15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Hoe oud zijn jou kinderen Nijntje?

Mamavanammaryllis das die donkey ook. Google maar eens ;) maar die kun je dus ook als enkele gebruiken daardoor ideaal vind ik :D

2. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

die is inderdaad ideaal he denk er ook over om hem te gaan halen nu :)

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi allemaal,

Ik heb net nog een testje gedaan en de streep ik gelukkig donkerder. hihi.

Mijn moeder s moeder zusje, broertje en 2 vriendinnen weten het al:p Ik kan het echt niet voor mezelf houden. De rest vertel ik als ik een goede termijn echo heb gehad.
    Ik zit er ook aan te denken om met 6 weken een echo te laten maken om te bevestigen dat het hartje klopt.
    Hebben jullie al een afspraak staan bij de vlk?

4. peekaboo

ik heb nog geen afspraak maar wacht daar ok nog mee ik ga bij de gynaecoloog trouwens (belgie) dus wacht tot ik 6 weken ben en maak dan een afspraak voor 8 weken dan komt het mooit uit 12-16-20-24-28-32-36-38-39-40 weken :)

5. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Jaa ik wil hier ook, heb met me eerste zwangerschap in een superdruk forum mee gekletst wat na de geboorte prive is gegaan, maar kostte me zooo ongelofelijk veel moeite om bij te houden!

Ik ben 23 april uitgerekend!

6. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Hallo dames,

Vond het ook erg druk haha...dus mag ik hier mee komen kletsen?!
    Ben als alles goed is rond 21 april uitgerekend van ons tweede kindje!

xxx

7. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Haha heyy! Zullen onze Kindjes dan toch ook weer op dezelfde dag geboren worden?;)

8. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Gezellig!!

9. Torties

Torties Fanatiek lid

20 okt 2008
    2.030
    118
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Eliesje
    Ik heb geen voorgevoel voor wat het wordt, maar wil het wel erg graag weten.
    Bij mijn dochtertje wist ik heel zeker dat het een jongen werd.. uhuh.
    Wilde het toen ook heel graag weten dus heb toen met 15 weken al een pretecho gehad bij een buro die vanaf 14 weken het kan zien.
    Zij zeiden toen een meisje :)
    moest 1 dag van de schok bekomen, schok in die zin, ik wist het gewoon zeker! dus dan is het wel even wennen, maar daarna was ik zoooo blij! haha! niet zozeer vanwege het geslacht, maar vanwege de zekerheid.
    Heb dan ook hele leuke kleertjes voor der gekocht en ze heeft een mega meiden kamer gekregen :D
    (Zie album)
    Wil het nu dus ook weer erg graag weten, is me erg goed bevallen!
    Maar wat ik ook super vond, met 15 weken heb ik toen eigenlijk al een soort van 20wk echo gehad. Echt alles keek die mevrouw ook al voor me na!
    Zo wisten we al dat ze tien vingers en teentjes had, geen open ruggetjes, hazelipje kon ze niet met zekerheid zeggen, maar zag er wel goed uit en ook nieren en nog een paar dingen waren op zeker goed.
    Superfijn was dat. Want dan duren 5 weken tot de 20wk echo ineens nog lang!

Vertellen:
    Ik ben heeel slecht met wachten en kennisen, vrienden en familie weten ook dat we bezig zijn en vragen steeds wanneer ik ongesteld moet worden.
    Familie zijn we dus nu al aan het vertellen dmv een leuk t-shirt wat we mijn dochter aantrekken. Tot nu echt hilarische reacties en mensen die een jampotglazenbril nodig hebben :p
    van het weekend/ volgende week volgen vrienden en vriendinnen.
    Daarna vertel ik het niet bewust ofzo aan mensen maar mogen ze het gewoon weten als het op het gesprek komt.

ooh mijn verdere info nog:
    wordt volgende week 23. Heb een dochter wordt in september 2, dus dit is ons tweede kindje :) Ojah en 19-09 intake bij de VK ,waarschijnlijk snel gevolgd door de eerste echo

Kinderwagen:
    ik heb de bugaboo cameleon, echt helemaal super.
    Tip: driewielers vallen om als je te hard een stoeprand op rijdt..... heb er helaas zelf ervaring mee, een ramp!
    Al rijden ze, zeker met luchtbanden in eerste instantie super.

mamaDy
    gelukkig meid, een donkere streep! hele geruststelling denk ik zo!

10. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Mamady: Ja idd wie weet haha spannend!

Geslacht: Bij Damien wilde we het weten, ons voorgevoel was verkeerd want we dachten toch echt een meisje haha
    Nu willen we het ook weer weten, maar we denken een jongen!

Symptomen:
    -Pijnlijke boobs
    -Buikpijn/opgezette buil
    -Kapot moe
    -Soms een beetje misselijk/honger gevoel

Ik ben trouwens 28! wil iemand me op de lijst zetten?
    Heb 31 aug de eerste afspraak bij gyn!

11. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Heb trouwens ook de Bugaboo cameleon, Damien heeft nu de Bumbabuggy en ik heb als ik alleen ben een meerijdplankje voor op de Bugaboo

12. peekaboo

@geslacht bij men meid wist ik het vanaf de positest maar nu wil ik het niet weten tenzij het zoals alle voorspellingen een tweeling word haha

13. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Spannend zeg!

Ik ga maar eens slapen, morgen weer werken!
    ff abon. aanklikken dan kan ik wat lezen hier via foon haha....hoezo verslavend!

Slaap lekker dames!

14. peekaboo

slaap lekker debke83 :)

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    welkom aan alle nieuwen...vriendlief wil nog niets zeggen tot in ieder geval een goede echo maar het liefste tot de 12 weken...ik denk dat ik dat niet volhoudt...al is het alleen al vanwege mijn buikje wat flink aan het opzetten is, zeker 's avonds!

ik ga morgen de VK bellen voor een afspraak, wil graag rond de 6 weken een echo , heb al 2 MA gehad(lege vruchtzakjes) en wil graag zekerheid dat er een kindje groeit...hoop dat ze daarmee accoord gaan en anders ga ik ergens anders een echo laten maken...

weet nog niet of ik wil weten wat het word, ook wel leuk om het niet te weten...
    kinderwagen weet ik ook niet of het praktisch is...h eb 2 honden en die zijnabsoluut niet gewend om naast de wagen te lopen, denk dat een draagdoek dan parktischer is...maar zal wel zien, zou qua wagen wel een easywalker willen hebben...

16. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Slaap lekker!

Wij willen het geslacht ook weten,we laten rond de 16 weken dan ook een echo maken;) Bijons zoontje waren we ervan dat het een meisje werd! Nou mooi niet dus!

17. druufje

druufje Actief lid

12 aug 2011
    214
    0
    0
    Hey meiden! Mag ik er hier ook bij? Ik ben 20 april uitegerekend. Net bij de huisarts geweest en volgende week naar verloskundige bellen.
    Voor de lijst: ik ben 29 jaar (morgen word ik 30, dus mijn grote wens voor mn 30ste zwanger is uitgekomen!) dit is ons eerste kindje. Zwanger geraakt in de derde ronde.
    Kwaaltjes; pijnlijke tepels, verschijnen aderen op mn borsten die er nooit waren, moe, klein beetje krampjes nog in mn onderbuik, dus ik heb niks te klagen! Ben dus erg gelukkig :D

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zal ik de lijst bijhouden? Dat is misschien handiger. Als je iets gewijzigd wilt hebben, laat het dan even weten :D

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    samantha86 (?), 2e kindje

16

17

18

19

20
    Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap)
    druufje (30), 1e kindje

21
    debke83 (28), 2e kindje

22

23
    Satire (27), 1e kindje
    Nijmpie (?), ?
    Torties (23), 2e kindje

24
    Laura28 (31), 1e kindje
    MamaDy (23), 2e kindje
    Chani13 (32), 2e kindje

25
    Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws)

