15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om te lezen moestra :) Bij jullie ook heel spannend allemaal dus!

Over de kwaaltjes, dat heb ik ook. Soms merk ik niks, en dan opeens flink buikpijn, of van het ene op het andere moment echt doodmoe. Uit het niets! Vaker honger. En mijn borsten zijn al gegroeid. Ze waggelen nu nog na als ik ermee schudt, dat deden ze eerst niet :p Ik heb maar een kleine cup B, dus ja..ik vind het allang leuk! Als ik de informatie op internet moet geloven ga ik dus naar een grote C! Hallelujah...dan kiep ik om :$

2. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Zou leuk zijn als je borsten zo groeien en zo blijven!
    Bij mijn zoontje kon ik aan het einde van de zwangerschap nog mijn bh's aan van voor die tijd, dus niet echt veel gegroeid...
    Nu zijn ze wel weer wat groter, maar niet noemenswaardig... Eigenlijk zijn alleen mijn tepels groter. (SORRY!)
    Ik kon de vorige keer ook geen borstvoeding geven. Als ze nu weer zo weinig groeien, ga ik het niet eens meer proberen!

3. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk groeien ze bij jou ook lekker door dan :D Ik hoop iig dat ik borstvoeding kan geven de eerste 6 maanden. Maar we zullen zien hoe het loopt.

Ik ben al 3 uur op en heb nog steeds niks gegeten...ook niet zo heel veel honger. Maar ik ga toch maar iets te bikken zoeken, want ik weet dat het binnen 20 seconden omslaat van geen honger naar 'ik ben misselijk en heb honger maar ik krijg niks weg'. ;)

4. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik heb net VK gebeld, over 1,5 week terug bellen omdat ze het nu nog te vroeg vinden....:( nou ja zal wel...we wachten maar weer rustig af dan...

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ga maar snel dan!
    Ik heb direct een broodje gegeten. Ben een slechte ontbijter en merk wel dat ik beter weinig wel kan eten, dan helemaal niet...

6. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, ik wilde jullie nog iets vragen. Gisteren heb ik zo hard gelachen...mijn vriend staat echt te springen om de babykamer te maken. Hier hebben we voor gespaard, dus financieel gezien is het mogelijk.

Echter, omdat het gebruikelijk is, zei ik dat we daar nog mee moeten wachten. Hier zag hij de logica niet van in, want als het nu mis ging werden we gewoon opnieuw zwanger en die babykamer hebben we toch nodig. Ik zei dat ie daar wel een punt had, maar toch, mensen verklaren je voor gek. Toen werd hij bijna boos, omdat A: mensen het niet hoeven te weten en B: ik me niks moet aantrekken van wat anderen vinden.

Doe ik ook niet, maar het voelt zo voorbarig. Ik heb hem bij de babywinkel nog kunnen remmen, hij heeft alleen twee slabbertjes gekocht met 'Niet voeren' en 'No pictures' erop :p

Sinds wanneer moet de vrouw de man ervan weerhouden te gaan shoppen?!

7. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Dat gaat hier toch echt andersom! Ik moet geremd worden in mijn koopgedrag! haha

8. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Iedere VK is anders...die van mij kon ik er niet van overtuigen dat ik met de 1e echo pas 5 weken en 1 dag zwanger ben en we dus amper wat kunnen zien. Ze stond erop dat we toch even kijken. En zien we niks, dan kan ik met 8 weken terug voor nog een echo. Uiteindelijk maakt het toch allemaal niks uit, want je zwangerschap gaat goed of fout, en een echo verandert daar niets aan.

9. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Oke, ik dacht dat ik niet moe enzo was/ben, maar ik kan me niet zetten tot boodschappen doen en huishoudelijke dingen... Vandaag maar een fijne luie dag!

10. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook. Douchen en aankleden was al te veel gevraagd, haha. Moet eigenlijk een hoop doen...en idd ook boodschappen want we hebben bijna niks meer.

Ah, maybe later...

11. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Nou, precies, dat dacht ik dus ook. En anders morgen weer een dag!
    Heb wel ineens heel erg veel zin in patat!:$

12. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, ik was een beetje aan het lezen in het 'Alleen en zwanger' forum...wat deprimerend. Arme vrouwen die alleen gelaten worden door hun vriend of man. Kan ik me niet eens voorstellen, dat mijn vriend dat zou doen. Je realiseert je weer even hoe veel geluk je hebt en hoe gelukkig je bent met z'n tweeën. En straks met z'n drieën.

Maar nu ga ik echt iets aan het huishouden doen...;)

13. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ja, dat zal wel!
    Zal hier ook niet snel gebeuren hoor! Manlief is veel te trots op ons!!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Zo, het grootste gedeelte van de boodschappen heb ik maar weer binnen!:D;)
    Nu het huishouden nog...
    Gelukkig krijg ik morgen een nieuwe droger als het goed is!:)
    Dat zal weer een boel schelen!

15. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Wat is er ineens veel gekletst!!

Nieuwe meiden, welkom en super gefeliciteerd!

Iemand vroeg hoeveel kindje(s) ik heb. Nou ik heb 1 meisje, Esmee, van 15 maanden. Verder een mk/ma gehad van een tweeling in 2009 (ik dacht al waar ken ik Torties van, maar dat is een sept mama, wat ik eigenlijk ook zou worden...). Verder de vorige ronde drie licht positieve testen gehad voor nod, maar toch ongi geworden.

Kwaaltjes, nou zei ik van de week nog dat ik bijna niks merkte, sinds gisteren is de misselijkheid en vermoeidheid flink toegeslagen....

Verder vandaag vergadering gehad, want de zomervakantie zit er weer op. Donderdag weer aan de slag. Maar we moesten ineens veel verhuizen... Dus nu helemaal total loss....
    Zal vanavond niet vele hier te vinden zijn, denk ik..

16. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Dames!!
    Wat een luie dag hier zeg!!
    Ik heb net nog ff snel een wasje opgehangen, en de afwasmachine uitgepakt.
    Vanmiddag was ik zo koud, dat ik nog even bang was koorts te hebben... Samen met zoonlief maar onder de douche gestapt, maar ik kon er niet warm van worden... Gelukkig is het nu weer beter!
    Maar was er stiekem wel even blij mee! Het is tenslotte een teken dat je lichaam hard aan het werk is!
    Maar verder hebben we lekker de hele dag op de bank gehangen! Dekentje erbij, heerlijk!
    Voor morgen maar even een To-Do lijstje maken, anders word het wel een groot drama!

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lekker he moestra. Ik kan daar ook heel erg van genieten. Zit hier om half 7 's avonds al in mijn pyama op de bank.

Wel nog druk bezig geweest vandaag hoor. Om 2 uur was mijn vriend klaar met z'n werk. Zijn we even naar de winkel geweest, en naar Ikea. Heb leuke gordijnen voor de babykamer gekocht (kon het niet laten) en twee stoelhoezen, ook voor op de babykamer. Die winkeldrang komt door het wachten, haha. Je wil er toch mee bezig zijn, en dan is werken aan de baby uitzet het enige wat je kunt doen ;)

Daarna even bij mijn schoonouders de naaimachine opgehaald, kan ik de gordijnen op maat maken.

Ik ben erachter gekomen dat ik geen koffie kan verdragen op het moment. Mijn schoonouders zetten altijd een kopje koffie neer en ze weten het nog niet, dus ik drink hem braaf op. Maar ik word daarna zo misselijk en opgeblazen, dus dat is geen goed plan. Doe ik ook niet meer :p

Even de was doen!

18. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ow leuk! Welke gordijnen heb je gekocht??

Ik kreeg hier net bijna de slappe lach...
    manlief zit hier tegenover me te klagen over zijn werk, en ik kon niet luisteren... Ik zag alleen maar zijn oren... Net als bij een aap een beetje...:):p

19. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
  20. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Moestra, lekker luie dag gehad dus.
    Hier ook elke avond al vroeg in pyama en vroeg naar bed, haha

Satire, leuke gordjintjes en stoeltjes!
    Haha en je souders weten het nog niet, en dan toch braaf het koffietje opdrinken. Ik lust geen koffie dus dat scheelt.
    Gisteren was ik zooo misselijk, gaf de kermis maar de schuld ;)

Deel Deze Pagina