goed gevoel over mij?? Fidel (uit het mama's april 2012 topic) had al een goed gevoel over mij in het NOD forum!! Waarom heb ik dat zelf niet even??! lol @eliesje Het is zo vreemd dit... Ik heb 1 keer echt bloed gezien. Daarna werd het direct minder! (niets in mijn ondergoed trouwens!) En de keer daarna dacht ik: ben ik nu gek?? Heb ik het verkeerd gezien ofzo?? Toen was alles weer zo schoon alsof er nooit iets was gebeurd... Begin gewoon aan mezelf te twijfelen! Maar goed, mijn heupen spelen me lekker parten op dit moment! Maar ik zie het als een goed teken! En ik heb het liever dan mijn staartbeentje! Want toen kon ik niks meer!
Hey meiden, Mag ik me aansluiten? Ik zag een mega topic van april mama's en een stukje eronder zag ik dit kleinere topic en dat lijkt me veel leuker! Ik ben Mieke 21 jaar en we zijn er vorige week achter gekomen dat ik weer zwanger ben! Het is ons eerste kindje maar midden juni zijn we na 11 weken een vruchtje kwijtgeraakt.. Nu weer helemaal gelukkig met deze zwangerschap! Al met al doet alles zo beseffen hoe bijzonder zwanger worden en zijn is.. Over de zwangerschapsjassen, ik zag laatst een heeele mooie in een blad van mamalicious! een lange trenchcoat..
Welkom Mick!!! Leuk hoor jullie eerste kindje. Lekker van genieten nu! Ja die jassen. Het zou zo mooi zijn als ze HIPPE zwangerschapsjassen zouden hebben die je ook weer om kunt bouwen tot een gewone winterjas die je zonder pens kunt dragen. Ik ga meedoen aan "het beste idee van Nederland". Ik verzin ze hier ter plekke. @Moestra, Wees blij dat het nu over is. Ik denk dat het gewoon loos alarm is geweest. Maar kan me voorstellen dat je nu niet echt lekker relaxt zit. Volgende week weer een echo. Hoop dat het je gerust stelt.
Het beste idee van Nederland...daar heb ik ook al een hele goeie voor bedacht Was net 16 and pregnant aan het kijken....tjonge jonge jonge jonge zeg. Als je dan bedenkt dat bijvoorbeeld moestra zulke onzekerheden en tegenslagen moet verwerken voor een kindje, en je ziet zo'n dom kind een baby ter wereld brengen alsof het niks is...valt je je onderkaak van op de schoenen.