26
    Eliesje (30), 4e kindje

27

28

29

30

Afsprakenlijst:
    23 augustus 11.00u Satire 1e afspraak + 1e echo
    29 augustus 14.00u Nijntje27 1e afspraak + 1e echo
    31 augustus
    ??.??u debke83 1e afspraak
    12 september 11:40u wonderbaby1 1e echo
    15 september 09:10u Eliesje 1e afspraak
    19 september
    ??.??u Torties 1e afspraak
    21 september 09:20u Eliesje 1e echo

Aantal mama's: 13

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen! De lijst is weer up to date, met 3 nieuwe aanwinsten ;) debke83 en druufje ken ik nog wel van het Zwanger worden forum. Welkom bij de club dames!

Leuk om te zien hoe sommigen van ons het nieuws gelijk aan iedereen vertellen, en anderen daar weer geen behoefte aan hebben. Hier verschilt het per persoon. Mijn vrienden heb ik meteen ingelicht, omdat ze wisten dat we aan het proberen waren en omdat ik wist dat ze blij voor me zouden zijn.

Mijn zus heb ik het met grote tegenzin verteld, dat ligt een beetje gecompliceerd. Ze is zelf 5 maanden zwanger (via een donor) en ik vermoedde al dat ze het niet leuk zou vinden dat ik nu ook zwanger ben. Dat vond ze ook niet, maar ja, niks aan te doen. Haar probleem, denk ik maar.

Iedereen die ons beiden kent zal dus als eerste reactie zeggen: "Jij ook al?!?!!" Alsof wij konden weten dat het gelijk raak zou zijn. Voor hetzelfde geldt had het nog 2 jaar geduurd...

Ons rest nog mijn schoonouders en mijn vader. En mijn moeder, maar daar heb ik al jaren geen contact meer mee. Ik heb wel nog twee halfbroertjes die bij haar wonen en daar heb ik wel goed contact mee. Dus als ik het hen vertel, moet ik het mijn moeder ook vertellen. Anders kunnen ze er thuis niet over praten.

De meeste van mijn collega's weten het ook nog niet, en dat hou ik nog even zo i.v.m. mijn uitzendcontract dat in december afloopt. Daar wil ik eerst een goed gesprek met mijn baas over voeren :p

Whoa, lang verhaal geworden, hahaha!

20. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen dames!

Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd!

Hier alles lekker hormoon-achtig!;)
    Het ene moment voel ik niks meer van kwaaltjes en het andere moment voel ik alles weer en ben ik weer rustig...
    De kwaaltjes die ik nu het meeste voel zijn:
    Lichte buikpijn/krampjes recht onderin mijn buik
    Sneller honger en dan een wat misselijk gevoel
    Rommelende darmen
    Snel huilen

Ik heb, toen mijn zoontje net 1 was, op marktplaats een nieuwe kinderwagen gekocht. Een mutsy Slider gekocht (showmodel uit een winkel) omdat de 3wiel wagen die ik had, me niet beviel. Dus die wagen ga ik nu nog veel gebruiken! Mijn zoontje is 3.5 als de kleine komt, dus daar hoef ik niet zo veel rekening meer mee te houden.

Mijn ouders weten het nu en mijn zusje.
    Mijn vriendin die zag het gisteren aan me. Dus die weet het nu ook.
    Mijn schoonouders waren gisteren bij ons en toen ze weg waren zei mijn man: weten mijn ouders het al?? Nee, zei ik, dat is toch leuk voor jou om te vertellen? (ik dacht ook dat hij het nog voor zich wilde houden)
    Maar goed, zaterdag komen mijn souders weer, dus dan vertellen we het wel.
    Mijn broer is zelf net papa geworden en vooral zijn vriendin heeft van die vreemde meningen. Toen ik in april een miskraam kreeg zei ze tegen mijn zusje: zie je, daarom zeg ik dus niks! (terwijl ik de steun juist als prettig ervaarde van anderen)
    Dus die vertellen we nog niks.
    En mijn schoonzusje woont in zwitserland, dus die vertellen we het denk ik als we daar zijn in september.

Zo, heel verhaal zeg!:D

Deel Deze Pagina