15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Vervelend he die misselijkheid ben bang dat ik er dit keer ook weer aan moet geloven begint al met vlagen te komen mijn ervaring elke dag een stukje erger wordt totdat ik heledag door voor de wc lig.... En daarna wordt het weer minder zucht kijk er niet echt naar uit....

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Goedemorgen dames!!

Hier een iets betere dag dan gisteren!
    Het zullen ook vast de zenuwen zijn geweest!
    Ik ben vandaag lekker vrij, dus ik ga het ook lekker rustig aan doen!

Fijne dag allemaal! Of als je je niet lekker voelt vandaag: succes! Het is voor een goed doel!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nicole, jij ook gefeliciteerd met de mooie echo!!

Wat een opluchting zeg met die pilletjes! Ik was echt vanaf het moment dat ik wakker werd tot een uur of 3/ 4 zo ziek, de hele dag overgeven enz. Vanaf gister middag de pilletjes ingenomen en vandaag gaat het al een stuk beter. Vanmorgen wel wat misselijk geweest maar lang niet zo erg als de afgelopen dagen! Wat ben ik blij zeg!

4. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen :D

Het lijkt erop dat we allemaal in het misselijkheidsschuitje zitten. Blegh...ik heb ook een overgeeffobie. Doe er echt alles aan om maar niet over te geven. Het doet zijn naam eer aan, want eigenlijk moet je jezelf gewoon overgeven aan het overgeven :p Snap je het nog?

Ik voel me ook zo schuldig. Lig al 2 dagen moe en ziek in bed, en mijn arme vriend werkt zich rot, kookt, poetst...en wrijft ook nog over mijn rug als ik 's nachts misselijk rechtop in bed zit. Hebben jullie ook een schuldgevoel of ben ik de enige?

5. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    heyy
    Hier gaat het al niet veel beter, vanmorgen eerst al overgegeven voordat ik ook maar iets had gegeten, toen op bed 3/4 broodje gegeten en nog even geslapen. En zodra ik dan weer opsta, slaat de misselijkheid weer toe en hang ik weer boven de bak...
    Hier gelukkig ook een heel lief mannetje die voor me zorgt :D
    Heb de dokter gebeld of ik de zetpillen van emesafene weer mocht gebruiken (ik had er nog een paar liggen van januari) en dat was oké. Hopelijk werkt het nu wat beter en lig ik straks niet weer in t ziekenhuis...
    Hebben jullie dat ook dat je jezelf nu zo ontzettend zielig vindt..haha. erg hè.. Eigenlijk wil je gewoon alleen maar blij zijn.
    Goed dit was even mijn klaagzang. :p

Kop op meiden!!

6. mei2011

mei2011 Lid

12 mei 2011
    98
    0
    6
    NULL
    NULL
    @ Goldy, welke pilletjes gebruik jij dan?
    Ik kan echt geen gewone pillen innemen, dat gaat er zo weer uit nu

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik heb daarstraks de huisarts gebeld en krijg vooralsnog niets!
    sja hoort erbij en zolang je nog niet echt overgeeft is het ook niet echt nodig...nou en bedankt dan!

de eerste keer echt overgeven is inmiddels een feit en ik moet zeggen, tis echt niet fijn...het trekt naar mijn buik waardoor weer krampen enzo...

kreeg via andere weg wel de tip om okugest van VSM te halen, schijn je als zwangere gewoon te mogen gebruiken...

en nu ga ik een tosti maken en opeten en dan maar eens iets in huis doen...kan me er nog steeds niet toe zetten.....pfffff

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ mei2011, ik heb emesafene pilletjes via de huisarts.

9. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    HEy meiden..
    Pff van al die misselijk verhalen zou je bijna misselijk worden haha..Gelukkig hier nog nergens last van. Net heerlijk gestreken in het zonnetje en paar wasjes gedraaid..Helaas is het zonnetje hier nu achter de wolken verdwenen!!grr.
    MOrgen heb ik de afpraak met MvM vind het stiekem wel spannend haha. Verder is er hier eigenlijk vrij weinig nieuws het gaat allemaal zijn gangetje..

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    meiden sorry dat ik de laatste dagen er niet ben geweest maar ik was zo bang! dacht echt het gaat weer fout :(
    had vreemde buikpijn en vond dat zo eng.. gods wat kun je je ongerust en gek maken zeg!

maar ik ben de laatste 2/3 dagen zo misselijk!! heel de dag!! dus das opzich ook weer een goed teken. hoop dat het snel maandag 14:00 is!! duimen jullie voor me?

ik heb goldy ook al gesproken over de pilletjes en die ga ik ook eens vragen aan mn huisarts!

11. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

dames ik ga jullie verlaten heb een mk gehad
    doet pijn en verdriet mama is ook terug in coma gevallen pfff

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh MvA wat erg! :( Heel, heel veel sterkte hiermee, en met je moeder.

13. peekaboo

dank je wel :( vind het erg ons kleine wondertje was zo welkom

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    MvA wat erg voor je meid..heb er geen woorden voor..sterkte!

15. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    MvA heel veel sterkte met het verlies! Hoop dat jullie het een plekje kunnen geven...
    En heel veel sterkte met je moeder!

16. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    wat erg MVA!! heel veel sterkte :(:(

17. peekaboo

dank jullie allemaal dames !
    liefs

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Wat erg MvA!! Heel veel sterkte, ook met je moeder...

19. peekaboo

dank je wel heb een afscheidtekstje voor ons wondertje* geschreven in het gedeelte miskraam zo helpt het me om het een plaatsje te geven !

20. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Heel veel sterkte:( Het zit je ook niet mee. ik hoop dat het snel beter gaat met je mama en dat je snel weer een posi test zal hebben.

Deel Deze Pagina