@mva: wat vreselijk meid! Je had het al zo zwaar met je mama en nu dit er ook nog bij... ellende komt vaak tegelijk maar waarom nou toch altijd he.. heel veel sterkte lieve schat!! @mamady, laura28 en goldy: thanks meiden! Ben al over de eerste schrik heen, maar vind het nog steeds een gek gevoel. Een blije voor het mooie hartje van de levende beeb en verdrietig voor de beeb die niet mocht zijn... Ik houd mezelf voor dat ik blij moet zijn met eentje, maar dat is meer om mezelf te beschermen denk ik.. @goldy: gek he, van de ene ha mag je wel pilletjes tegen misselijkheid en de ander zegt dat het er gewoon bijhoort... FIjn dat t voor jou helpt! @satire: nou, zolang je lekker kan gaan liggen en rusten gewoon doen meid! Hier kan het helaas niet omdat er al een kleine rondloopt en ik moet werken, maar t liefst zou ik ook de halve dag in bad/bed gaan liggen @laura: vervelend dat je niks mag nemen! hier ook supermisselijk, maar zo lang ik steeds kleine beetjes eet gaat het wel... @wonderbaby: begrijpelijk dat je even niet bent geweest. Iedereen maakt zich zo nu en dan zorgen, hoort er ook gewoon bij denk ik. "gelukkig" ben je nu misselijk haha al klinkt dat wel gek he ego: zelf nog steeds veel moe en misselijk. Heb het mijn ouders verteld (die zijn op vakantie, maar aangezien al meer mensen het weten wilde ik niet dat wanneer ze terugkwamen het voor hen laat nieuws zou zijn) dus een echofoto gemaild en ze reageerden heel leuk!! Mijn ouders hadden het blijkbaar voor hun vakantie al gezien, kun je nagaan hoe snel mijn buik groeit en toen was ik nog maar 5 weken hahahaha (misschien kwam dat in het begin doordat het er 2 waren, vraag ik me toch wel af...) Verder weten een aantal mensen op het werk het al, ik schijn er echt heel belabberd uit te zien en omdat ik normaal zo plat als een dubbeltje ben, valt mijn heuvelbuikje blijkbaar al op (werk met bijna alleen maar vrouwen!!) Hebben jullie het al veel verteld? Volgende week weer een afspraak en ook nog een echo, om zeker te weten dat het andere vruchtzakje leeg is...
@ nicole, nou ik was niet zomaar wat misselijk. Ik lag hele dagen in bed, en van sochtends tot einde van de middag alleen maar overgeven dus daarom heb ik die pilletjes gekregen. Ik snap dat de huisarts niet zomaar recepten gaat uitschrijven als vrouwen alleen wat misselijk zijn, dat hoort er idd bij. Leuk dat je ouders het zo leuk vonden, en wat grappig dat ze het van te voren al hadden gezien!
Goedemorgen dames!! Hoe gaat het hier?? Ik had gister een hele goede dag! Maar vanochtend was ik nog steeds niet misselijk, dus ik begon me direct weer zorgen te maken! Ik heb mijn ontbijt eerst laten staan. Om mijn lijf uit te dagen. Na een half uur MOEST ik ontbijten!! Dus gelukkig, mijn lichaam doet het nog goed!! Maar ja, bedacht me net ook: dat zal toch geen 2e keer gebeuren, een paar dagen na een goede echo toch weer een miskraam?! Hebben jullie trouwens wel eens steken in je onderbuik? Ik voel mijn banden wel heel vaak, maar dat is echt een rekkerig gevoel. maar gisteravond had ik een paar keer echt even steken in mijn baarmoeder of er heel erg in de buurt! 3 keer en toen was het over! Gelukkig!
Hier af en toe flinke steken en direct erna een zwaar opgezwollen gevoel en soms gepaard met ongi pijn denk dat het het oprekken is van de bm
Hey meiden, Hier weer eens een berichtje van mij. Heb vluchtig terug gelezen... MvA, heel veel sterkte met dit verlies en met je moeder!! Moestra, jeeejjj een goede echo!! Nicole, jouw verhaal doet me veel denken aan mijn verhaal begin 2009. Was toen ook zwanger van een tweeling, maar zag ook maar één kloppend hartje. All, ben zo moe en misselijk... Knuffel de wc pot op het moment verschillende keren per dag. Verder gisteren besloten dat als het bruinverlies maandag niet over is, ik de gyn ga bellen. Maar sinds gisteravond is het over!! Alleen niet te vroeg roepen, want dan zal het er wel weer zijn.... Verder groeit mn buik als kool en vliegen de kilo's er af....
