Jeeej!!! Nijntje en Beccy!! wat heerlijk een goede echo!!! en tja...wat zal ik verder eens melden? ik heb ook weer een heerlijk kotsmisselijk dagje achter de rug. Heb mijn teamleider maar voorzichtig ingelicht. dan snapt ie tenminste waarom ik af en toe een beetje afwezig ben! nu lekker gtst kijken. had de laatste week gemist want toen waren we op vakantie!!
Nijntje en beccy wat enorm fijn dat jullie een goede echo hadden!!! hier de hele dag al wat weeïg gevoel en wat misselijk...af en toe wat steken in mijn buikje...heel naar maar ook hier geld weer alles over voor het goede doel! ook trouwens verteld aan een van mijn schoonzusjes...ze was zowaar nog enthousiaster als wij...! zo ontzettend leuk om zo'n reactie te krijgen...
Bij mijn kdv is er ook plaats voor bij het lokaaltje planken om ze om te zetten Ik bracht en haalde haar altijd maar toch liet ik de MC daar.
hoi dames @nieuwe dames welkom @hier gisteren migraine aanval gehqad heel de dag doodziek in bed en niks van medicatie kunnen nemen nu is het al wat beter maar heb zo last van het zuuur ! met mama is het nog steeds niet beter dus het blijft afwachten
Mag je ook geen apserientje nemen..???! Dat word dan nog wat zeg... Iemand ook enig idee hoe dat zit met diarree remmers zoals loperamide.? Ik zag niets op t doosje staan...
Trouwens he? Beetje vroeg mss voor ons allemaal.. Maar denken jullie al na over namen? Pfffff wat een opdracht is dat he? Je wil het zelf mooi vinden, maar ook dat anderen het mooi vinden en anderzijds heb je daar ook weer schijt aan hahahahaha... Iemand ook ervaring met hoofdpijn en een sloom moe en warm gevoel? En een verstopte neus?
namen hier hebben we al een jongensnaam en meisjesnaam is een discutiepunt men man vind mijn namen niet mooi maar ik die van hem zeker niet Amaryllis ,daymien en dan een amber of vicky erbij nee dank u
@ moontje, hier staat de meisjesnaam al zo goed als vast en jongensnaam hebben we nog geen. Bij de eerste zwangerschap was het juist andersom hahah
Nijntje & Beccy: wat fijn die mooie echo's! Alle misselijke dames: ik snap dat jullie balen, maar ik heb totaal geen last van misselijkheid en dat maakt je weer onzeker!! Ieder nadeel heeft z'n voordeel (en andersom) zullen we maar zeggen Ik heb het gevoel dat ik het toch te vroeg verteld heb. Het leek een goed idee, maar ik krijg écht belachelijke reacties. Ook hele leuke gelukkig! Ik krijg het idee dat ik volgens bepaalde mensen pas zwanger ben als ik de 3 maanden gepasseerd ben en krijg echt rare reacties, zoals: je kunt toch nog niet moe zijn? Je bent pas een paar weekjes. Ik ben daar nu heel gevoelig voor merk ik. Ik vertelde iemand dat ij nergens last van haf, behalve wat vermoeidheid en een dikke buik. Nog voordat ik kon zeggen dat dat kwam van m'n darmen die wat overstuur zijn, werd ik al uitgelachen. Hoe ik kon denken dat ik nu al een buikje zou krijgen. Totaal gegeneerd ben ik maar afgedropen. Ik wou dat ik het nog niet had verteld. Goede leer voor de volgende keer. Iemand ook zulke ervaringen of ben ik de enige met zulke mensen om me heen? X
wat een stomme doos is die assistente bij de vk! Sorry hoor maar ze wou me pas in oktober laten komen voor de 1e echo. Ze vraagt eerste dag van laatste menstruatie. Zeg ik nou 8 aug heb ik wel bloed verloren maar dat is geen echt menstruatie geweest. Okee zegt ze 8 augustus, ging ze tellen en kon ik in oktober komen. Ik zeg ja kan dat nie wat eerder? Zegt ze nee we gaan altijd uit van de eerste dag van laatste menstruatie en eerder kunnen ze niks zien. Ik zeg jaa maar dat is geen echte geweest, ik heb afgelopen vrijdag met cb getest en ben al over de 5 weken. Ik zeg dan ga maar vanuit 11 juli als laatste menstruatie. Ging ze weer tellen, 21 september. Ik zeg maar ik ben er heel ongerust over en wie weet is die menstruatie daar voor ook niet helemaal echt geweest dan ben ik nog verder. Nou omdat je zo ongerust bent dan zal ik de vk u later wel even terug laten bellen. Wat een mens zeg! blehh en ben al zo misselijk
@ kim, wat vervelend dat je van die stomme reacties kreeg! Hier bij de eerste zwangerschap ook meteen verteld en had toen alleen maar leuke reacties..
Goedemorgen meiden, Kim, wat een stomme reacties zeg!! Jij komt met leuk nieuws end an krijg je zulke reacties... Dat zegt meer over hen dan over jou hoor! Maar idd wel een lesje voor de volgende keer. Die negatieve mensen dan maar overslaan. Goldy, wat raar van die assistente.... Maar je wordt terug gebeld door de vke n die zal je beter begrijpen. Als je 5 aug ongi was, ben je er wel heeeeel erg snel bij om de vk te bellen, hihi Meiden, ik zal zo even de echo inscannen. Het zijn 3 foto's. Op de middelste, horen we het hartje al in de verte... Zo leuk!! Oja, misselijk, zei ik vorige week nog nergens last van te hebben... Dit weekend is het begonnen....
Een evt blaasontsteking denk ik. Ik heb hier begrepen dat dit veel voorkomt in het begin van de zwangerschap.
@nijntje & beccy: fijn dat jullie een goed echo hadden!!! ben benieuwd naar de foto's! (zal zo die van Jason eens opzoeken, wel grappig om weer terug te zien) Ik ga donderdag, en vandaag zijn er ook nog meiden aan de beurt toch? Spannend!!! namen: hier zijn er al zoveel de revue gepasseerd.... maar nog geen naam waarvan we allebei denken: dit wordt het! Mijn jongste heet Jason en de oudste (13) heet Matthew. Mijn man is Amerikaan dus het moet er wel goed bijpassen Ik kijk ook altijd heel veel naar betekenissen, vind Taylor bijvoobeeld een mooie naam, maar het betekent kleermaker en dat vind ik dan weer niks ! @moontje: hm, kan blaasontsteking zijn, maar meestals heb je dan ook wel pijn hoor! (althans ik wel)
Moontje, idd ff checken op blaasontsteking. Echo staat in mn album. Namen, de jongensnaam weten we denk ik wel (de naam die we hadden bij Esmee), maar de meiden naam... Poeh, we zijn al wel aan het brainstormen, maar DE naam hebben we nog niet, maar daar hebben we nog even de tijd voor...
pff sorry hoor ff ego, ben zo ziek als een hond vandaag. Ons mam heeft Jayden net meegenomen want ik ben echt niks waard dus ga nu lekker proberen te slapen. Zegt ons mam ook nog ben je niet zwanger?? Ik zeg uh nee.. wou het bijna vertellen maar toch niet gedaan. Vk heeft nog niet terug gebelt