Ik heb als totemdier (lang verhaal) giraf en nu noemt vriend kindje ook girafje, want op echo te zien dat ze net zulke lange benen als mama heeft haha...
Voor dat weetje moest ik wel heel internet afstruinen. Maar die vraag bracht me wel bij deze website. Had veel vragen steeds en iedere x met google vond ik hier antwoord. Zo kom ik op deze sites en forums. Vriendinnen haha, wat vroeg die term, maar kan niet meer zonder jullie haha.
Toevallig he. Hij landt en wij staan m op te wachten. Moet pagina 500 ook vol of iss het bereiken ervan al sluiting. Komt er nog vuurwerk ofzo?
Vind het spannend.... Deel II ben ik vanaf begin af aan bij. Vind dat ik in 1x elite member moet worden haha.
Joeoeoeoeoehoeoeoeoeoe! Gelukkig Nieuw Forum Moestra! Gelukkig Nieuw Deel II! Proost! Prrrrrrrrrrrrrrrrr boem (vuurwerk).
Ja, jij ook een heeeeel gelukkig nieuw forum gewenst! En een heeeel gelukkig nieuw deel 2!! In jouw geval letterlijk! PROOST!
Ja dat stuurde hij meteen (met Iphone), lief he. Ja deel II in mijn geval, nieuwe ronde nieuwe kansen. En hij schoot direct raak haha. Lekker zingen in de kerk haha. Voor iedereen die ons zoekt, we zitten in deel II!
ojah dat is weer wat anders inderdaad! wij hadden er ook 1 gehad van aangetrouwde tante en oom, maar uiteindelijk ben ik toch een nieuwe gaan kopen. Gevoelskwestie denk ik. hij was ook wel een beetje vies wat ik niet eens zag zitten schoon te maken, dus ja.. maar als ze niet ouder dan 2-3 jaar zijn, zouden ze volgens mij nog wel veilig moeten zijn!
Nou inderdaad, de eerste keer was ze nog geen 2 maanden oud denk ik. Voordeel was dat het nov was. Dus koud, en ze lag in de kinderwagen bak natuurlijk, en ik had de dekentjes goed ingestopt onder het matrasje en de kap omhoog, dus ze was eigenlijk alleen op der zij gerold en de dekentjes een beetje los gegaan. En het gebeurde omdat de hond aan me trok, kruislings onder me andere arm door waar ik de kinderwagen mee duwde (hij zag een kat) nou ik heb zo die hond losgelaten (die loopt gerust weg) en me dochter uit de wagen geplukt en geknuffeld en toen ik zag dat er niks was, weer teruggelegd en ik ben half hyperventilerend en huilend naar huis gelopen! Gewoon omdat je ZO schrikt en je slecht voelt! En zo bijzonder, de hond liep niet weg, hij liet die kat voor w at het was, kwam bij de kinderwagen en de kleine kijken en bleef naast me staan toen ik der knuffelde. Dus toen kon ik ook niet boos meer op hem worden.. Dan denk ik bij mezelf, hoe kunnen ze nou nog driewielers maken als iedereen die ik hoor, slechte ervaringen ermee heeft van stabiliteit
torties hier heen gaan daar zijn wij http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/323487-15-30-april-2012-mamas-deel-ii.html