@ moestra, hier geen steken maar af en toe een trekkerig gevoel. Ook geen ongipijn ofzo. @ nijntje, gelukkig is het bruinverlies over, hopelijk blijft dat zo! Beterschap meis! Ik was ook een paar kilo afgevallen van het ziek zijn
Ojee, ik heb ook bruin bloedverlies Niet veel, maar toch...je gaat je zorgen maken. Hopelijk stopt het snel weer...
Had er ook ongesteldheidsrugpijn bij, en net ook een beetje buikpijn zoals die voelt bij ongesteldheid. Het is niet veel bruinverlies, maar ik maak me toch wel zorgen Ik lees dat rugpijn in dit vroege stadium een voorteken kan zijn voor een miskraam. Ohhhhhhhhhh ik had zo gehoopt dat dat bloedverlies me bespaard bleef.. We hebben gisteren wel seks gehad, misschien dat het daarvan komt? Maar daar krijg je geen rugpijn van. Nu ik thuis in bed lig is de rugpijn ook weer ver over trouwens. Ongi rugpijn, gaat dat niet over als je gaat liggen. Heel frustrerend. Kan mijn gedachten er niet vanaf houden.
Satire, na seks is een beetje bloedverlies heel normaal hoor! Hopelijk komt de rugpijn doordat je je druk hebt gemaakt!
Nee, de rugpijn was al voordat ik het bruin bloed ontdekte. Maar het zat niet heel laag, ongeveer ter hoogte van mijn taille. Zou kunnen omdat we al twee uur door winkels aan het slenteren waren. Maar ja, nu voel ik van alles uiteraard. Geen seks meer!!!!
Gaat hier net zo hoor! Ja, ik heb een goede echo gehad donderdag. Maar de vorige keer kreeg ik 3 dagen na een goede echo toch nog een miskraam. Nu voel ik elk pijntje en krampje... Daarnet in de supermarkt nog! Heel even, en daarna is het weer over. Maar ik ben alweer in paniek!
Ik begrijp nu pas wat dat voor een paniekgevoel kan veroorzaken. Ik hoop zo dat het stopt vandaag en dat ik het kan wijten aan de seks. Gisteravond heb ik niks van bloedverlies gemerkt, maar ja ik heb me dan ook omgedraaid en ben in slaap gevallen. Vanochtend bij de Ikea merkte ik pas iets. Direct naar het toilet gegaan en ja hoor. Thuis weer wat verlies. Nu weer een paar druppeltjes. Maar geen krampen en geen helderrood bloed. Dat is een goed teken, denk ik dan maar. Maandag bel ik toch even de VK, of het nu wel of niet stopt.
Dames,,, Ik mag van de lijst... Gister krampen gehad, en op de echo was helaas niets meer te zien... Dus de bloeding was toch geen goed nieuws Nu gaan we gewoon lekker, relaxed zonder tempen ovutesten of iets de natuur zn werk laten doen... Tis al heel fijn dat we weten dat het tussen ons kan.. Alleen een vette domper na zon lange tijd...
Meiden, ik post niet maar lees wel mee. Ben gewoon te moe om alles te onthouden van iedereen. Ik wil bij deze wel even zeggen hoe vreselijk ik dit vind voor Moontje. Ik denk aan je en voel met je mee. Ik hoop dat de natuur snel meewerkt met jullie. <3 En Satire, ik denk dat het door de seks komt. Dat hoor je zo vaak! Ik blijf positief. De rugpijn die jij hebt heb ik niet overdreven al deze hele zwangerschap. Maak je daar niet druk om. Echte krampen in de baarmoeder en helder rood bloed is foute boel.
Meiden het gaat niet goed zo he...al die vlindertjes!! Sterkte Moontje! @ hier is vandaag MvM geweest de test knalde goed gelukkig haha..Nachtlampje gehad, tijdschrift en krijg nog een armband nagestuurd..Dus ik ga plassen voor het goede doel hihi. verder vandaag een lekker buitenritje gedaan en nog even een rommelmarkt afgeslenterd. Morgen gaan we het mijn ouders vertellen..Ben erg benieuwd hoe die gaan reageren..