Heel fijn Nijnjte!!! Ik wist het wel!! GEEN VLINDERS!! Even snel: MvM is hier geweest (beetje een vreemd mens overigens..) Heerlijk, zo'n knaltest! En een UGLY armband, hahaha!
@ nijntje, super fijn dat alles goed is! Nu lekker genieten! sorry voor de rest ff geen tijd om te reageren Nou de vk belde terug toen ik met die vriendin in de babywinkel stond dus vroeg of ik later kon terug bellen maar hun waren maar tot 14.00 in de praktijk dus nu moet ik morgenvroeg even terug bellen.. haha nog iets langer geduld hebben dus Ik ga even eten koken, kom vanavond wel ff uitgebreider reageren!
sjonge jonge goldy haha kon je niet ff weglopen haha dat je kan wachten morgenvroeg nog eens proberen satire mooie test!! bij mij komen ze 16 sept pas van MVM ze ging eerst op vakantie :S
Hoi dames, Ook mijn echo was goed! Ook het hartje zien kloppen..en mijn uitgerekende datum staat op 22 april vast..Dus had het goed uitgerekend..15 september terug op controle..
15 - 30 APRIL 2012 MAMA'S 15 Nijntje27 (30), 2e kindje elza007 (29), 2e kindje 17 kim198 (28), 1e kindje 18 Nicole84 (27), 3e kindje (waarvan 1 stiefzoon) 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje Beccy (26), 1e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje reneevd (30), 1e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) Superguppy (?), ?e kindje 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje mei2011 (26), 1e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje 28 mick (21), 1e kindje 29 moontje01 (23), 1e kindje 30 Sunshine (35), 2e kindje Afsprakenlijst: 29 augustus Nijntje27, intake + 1e echo 29 augustus beccy, intake + 1e echo 31 augustus debke83, intake 01 september Nicole84, 1e echo 02 september moestra, 1e echo 05 september wonderbaby1, 1e echo 05 september elza007, intake + 1e echo 05 september reneevd, intake 05 september kim198, 1e echo 07 september Nicole84, intake 07 september mamaDy, 1e echo 08 september Satire, 2e echo 10 september VrouwTheelepel, 1e echo 12 september Moontje01 termijnecho 12 september Isis857, 1e afspraak gyn 15 september Eliesje, intake 15 september beccy, 2e echo 19 september Torties, intake 21 september Eliesje, 1e echo 21 september Sunshine, Intake en 1e echo 06 oktober Satire, termijnecho 25 oktober wonderbaby1, geslachtsbepaling
moontje ik vind dat echt knap!! en ook alleen maar goed! ik zou dat niet kunnen maar dat komt ook door de miskramen en echo's en bloedverlies.. maar jij moet echt zo positief blijven dat is goed, het beste voor jou en de baby!! wanneer heb je weer een echo?[/QUOTE] Ja, het komt omdat ik al een bloeding heb gehad, en het nog goed zit... En nu voel ik me ook zwanger-der.. Hoofdpijn... Raar moe... Ben er blij mee dat ik 'klachten' heb.. En zoals ik al zei ik ga er vanuit dat als het mis is, de testen negatiever worden, en niet positiever... 12 sept termijnecho
@ wonderbaby, haha achjaa bel morgen vroeg gewoon even dan komt het wel goed. Dat avondje wachten kan er ook nog wel bij Hoe is het met jou, jij last van misselijkheid ofzo? Ik had dit bij Jayden helemaal niet en nu de laatste 2 dagen sochtends super misselijk en vanmiddag ook nog een hele tijd. @ beccy, fijn dat jullie ook een mooi kloppend hartje hebben gezien! Gefeliciteerd!
Goldy nee geen last van misselijkheid, had dit bij gelani wel! Echt best erg! Had dat ook nu al bij gelani maargoed wat niet is kan nog komen Moontje ik had ook donkerdere testen na bloedverlies, echo zag er voor 4 wk en paar dagen goed uit en ik voelde me zwanger en ging het mis met 5 weken.. (en HCG bloedtest was netjes) Nou ja wil je niet ontmoedigen maar dan weet je waarom dat ik zo reageer. Hier veelste zwaar getild en nu dus wat buikpijn pff had ik echt niet moeten doen nu maak ik me weer zorgen! Hopelijk is het snel maandag!!!!!
Njintje en Beccy, JEEEEJ!!!!! Wat fijn zeg!! Hier word mijn lontje korter!! Het kan ook gewoon een fase van zoonlief zijn hoor, maar ik speel de hele dag voor politieagent! En als ik boos word gaat hij gewoon even huilen, en dan is het weer klaar denk hij... GRRRR!! Hopen dat het snel beter word!
Tjee ik had het kunnen schrijven! Al is moeheid klacht nr 1 hier, is echt nog een stuk erger dan wat ik me kan herinneren van dochterlief. misselijkheid + enorme honger is toegeslagen, nogal lastige combi! En me dcohter, jemig, ze is zo schattig maar tegelijkertijd zoo aan het uitproberen en alles doen wat niet mag! Met naar bed leggen is het dan ook ineens, papa kroelen! als ik der in bed leg en andersom, gewoon om nog niet naar bed te hoeven!
Grappig te lezen dat we eigenlijk allemaal hetzelfde ervaren!! We geven gewoon de hormonen de schuld!
@wonderbaby, ohh had dat dan toch niet gedaan meis! Hopelijk blijft de misselijkheid mooi weg bij jou! Hoe is het met Gelani?? Eet hij zijn avondeten nog goed? Jayden namelijk niet haha.
Ik snap je wonderbaby1, ik kan me indenken hoe jij je nu voelt.. Maarja ik heb er zolang over gedaan, dat het gewoon goed moet gaan!! En ik ben gewoon positief ... Is ook beter en gezonder... Tuurlijk weet iedereen in t achterhoofd wat er kan gebeuren, maar ik ga er gewoon niet van uit , hoe moeilijk soms ook als ik vervelende dingen lees van anderen... Vanmiddag had ik t ook ff niet meer, en dan denk ik weer nagatief maarja het heeft weinig zin denk ik dan... Pffff moeilijk... Maar hoop dat wij hier gewoon allemaal tot april blijven kletsen