Nijn en moes, jullie gaan gewoon leuk zwanger zijn nu en trekken die broeken nu de aankomende weken niet meer naar beneden. Klaar nu! Dan maar stinken. Oh dat van die kampsjaken, dat roep ik standaard als ik mensen aso vind. Bedoel er niks mee. Ligt gewoon lekker in de mond. Moes, marokkanen zijn wel bijna allemaal werkloos. Laten we het niet mooier maken dan dat het is. @Nicole, welk type van die broek? Ik moet nog een mooie hebben. Zag bij de wehkamp 1 met gaten die vind ik ook leuk! Heb je foto?
Gestemd hoor chick! Krijg ik nu die broek van je? Vind ik wel een eerlijke ruil. Ik heb inmiddels 6 keer gestemd, dat zijn 6 broeken.
bij deze, al vind ik hem in het echt mooier heb een 28/34 hij is wel wat lang maar omgeslagen is het geen probleem in laarzen
haha je kan maar 1 keer per 24 uur stemmen (kijk maar naar het nummer linksboven, daar verandert niks ) de foto mag je hebben, gratis en voor niks hihi
Ook mijn stem heb je weer!! En nee, bij beide miskramen begon het met een keertje wat bruinige rommel. De laatste keer 1 keer. Toen een goede echo en 3 dagen later wel ineen keer heel veel bloed! En Eliesje, dat wil ik wel doen, maar dat vind ik zielig voor iedereen die in mijn buurt komt! lol
@moestra: thanks voor het stemmen! Oh dan lijkt me het inderdaad zenuwslopend! Maar ook hier een goed gevoel over je, dus blijf positief denken meid! Het gaat echt niet altijd fout vanaf nu, je hebt gewoon dikke pech gehad en nu een dosis geluk
Oh dat heb ik niet eens gelezen (je zou bijna denken dat ik blond ben). Anyway, ik ga morgen weer voor je stemmen. Vond het trouwens oprecht een hele mooie foto!!! Broek is trouwens top!! Heb trouwens nog een hele gave gezien. Deze: Ok het is geen skinny maar wel echt gaaf voor erbij met een paar echt killerpumps eronder!
Doet deze het? Was trouwens bij de otto waar ik die skinny had gezien. Ff kijken of ie het doet. Jeans, Mama Licious - OTTO online shop
Tja moeilijk. Ik heb ook geen idee wat je leuk vind!! Waar hou je van? Dan denk ik even mee. Wij hebben al een meidennaam maar nog geen jongensnaam. Dat wordt weer een drama net als de laatste keer. Hier heeten ze: Sasha (jongen, 9 jaar) Robyn (uitgesproken als Robbin, meisje, 4 jaar) Maurin (jongen, 1 jaar) Dus hebben jullie een leuke unisex jongensnaam (niet te standaard) kom maar op!
sorry dames efe niet alles bijgelezen voel me niet zo goed namen hier hebben we al voor een jongen maar meisjes pff das moeilijker
Elies gelukkig, moet zeggen dat ik dat ook vaak bedoel maar zeg dan soepie volk, daarmee bedoel ik dus echt van die achterbuurt mensen.. Van die overdreven luidruchtige mensen met een hoop goud om haha Weet niet of de rest echte mensen kennen die daar wonen maar dan denk ik dat jullie toch echt bedoelen wat ik hierboven schrijf Ohhhh Elies wat jij zegt over die marokanen haha moest Ff lachen maar werd me gister toch kwaad! Er is een marokaanse klant bij ons (vond hem eerst heel aardig) maar toen begon hij te zeggen dat hij een uitkering had en die bij à afliep (zei hij lachend) en dat hij dus iets nieuws moest verzinnen om een nieuwe uitkering te krijgen. Reed hij me gister links (op een baan voor tegemoetkomend verkeer) voorbij in een dikke Mercedes en frotte zijn auto tussen 2 auto's die stonden te wachten bij het spoor, ik stond dus ook netjes te wachten arghhhh Die broek is erruggg gaaf zeg! Heb ook al leuke skinny's gezien en heb al wat mooie uggs die staan te wachten dus dat komt perfect uit Wij hebben een meiden naam maar jongens vind ik eigelijk geen 1 mooi! Dat wordt dus moeilijk!! Je kids hebben leuke namen zeg!
namen is hier ook zo'n drama... De vorige keer hadden we hugo voor een jongen. Toen het echt een jongen bleek te worden vonden we dat niet leuk meer! (bos is onze achternaam...) en is het 5homas geworden. Nu word het hier ook een probleem!
@Wonderbaby, Wat een idioot die mocro. Gaf je hem geen klap voor z'n kop? Of liep je niet per ongeluk met je sleutelbos langs z'n batmobiel? Hahahaha!! Ja dat volk ken ik. Ordinair en asociaal volk. Hou er niet van. Leuk dat je namen van onze kids leuk vind. Er zijn er genoeg die het maar rare namen vinden als ze het horen. @Moes, wat een giller Hugo Bos!! Dat had ik toen met mijn ex. Die zei ook, als we ooit een jongen krijgen noemen we hem Calvin. Dan had ie Calvin Klijn geheten. Ah, gewoon zielig!!
jeetje zeg wat knap om zoveel af te vallen! ongelofelijk! ontzettend balen trouwens dat je zo aan het overgeven bent...hopelijk kan de gyn wat voor je betekenen...
hier noemt men meid Amaryllis jongen word Daymien met twee puntjes op de e en ik vind voor een meisje Amarantha mooi