Niet veel bij te lezen! Elza gezellig dat wel maar nu lekker een momentje voor jezelf Nicole fotograaf wat leuk zeg!! Mooi foto's maken van de kleine straks idd een drukke dag gehad maar wel leuk toch! Satire dacht ook gelijk ik liet 'm daar staan hoor! (gelukkig hoeft onze man niet naar kdv die blijft bij de oma's en een middag met papa. Werk 9 uurtjes dus das wel om te doen Moestra geen positiebroeken meer? Anders deed ik die gewoon aan je wordt er anders ook misselijk van! Nijntje gaat de goede kant op toch! Hopen dat het snel helemaal weg is want dat maakt je toch onzeker! Hier vandaag veel gedaan! Gefietst en toen moesten we ook nog hard fietsen omdat het kei hard ging regenen! Had daarna ook echt last van m'n buik zeg! Vond dat wel eng maargoed.. De rest is niet echt interessant maar moet wel zeggen dat ik eten niet meer zo leuk vind, snel een weeïg gevoel zeg maar. Niet misselijk maar moet dan ook niet meer eten.. Zijn er nog wat dames op? Oh trouwens ik heb het 'snachts ook veel warmer jullie ook?
Oohhh.. ik zie dat jullie wat info missen..! Ik ben 25 en dit word onze eerste kindje.. als hij of zij blijft zitten tenminste.. Lees veeel herkenbare probleempjes. Ontzettend moe. Niks smaakt. Nergens trek in ook. Hoop dat de misselijkheid nog even wegblijft... Hij zit er steeds aan te komen maar zet gelukkig nog niet door. Vind het leuk om hier mee te lezen Kan het er nog met niemand over hebben, te vroeg nog. Dus wel fijn Om het er met jullie over te kunnen hebben!
hallo meiden, hier een drukke dag gehad en geen puf om op iedereen te reageren..sorry... @ wonderbaby: ja ik heb het over het algemeen een stuk warmer....en dus ook als ik in bed lig...
Superguppy zoals jij dat beschrijft over eten zo is dat bij mij ook! Laura ja nou je het zegt idd over het algemeen warmer ja.. Vanavond komt bij TLC i didn't know i was pregnant. Das zo raar! Laatst 1 vrouw was al moeder, ging naar de wc en kreeg zo een tweeling!! Soweej das Ff raar om te zien! Zijn bijna allemaal al moeder die dat hebben :O Komt wel pas om 00:45 dus wel laat
hahaha d'r komt hier net een verzopen katje binnenwandelen staat nu in z'n boxer in de kamer!!! wat een geweldige dag heb ik vandaag hahahaha heb buikpijn van het lachen!!!
hoi dames hier misselijk en honger honger niet normaal meer mama is nog steeds niet beter het blijft hetzelfde
@wonderbaby, op de een of andere manier geloof ik dat programma niet.. Hoewel je de verhalen nog steeds hoort.. er een heeeel programma over maken vind ik een andervverhaal.. daar moet iemand wel een grote duim hebben...
vergeet helemaal de nieuwe!! ik ben ook echt niet sociaal als ik met z'n tweeen ben Welkom Kim en Superguppy!! en van harte gefeliciteerd!!! Hier zitten alleen maar plakbeebs....dat hebben we al afgesproken met elkaar! maaruh warm....ja dat herken ik ook. ik kan me nog herinneren dat ik met Fay de hele winter onder het zomerdekbed heb gelegen omdat ik kapot ging! en ik MOET een pyjamabroek aan dus ja....manlief (alias verzopen kat! hihi) lag toen zelfs met een pyjamabroek in bed omdat hij het koud had enne ik heb helemaal geen zin om te slapen. Ik voel me zo goed vandaag! ben bang dat ik morgen weer een krant ben! TRUSTEN!!!
