Ik heb helemaal geen kwaaltjes. Momenteel een beetje rugpijn, maar dat heeft met zwanger zijn niks te maken. Borsten waren wat gevoelig, nu niet meer. En ik krijg een trekkend gevoel onderin mijn buik als ik nies of als ik me uitrek. Zolang ik geen flinke buikpijn krijg of bloed verlies, ga ik me geen zorgen maken.
hier tot nog toe ook niet echt kwaaltjes hoor, gisteravond wat opgeblazen buik en iets pijnlijke tepels... oh en gistermiddag was ik echt zo moe! heb er aan toegegeven en heb 2 uur liggen slapen, echt ongelofelijk.... nou als het de komende tijd hierbij blijft...dan is het prima te doen
Hoi Eliesje! Jij ook van harte gefeliciteerd! Wat is je leeftijd? En is dit je eerste kindje? Dan voeg ik je toe op de lijst
Thanks Satire! Ik ben 30 en dit wordt ons 4e kindje. Klopt het dat er 2 topics zijn voor april 2012? Die andere ook aangemeld maar daar gaat het zo hard dat niemand me heeft opgemerkt. Dus als er 2 zijn blijf ik liever bij dit clubje.
Zal ik de lijst bijhouden? Dat is misschien handiger. Als je iets gewijzigd wilt hebben, laat het dan even weten 15 Nijntje27 (30), 2e kindje samantha86 (?), 2e kindje 16 17 18 19 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) 21 22 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (?), ? 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje 25 Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 26 Eliesje (30), 4e kindje 27 28 29 30 Afsprakenlijst: 23 augustus 11.00u Satire 1e afspraak + 1e echo 29 augustus 14.00u Nijntje27 1e afspraak + 1e echo 12 september 11:40u wonderbaby1 1e echo 15 september 9:10u Eliesje 1e afspraak 21 september 9:20u Eliesje 1e echo Aantal mama's: 10
Zo, je bent er mooi aan toegevoegd. Dat andere topic gaat echt megasnel, hou je niet bij. Hier is het rustiger. Kan ik nog onthouden waar iedereen het over heeft
Thanks! Ja dat heb ik ook. Dan moet je echt namen en verhalen eerst opschrijven voor je kunt reageren. Maar ladies, hebben jullie dat nou ook dat je je heel vaak afvraagt wat het wordt? Willen jullie het überhaupt wel weten? En hebben jullie een voorgevoel?
Ik ben nu al echofoto's van anderen aan het bestuderen, zodat ik straks weet waar ik naar moet kijken Ik wil het heel graag weten ja. Ik stelde me altijd een jongetje voor, mijn vriend stelt zich een meisje voor. Mijn zus is op dit moment zwanger van een jongen....ik weet het niet. Mijn gevoel zegt een jongen, maar ik dacht bij mijn zus een meisje en dat had ik ook fout Maar ik ben ZO benieuwd. Het maakt me verder niks uit hoor, zolang ik geen roze jurkjes hoef te kopen Als we een dochter krijgen wordt het wel een stoere! Hahaha! Ik had eigenlijk gedacht dat mijn vriend de 'voorkeur' zou geven aan een jongetje, omdat hij thuis in de minderheid is (we hebben ook nog 4 poezen!), maar ik geloof dat hij stiekem wel een beetje hoopt op een meisje Jij?
Hoi hoi, Gefeliciteerd aan alle nieuwe meiden! Ik heb ook niet zoveel last van kwaaltjes, wel wat gespannen borsten, lichte krampjes in onderbuik (af en toe), maar vooral moe. Gisteren stortte ik zowat in na 17uur. @nieuwsgierigheid: De eerste keer wilde ik heel graag het geslacht weten. Nu misschien niet. Lijkt me ook leuk om het een verrassing te houden. Gelukkig hebben we nog 16 weken om erover na te denken.
Ehm ik weet het zelf echt niet. De ene dag denk ik een jongen, de andere dag een meisje. Ik wist het bij mijn vorige kids ook bij 20 weken en wil het ook nu weer weten. Vond het zo makkelijk met shoppen!! Hahahaha! Als ik weer een meisje mag krijgen denk ik dat ze heel anders zal zijn dan onze dochter van 4. Dat is echt een meisje-meisje. Loopt alleen maar in Jottum, oorbelletjes, houdt van hakken, bh's en make up. Hihihi! Ach ik zie het wel. Heb van alles wat dus het maakt me echt niets uit al zou het voor onze dochter zo leuk zijn om een zusje te krijgen. Ze vroeg laatst nog of ik er 1 wilde kopen voor haar.
