och jee Nijntje...we hadden nog wel een afspraak voor allemaal aprilbaby's...veel sterkte hoor!!!zal voor je duimen..
Oh, ik heb trouwens de mavo gedaan, daarna een jaar Toerisme & Recreatie gestudeerd. Dat was vre-se-lijk, met allemaal meisjes die een uur discussie konden voeren over een paar nieuwe oorbellen. Dus daar was ik na een jaar weg. Toen een jaar gewerkt. Beviel ook niet, wc's schoonmaken. Dus terug naar school, 4 jaar MBO ICT-beheerder gedaan en afgerond met een 8,5 gemiddeld voor alle vakken. Daardoor hoefde ik niet door de loting op het HBO. Daar nog 4 jaar Communicatie & Multimedia Design gestudeerd, en nu ben ik webredacteur bij een grote telecomaanbieder Lang traject!
nijntje, hoe is het nu?? Volgens vol volgen wij elkaar gewoon de hele tijd op... Toen ik naar het toilet ging zat er bij mij ook wat bloed in mijn ondergoed en in het toiletpapier! Nu ist hier weer bruin. Geen buikpijn, dus ik hou hoop... Ik bedacht me hier: zou het nog komen door de nogal harhandige inwendige echo...? Sorry touwens voor mijn verhaal er zo direct achteraan... Ik krijg mobiel geen enter voor elkaar... Dom ding!
goedemorgen, Nijntje en Moestra ik zal voor jullie blijven duimen dat het goed mag blijven gaan... hier al heel erg vroeg wakker doordat ze in het huis hiernaast heftig aan renoveren zijn....niet fijn wakker worden met een drilboor naast je hoofd... nu dus een lange dag voor de boeg...zo maar lekker ff douchen, hondjes uitlaten en dan maar weer eens wat in het huis gaan doen... voor iedereen een fijne dag en voor wie dat nodig veel sterkte...
Zo even bijgelezen....dan moet ik ook maar wat vaker kijken @eliesje Die broek is leuk!!! Ik heb hem al besteld!! mochten jullie nog meer leuke kleding zien. Ik ben namelijk een van de zeldzame vrouwen die een gruwelijke hekel heeft aan winkelen! wat een ramp en helemaal nu ik zwanger ben. Die pashokjes...ik krijg het er zo benauwd! @nijntje en moestra Ik duim heeeeeeeeeel hard mee voor jullie net als de rest! balen man! is er al meer nieuws @verlof ik kan er nu al zin! eerst lekker 12 weken na de bevalling, met een beetje mazzel sluit het aan op de vakantie en in VO heb je 7 weken! misschien nog een stukje ouderschapsverlof eraan vast plakken en dan zien ze me na de kerst wel een keertje terug! hahaha ff ego... Ik ben zwaar misselijk!! dochter loopt vreselijk te mekkeren en 6 rollen behang zijn waarschijnlijk niet genoeg. Mijn bekken doen pijn (beetje eigen schuld, komt door dansen...) en ik ben zooooooo moe! maaaaaar....'t wordt allemaal beter!
Nijntje!!!!! Hoe is het nu? Ik hoop zo dat het goed blijft gaan!! Duimduimduimduim! Moestra en voor jou geld hetzelfde! Leuk om jullie verhalen allemaal te lezen! Torties volgens mij ben je zelfde type als mij hihi! Ik ben ook een veelzijdig type! Heb trouwens ook m'n nageldiploma, ben technisch en creatief Hier regent het echt super hard!! Ga eens Ff shoppen online voor positie broeken!
Goedemiddag! Wat ben ik LUI vandaag!! Ik heb me er toe kunnen zetten om naar het dorp te fietsen voor laarsjes voor zoonlief. Maar nu moet ik eigenlijk nog boodschappen doen... Het bloeden lijkt weer (...) gestopt. Het is nooit roodrood geweest, maar ook niet echt bruinbruin zeg maar.... Zolang ik geen buikpijn heb, probeer ik maar gewoon te genieten van het feit dat ik zwanger ben! Ik merk wel dat mijn haar met de dag vetter word! Ik lijk wel zo'n aso/soepie volk/kampsjak!! Mijn zusje, die kapster is, adviseerde me om volume shampoo te kopen. Dat maakt het haar droger. Dus, ik sap toch nog maar even op de fiets nu!
Vet haar!! hoe herkenbaar!! en het valt ook nog eens mega uit!!! ik hou geen haar meer over! Volgende week trouwt mijn broertje en dan moet ik nog wel wat haar hebben! hihi. enne moestra....probeer even je zinnen te verzetten...denk niet de hele tijd aan wat er mis kan gaan. das makkelijker gezegd dan gedaan maar hup, op de fiets en boodschappen doen, laarsjes kopen voor zoonlief en volumeshampo voor jezelf (heeft je zus ook nog tips voor het merk dat het best is?) Ik denk aan je..... Liefs
Ik heb me voorgenomen om de shampoo op te halen en lekkere broodjes bij de bakker. Zoonlief daarna in bed en ik douchen en ook ff mn bed in! Al is het maar om ff lekker te lezen! Wat leuk dat je broer trouwt! Mijn zusje trouwt eind oktober! En nee, ze had niet echt een bepaald merk. Ik gebruik zelf altijd andrelon, en die was wel goed dacht ze...