moestra, raar is dat met die kwaaltjes he..als ze er zijn zijn ze niet fijn..zijn ze er niet ga je je ook ongerust maken. Maar het is inderdaad wel zo dat het hebben van wel of geen kwaaltjes niets zegt over hoe de zwangerschap gaat.. kom op meid, hou vertrouwen! nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd! satire, die wasstraat lijkt mij ook geen pretje kwaaltjes hier, met vlagen enorm misselijk, maar soms ook helemaal niks. Heb het idee dat m'n borsten groeien en ik moet echt constant naar de wc.. Ook begint m'n rug weer klachten te geven. Dus kwaaltjes te over.. Ook voel ik gewoon dat m'n buik groeit..zo'n gespannen gevoel. Maandag echo, hopelijk klopt er een mooi hartje en is alles goed
Nog geen nieuwsvan moontje? Duim heel erg hard!! Hier erg misselijk hou geen eten binnen... Pfff wou dat die misselijkheid wegging wil dit niet weer meemaken morgen toch maar ff de ha bellen die is er vandaag niet....
Hey meiden, Moontje, ben erg benieuwd.... Donkerbruin heb ik bij Esmee gehad en nu ook weer. Tot op heden gaat het hier goed, dus.... Moestra, hier ook kwaaltjes die de ene dag heftiger zijn dan de andere dag... Het zit helemaal goed hoor meid! Satire, het was idd erg vroeg vanmorgen... Ben blij dat ik toen nog even kon slapen.... Nieuwe zwangere (naam ff kwijt), gefeliciteerd en hier gaan we alleen voor plakbeebjes... Dus welkom!! All, kwaaltjes, hier flink aan het verzamelen, mijn adres op mn (.)(.) lijken in 2 dagen wel verdubbeld, overgeven, niks naar binnen krijgen qua eten, groeiende buik en ook meer plassen dan normaal. Maar toch ben ik blij dat ik donderdag de echo krijg. Bruin trouwens sinds gistermiddag weer weg.... Zal t er vaanvond wel weer zijn....
Hey lieve meis hoe is het afgelopen. Ik zal eerlijk zijn wat oneerlijke antwoorden heb je ook niets aan, ik heb nu 3 zwangerschappen achter de rug, waarvan 1 voldragen heb daar nooit bloedverlies gehad. BIj alle bij de mk van april en mei had ik net als jou licht bruine afscheiding en op gegeven moment zetten dat door ik bloed. Ik hoop voor jou op ander nieuws want ik weet dat dat ook kan, maar bij mij betkende het niet veel goeds. liefs mamavand
hallo allemaal ook ik ben uitgeteld in april en wel 24 april om precies te zijn. Ik ben 24 jaar en dit zal mijn eerste kindje worden ben nu 7 weken zwanger en heb pas mijn eerste echo op 10 oktober dus dat duurt nog wel even ps azo dus hier zit je tegenwoordig satire hihi
Even weer een ego berichtje!! Ik heb nog geen tijd om even overal netjes op te reageren. Maar ook ff geen zin en puf! En ik ben op dit moment even heeeeeeel erg kwaad!! Mijn man werkt sinds begin dit jaar bij ene bedrijf en dat is gewoon bagger! Hij heeft nog maar 3 normale loonstrookjes. Gekregen na veel zeuren! Mijn man werkt 60 tot 70 uur in de week (om het gat te vullen wat door mij is gecreëerd, sinds ik niet meer buitenshuis werk) en heeft nog nooit normaal zijn overuren uitbetaald gekregen!! En elke maand word onze huur gestorneerd door de bank... We kunnen er niets tegen doen!! Ik heb nu de neiging om zelf eens te gaan bellen met die baas! Ik voel me zo kwaad op dit moment!! Dat is toch niet normaal???!!! Mijn man krijgt zijn basis loon en zou elke maand zo'n 700eu aan overuren moeten hebben, maar hij krijgt het nooit!! Als hij heel erg zeurt krijgt hij eens een keer 500eu. Dat helpt, 2 week. Sorry voor mijn ego gedrag van deze week! Ik hoop vandaag nog een rustig momentje te vinden!!
@moontje ik wil je even een hart onder de riem steken. Bij mijn 1e zwangerschap heb ik 3 weken bruinverlies gehad. Ook nu weer, wel minder erg als toen. En de 1e ZW had ik ook krampen, maar toen had ik achteraf teveel gedaan op werk. Ik was toen ook erg ongerust, laat dit blijken aan je Gyn/ VK, ik ben toen in het zks geweest voor een inwendige echo, met 5 weken al, en toen bleek een intact vruchtzakje! alles was goed. Sowieso is bruinverlies normaal, zolang je geen vers bloed met stolsels verliest. Sterkte! @Moestra Dat is echt balen!! en een vrouw met hormonen moet je niet tegen je hebben haha. Ik zou het toch via een derde spelen, is je man lid van een vakbond? Succes! liefs Regenboogje
Ook ik ben hard aan het hopen voor moontje, maar vrees ook dat het niet goed zal zijn.. Hopelijk komt ze het straks nog even vertellen. Verder welkom aan alle nieuwe zwangere meiden. @ Moestra hele dikke knuf meid kan je nu wel gebruiken denk ik.. @hier.. Vreeeeeselijk moe..en dat is dan ook het enigste gelukkig.Van het weekende het goede nieuws aan mijn ouders verteld en ze vonden het erg leuk..Ook mijn zusje was door het dolle heen..
Nouuu hier ben ik!! Met goed en slecht nieuws!! Het was wel een mk maar mn lichaam heeft alles al netjes opgeruimd.. Heb zelfs al een eisprong weer gehad, dus kan me weer aanmelden in het sept nod topic!! Ik voel me er gemixt onder, hoop snel een mooie knaltest op 2 weken na NOD zodat t lekker geplakt zit We gaan ervoor! We weten nu na 2.5 jaar dat we t kunnen... (sorry ik werd net pas gebeld :S )