15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Nou, daar zeg je wat!!
    Dat riep ik afgelopen week ook!
    Al die junkies die rustig 10 kinderen op de wereld zetten!! (en dat vind ik zoooow zielig... zooow klein en dan al moeten afkicken... Die kleintjes kunnen vreselijk huilen zei mijn moeder eens...)
    En dat is maar 1 voorbeeld!

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Owja, welkom Mick!!

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laatst ook een docu gezien van een moeder met 6 kinderen ofzo. Twee zaten al in de bak, nog een met een uitkering thuis de hele dag aan de playstation, en nog 2 kleintjes die misbruikt waren door hun oudste broer, waarvan eentje al in een tehuis was geplaatst door jeugdzorg. En ze heetten allemaal Destiny, Hope, Joy, Precious...weet ik wat allemaal.....;)

En dat blijft maar kinderen maken...

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Vreselijk eigenlijk... Vind het vooral zielig voor die kinderen!!

5. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Whahahaha pies in m'n broek! Die namen!!! Het is ook altijd hetzelfde soort volk wat zulke namen geeft. Stel kampsjaken!

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    hey meiden,

Mick, welkom en gefeliciteerd!!

Moestra, hier vandaag ook ineens weer een heel klein beetje bruine afscheiding... Het blijft maar aan de gang... Dan een dag niet, dan weer wel...

Heeft er ook iemand een goed gevoel over mij??
    En heel vaak naar de wc... hier ook en daardoor, misschien ook wat meer geïrriteerd, maar toch... Ik wil het niet....
    Al had ik het met Esmee ook, maar dan was het vaak na een inwendige echo....

Zwkleding, heb de vorige keer ook niet heel veel gekocht. En Esmee is van mei, dus ik hoop het een en ander nog te kunnen gebruiken. Toen kon ik mijn jas in de winter nog gewoon dicht, maar ben bang dat dta nu niet gaat lukken...

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Whoehaha!! Grote lol hier!!

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja, dat is het he? de ene dag wel, en de andere dag niet... Om gek van te worden... Ik heb trouwens bij jou een goed gevoel! (nee, dat is geen grapje!!)

9. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Thnx, Moestra!!
    Dan gaan we samen voor een heel mooi april-beebje, samen met alle andere mama's hier!!

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Deal!! Ik neem aan dat iedereen aan deze deal mee doet!;)

11. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Denk het wel, toch??

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    how eliesje kampsjaken? mijn vriend komt van het kamp.. hoop dat je gewoon die achterbuurt neppers bedoelt??

mva jeetje heel veel sterkte :( het is moeilijk dat weet ik maar probeer je niet te druk te maken dat is niet goed voor de baby.. al kan dat eigelijk niet anders als dat je dat wel doet he :(

positiekleding: ik had bij mijn zoontje een paar broeken van mamalicious en 1 van de h&m. die h&m heb ik echt helemaal afgedragen wat een heerlijke broek zeg! heb nu alweer een paar broeken op het oog..
    miss etam denk ik precies zo over als jou eliesje, wil ik ook niet dood gevonden worden haha vind dat zo een verschrikkelijke winkel!

symptomen/geslacht.. ik was bij mijn zoontje dus echt heel de dag misselijk, heb dat nu totaal niet! heb nu ook al last van maagzuur, bij mijn zoontje ook niet. moet eerlijk zeggen dat ik echt een gat in de lucht spring als ik een dochter zou krijgen! maar een zoon ben ik net zo blij mee!! maar dan moet ik wel afscheid nemen van het idee dat ik ooit een dochter zal hebben en dat lijkt me wel echt ff moeilijk.
    hoop dat jullie dat snappen! ;)
    (zou dit andersom trouwens ook gehad hebben hoor ;) )

moestra geen bloed meer? och toch een veegje roze maar maak je niet druk joh je moeder had dit ook en je had dit ook bij je zoontje! komt goed je hebt gauw een goede echo!!

satire ik zag dat jij ook beetje ongerust was over de afmetingen van je echo.. hij is uitwendig genomen dus echt niet zo duidelijk en dus niet goed te meten! maak je geen zorgen, de volgende x heb je een mooi kloppend hartje!

mick welkom! gezellig! april 2012 mama's is idd heel druk! al wordt het hier ook drukker en drukker ;)

juffen: jullie hebben ook wel de perfecte tijd uitgekozen zeg om zwanger te worden! en dan dus te bevallen.. hebben jullie dit expres een beetje gekozen(voor zover dat kan natuurlijk) super fijn straks zo'n lang verlof ;)

13. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    ohjeaahh ik doe mee met die deal! ;)

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    wonderbaby: Je vriend kan natuurlijk de uitzondering op de regel zijn, maar verder ben ik het compleet met Eliesje eens, haha!

15. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei haha hier gaat het ook hard met kletsen! ;) vergeef me als ik dan kom en ga.. Heb te weinig tijd om veel bij te houden!

Satira, ik ben 28 april uitgerekend!

Leuk 16 and pregnant.. Heb bijna alle afleveringen gezien :)

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik snap ook wel wat Eliesje bedoelt! Maar ik denk ook wel dat ze niet allemaal hetzelfde zijn. Net als dat alle Turken niet jatten en alle Marokkanen niet werkeloos zijn enzo. Het zijn van die gezegdes die iedereen wel begrijpt denk ik...

17. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    HUUH!! Manlief begint het terras aan te vegen!! Voel me wel schuldig dat ik dat niet had gedaan al... Het stoorde me al, maar tegelijk dacht ik: ik wacht nog wel ff...

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    elza007 (29), 2e kindje

18
    Nicole84 (?), 3e kindje

20
    Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap)
    druufje (30), 1e kindje

21
    debke83 (28), 2e kindje

22
    maud24 (30), 1e kindje

23
    Satire (27), 1e kindje
    Nijmpie (34), 2e kindje
    Torties (23), 2e kindje
    reneevd (30), 1e kindje

24
    Laura28 (31), 1e kindje
    MamaDy (23), 2e kindje
    Chani13 (32), 2e kindje
    Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws)

25
    moonchild (26), 2e kindje
    mamavanammaryllis(20), 2e kindje

26
    Eliesje (30), 4e kindje

27
    VrouwTheelepel (31), 1e kindje
    Vogeltje (30), 2e kindje

Isis857 (25), 1e kindje

28
    mick (21), 1e kindje

Afsprakenlijst:
    29 augustus Nijntje27 intake + 1e echo
    31 augustus debke83 intake
    01 september Nicole84, 1e echo
    02 september moestra 1e echo
    05 september wonderbaby1 1e echo
    05 september
    elza007 intake + 1e echo

05 september reneevd intake
    07 september Nicole84 intake
    07 september
    mamaDy 1e echo
    08 september Satire 2e echo
    10 september
    VrouwTheelepel 1e echo
    15 september Eliesje intake
    19 september Torties intake
    21 september Eliesje 1e echo
    06 oktober Satire termijnecho

Aantal mama's: 21

19. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    hier nog een juf! Werk als leerkracht op het speciaal onderwijs. Heb dit jaar echt een heel leuk klasje, een keer weinig agressie en dat komt onder deze omstandigheden goed uit ;)
    Merkte wel dat ik 3 keer zo snel moe ben, was echt zo snel mogelijk na school weg, mijn ogen vielen het laatste uur bijna dicht zo moe was ik!

@mva: jeetje meid, het zit je wat je moeder betreft niet mee! En dan kun je er ook nog eens niet naartoe... sterkte meid!

@eliesje: heb ook eens bij de miss etam gekeken, maar de maat s van daar is me veel te groot dus kan er toch niks kopen ;) en idd zo hip als mijn oma (hoop niet
    dat ik hiermee dames beledig.. :( )
    heb nu een skinny van mamalicious gekocht en hij zit heerlijk! je ziet niet eens dat het een positiebroek is, dus kan hem al mooi aan. Probeer wel wat verhullende kleding te dragen, want ben normaal zo plat als een plank en nu heb ik toch echt al wel een klein buikje en wil nog geen geroddel ;)

@moestra: zou me niet meteen zorgen maken hoor! Bij mijn mk was het meteen helderrood bloed, niet gewoon een beetje roze. Had jij dat niet bij je miskramen dan?

@jas: heb gewoon een trenchcoat gekocht die met de knopen stopt tot boven mijn buik! (heb een zomerjas (rood) en winter (boswachtergroen) Dat werkt prima en ik kon
    ze na de zwangerschap ook gewoon aan!

@mick: welkom meid! pfoe, heftig, veel miskramen in dit topic (ik zelf een hele vroege) We gaan er gewoon vanuit dat april een geluksmaand is en dat alle beebs blijven plakken!

@namen: pfoe, wij wilden toevallig net ons kind Precious Glorious Day noemen whoehaaaa nee hoor grapje ;)

@nijntje: volgens mij kan bruine afscheiding echt geen kwaad hoor. Bij mijn miskraam wist ik zelf gewoon dat het niet goed zat, toen ik echt naar mijn gevoel luisterde...
    ik was heel depri, terwijl ik nu juist een heel gelukkig gevoel heb! (zegt misschien nog niks, maar voor nu voel ik me prima) Laat je niks aanpraten en think positive!!

@wonderbaby: heb precies hetzelfde gevoel! Dit is echt ons laatste kindje en als ik dan nu geen dochter heb, zal ik het ook niet meer gaan krijgen (manlief wil zich erna zelfs laten steriliseren terwijl ik dat eigenlijk nog wel heel definitief vind.... )

@lang verlof: we hebben idd mega lang verlof!!!! Whahooo!!!

ik heb zelf het idee dat het weer een jongetje wordt, maar ben stiekem ook wel heel blij verrast als het toch een meisje is! Al denk ik dat een jongen misschien beter in ons mannenhuishouden past, voor mezelf zou ik een meise toch ook heel leuk vinden! Een dochter is vooral later toch wel anders dan een zoon denk ik. Ach ja, we zullen maar blij zijn dat we uberhaupt zwanger zijn he ;)

Ga nu lekker in bad met een boekie, ff relaxen!

20. moeke321

moeke321 Bekend lid

17 aug 2008
    723
    0
    0
    oh ja, lieve meiden, zouden jullie aub nog een keertje op mijn foto willen stemmen? Ik sta bijna op nr 25 (nu 27) en dan heb ik prijs!!! Ben jullie eeuwig dankbaar, het is alleen maar op stemmen (rechtsonder) klikken en that's it! HEMA Fotoalbum

Deel Deze Pagina