Stond net in de xenos weer allerlei zooi te kopen die ik eigenlijk niet nodig heb en ik word me in de rij een partij moe!! Voelde me echt zo verrot maar werd eigenlijk ook weer zo blij om nu een zwangerschapskwaal te mogen hebben. Wat is zwanger zijn toch dubbel.
dames heb een cb digitaal gedaan en rezultaat zwanger 1-2 weken (foto staat in men topic tuurders gezocht aub ) ik ben dus uitgerekend 25april ben 20 jaar oud en heb een dochtertje van 6maand (de 24ste) joepi joepi ik heb wel last van misselijkheid en moeheid maa tis voor het goede doel he
hey meiden, Nieuwe meiden, welkom en natuurlijk gefeliciteerd!! Nieuwsgierigheid, bij Esmee wisten we het niet en bij deze zwschap willen we het ook niet weten. Esmee is geboren dmv een geplande ks en dan zouden wij al 3 weken weten dat Esmee op 17 mei 2010 geboren zou gaan worden. Nee, wij laten ons verrassen. Ik denk zelf dat het deze keer een jongetje is. Kwaaltjes, vanmiddag op de kermis (zonder ergens in te gaan) zoooo misselijk. Net bij souders gegeten, hopelijk is ze niet al te veel opgevallen, hihi We willen het zaterdag aan ze gaan vertellen. Hebben jullie het al verteld? Of wachten jullie tot de 1e echo of tot de 12 weken (wat is echt super knap zou vinden)
ik wacht tot de 12 weken zelfs langer ik heb geen behoefte om het te vertellen hou het lekker voor mij zelf een beetje genieten met men mannetje en dochtertje pas als het hun opvalt zal ik het vertellen
eliesje welkom! 4e kindje leuk zeg! heb je jongens/meiden? wat leuk jou dochter van 4!! ik droom van zo'n dochter hihi ik heb een zoontje en dit x willen we het weer weten. wisten bij hem met 15 weken. ik denk dat we een zoontje erbij krijgen. (mn broers hebben beide een jongen en dan een meisje maar ik denk dus dat dat niet door kan blijven gaan ) maakt me niks uit als het maar gezond is dat is het aller belangrijkste maar als ik naar de winkel zou gaan dan zou ik het wel weten niet dat ik van het 1 meer zou houden als van het ander. satire lukt het je om de echo's te bestuderen? ik ben ook aant denken om toch niet ook nog een echo te vragen met 6 weken misschien. welke kinderwagen gaan jullie kopen? of weten jullie het nog niet haha is ook wel erg vroeg hoor. ik heb mijn bugaboo donkey al besteld en hij wordt geleverd als ik 12 weken voorbij ben, mocht van hun dus super service! weten familie/vrienden het bij jullie al? hier nog niet alleen vrienden die hier komen en 1 goeie vriendin. heb trouwens foto gemaakt toen ik nog niet zwanger was en foto van nu en dan zie je echt dat mn darmen al opgezet zijn! bij mn zoontje was ik ook erg misselijk maar dacht dat dat toen wat later begon dus we zien wel.
Hier wete mijn moeder het en dan aankomend weekend mijn souders. Ik kan het echt niet voor me houden, dus echt petje af hoor mamavanAmarylli!! Kinderwagen, wij hebben de maxi cosi mura 4 en die gaan we dadelijk weer gebruiken. Wel een plankje er achter waar esmee op kan staan. Tenminste zo denk ik er nu over.... Hier ook al een flink opgezette buik. Poeh, als je het weet, zie je het echt. Anders denk je gewoon dat ik een hele goede vakantie gehad heb, hihi
hier ook al een buikje hoor maar was bij men meisje ook leek zwangerder op 4tot6 weken dan op 16 weken @kinderwagen tjha weet nog niet wat ik ermee ga doen waarschijnlijk een tweeling buggy aangezien men meid dan "maar" 14 maand is