Honger honger... of trek in heeele vieze dingen honger..?? Ik heb namelijk al de hele week zin in patat! Frikadellen! Macdonalds! Kroketten! En niet te vergeten bitterballen! Voor de rest hoef ik niets.....
heey meiden Ik ben de vriendin waar wonderbaby het over had. Kom hier gezellig mee kletsen. Ik testte gister totaal onverwachts positief! Zal even mn verhaal doen haha. Ik was vanaf dag 15 van de cyclus met ovutesten begonnen (kon niet eerder want ik had ze toen pas binnen). En die ovutesten bleven al 5 dagen knalpositief.. Vond dat een beetje raar dus op het forum de testjes geplaatst en op aandringen van de meiden een zwangerschapstest gedaan. Ging er vanuit dat hij negatief zou zijn omdat het nog veel te vroeg was om te testen maar hij was dus knalpositief. Daarna nog een cb met indicator gedaan en daar kwam 3+ uit. Mn laatste menstruatie is dus geen echte geweest want anders zou het gewoon niet kunnen. Ik houd nu maar even 6 weken aan maar weet niet precies hoe ver ik ben, ik ga maandag bellen voor een echo. Dit was eigenlijk pas de eerste ronde voor een tweede kindje maar ben dus die ronde er voor al zwanger geworden, haha wat een super verrassing was dit! Zal me verder even voorstellen. Ik ben 23 jaar, man 25 jaar. 6 jaar samen waarvan we 3 jaar samenwonen. 18 juli 2010 ouders geworden van ons zoontje Jayden. En nu krijgt hij dus een broertje of zusje erbij Nou een lang verhaal geworden hahah maar dan weten jullie ongeveer een beetje hoe het zit.
Plakbeebs! Deal! En van dat slapen.. eigenlijk heel moe, maar er nog niet aan toe willen geven..? Ik heb heel afgelopen week nog voor 22:00 in bed gelegen.. en vandaag ook al een superdag gehad. Eerst vanochtend 7 km gelopen met mn mama, we trainen voor een wandeling tegen borstkanker. Daarna op bankentocht geweest! En een hele coole gevonden. Toen mezelf op de mac getrakteerd. Heb boodschappen gedaan. In huis gesopt en de was gedaan.. Nou, dat is wel weer genoeg voor een week ben ik bang... zal er morgen wel weer voor gestraft worden, hihi
wonderbaby, ik ga idd maar es op zoek naar die broeken! Want, net wat jij schrijft, je word er misselijk van, dat strakka (elastiek) in je buik...
bitterballen is mijn verslaving maar zou alles opeten dat ik zie liggen maak een ganse maaltijd klaar in het midden van de nacht in men onderbroek en topje in men keuken haha
whaha, wat een vreemde eetgewoontes lees ik hier! Ik ben na vorige week anti frituur geworden... Volgens mij waren de frikadellen echt niet goed meer... We hadden ze gekregen van de buurman en ze waren nog goed werd mij gezworden... Nou, kheb er de hele avond van op de wc gezeten! Wel merk ik dat mijn neus nu echt meer ruikt! Als ik langs de koelkast loop ruik ik de binnenkant al! Heel vreemd! Maar bij het koken heb ik nog nergens last van! Benieuwd of dat zo blijft!
Jaaa. Alleen maar trek in augurken is zoo passe.. hahahaha Moet trouwens zeggen dat ik alleen in de avond trek heb. De rest van de dag helemaaaal geen honger..
hey meiden, gisteravond nog vooral gekletst over eten of niet eten. hier de hele dag geen honger en vooral avondeten lukt niet... welkom en gefeliciteerd goldie!! fijne zondag allemaal!!
Ik ga zo eens een te gezond crackertje voor mezelf bouwen! Van al dat geklets over de Mac ben ik haast in staat om in mijn 'super sexy pyjama' (NOT!!) naar de Mac drive! Hebben jullie die small wrap met honing mosterd saus al eens geprobeerd!? 1.95 en zoooo lekker! Ook heel gezond met sla!! Hihi Welkom Goldie!! En van Harte gefeliciteerd!