15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Balen Moontje!! Maar wel goed van je dat je zo positief naar de hele situatie kan kijken! Ik kan me voorstellen dat dat helemaal nog zo makkelijk niet is!

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    sterkte moontje! hopelijk heb je snel weer een postieve test in handen!

3. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier morgen de intake bij de vk. Nog geen echo helaas.
    Maar dit is een andere vkpraktijk dan ik bij mijn zoontje had dus ben benieuwd. Hopelijk hier wat meer op mijn gemak.

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Moontje sterkte! Goed van je dat je er zo positief mee omgaat! Ik duim voor je de komende weken.

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Nou ben ik wel even aan het terug lezen geweest, maar ik weet het allemaal niet meer!! En met een kladblok erbij gaan zitten gaat me ook weer te ver!

Ik geloof dat er een nieuwe zwangere in ons midden is! Welkom en gefeliciteerd!!

En ik meende dat Becky me een knuffel stuurde? Weet alleen niet zo waarvoor... Ik dacht, ik vraag het maar gewoon, stel dat de knuffel voor iemand anders bedoelt is... Maar ik vind hem sowieso heel lief hoor!!

En ikzelf, erg ego vandaag!:p
    Wat een rare dag!!
    Ik heb al een poosje gedoe met vraagouders. Nu schijn ik ook niet flexibel genoeg te zijn... (nee, ik ga 5 dagen in de week op de bank zitten wachten tot ik gebeld word...)
    Maar goed, ben blij dat het Gastouderbureau achter me staat!

Ik kreeg vanmiddag een brief van een GOB een eind verderop. Die hadden mijn naam van het internet gehaald!!:$
    Ze zochten een gastouder hier voor 2 kinderen. 1 voor 2 dagen en 1 voor 1 dag! Het is voor mij een geschenk uit de hemel! Maar helaas, er staat in mijn contract dat ik niet met een ander gastouderbureau in zee mag gaan... i..v.m. keuringen van de GGD enzo. Dan krijg ik die ook 2 keer en kan de 1 mij goed keuren, en de ander me afkeuren bijvoorbeeld... Dan heb ik wel een probleem zeg maar!
    Ik vroeg me vanmiddag wel even af waarom elk geschenk uit de hemel, net zo hard op de grond kapot dondert!!:(

Maar goed, ik ben nu weer een beetje misselijk!!!
    En ik had dat griepgevoel vandaag weer!!! Ik stond zelfs te trillen op mijn benen!! Daar ben ik dan wel weer erg blij mee!!! Als het echt minder zou worden, zou het vast niet ineens weer even terug komen!!

En nu duik ik onder de douche door! Ik ben ijskoud! En heeeeel moe!:D
    Sorry voor mijn ego gedrag van vandaag dames!!

6. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    moontje, sterkte!!

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Moontje, heel veel sterkte en ik ga ook voor een positieve test over 2 weekjes! Laat je dat dan nog wel even weten?

Moestra, jij kreeg die knuffel denk ik ivm het gedoe bij je man zijn werk...
    En die geschenken.... tja, gruwelijk balen, maar in april komt er weer een mooi geschenkje aan!

Goldy, veel plezier morgen bij de intake!!

En meiden met een echo/afspraak morgen, heel veel succes en plezier!!
    Hier nog 2 nachtjes slapen....

8. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

@Moontje, sterkte met deze klap. Ik hoop je te zien posten bij de juni moeders! X

9. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen allemaal. Jeetje, het is herfst! Ik rij alweer naar mijn werk in het donker. Stiekem kan ik niet wachten tot de kerst ;) Ten eerste weten we dan of we een zoon of dochter krijgen. Ten tweede, mijn zus bevalt half december. En natuurlijk kerst zelf, lekker genieten, Top2000 op Radio 2. Ik zwijmel al helemaal weg...

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    @Moontje: Dat is ff schrikken meid heel veel sterkte.Heel cru maar wel fijn dat je alweer een eisprong heb gehad.Hoop heel snel dat je weer een posi test heb van een plak beebje.

@Satire:Ik heb die gevoelens ook laat de winter maar komen heerlijk ben echt een winter mens.Eigenlijk vindt ik alle seizoenen wel wat hebben erg jammer dat de zomer zo slecht is geweest maar 3x opstrand gezeten in de vakantie en dat terwijl ik 200m van het strand woon.

Hier zo erg misselijk kan het nog droog houden gelukkig (moeilijke spuger). Maar ik zie er zo weer tegen op om het weer mee te maken het is voor een goed doel, maar het spookt in mijn achterhoofd wat als het weer fout gaat weer alles voor niks.( Sorry dames ik kan nog niet echt posi denken)

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoii meiden srry dat ik er zo weinig ben maar ben echt beroerd gisteren niks binnen gehouden... Net de ha gebeld en laat in de middag kan ik de medicijnen ophalen... Hopelijk werken ze!

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Hallo allemaal,

Hier ook een nieuwe april 2012 mama to be :D
    Ik ben 22 april uitgerekend via de calculator.
    Bij de laatste echo was ons beebje nog te klein 5mm om een officiele meting te doen wellicht bij de echo van 14-09 ben dan 8 weekjes zwanger...maar ook dat moeten we nog afwachten...

Leuk om af en toe hier aan te schuiven en mee kletsen...

Gezellig!!

Gefeliciteerd allemaal

Liefs

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @satire ik mag op het lijstje...

bob1981 (30) 1e kindje uitgerekend op 22 april 2012

afspraak 3e echo 14-09 a.s.

Thanks!!

14. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Goedemorgen dames!!

Welkom Bob1981 en gefeliciteerd!!

Hier alles rustig! Ben blij met mijn 2 daagjes vrij!
    Gezien de regen buiten, blijf ik lekker binnen en bankhangen! heerlijk!!

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Dankjewel! Jij ook nog :D

Heerlijk 2 dagen vrij...zou wel met je willen ruilen...ik ben zo moe...maar vanmiddag nog doorbikkelen en morgen heb ik afspraken buiten de deur en dan de vrijdag mag ik gaan genieten van een vrije dag...heerlijk!! Leef er echt naar toe :D
    HGeniet van je vrije tijd.

Liefs

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even klagen:

Ik val echt in slaap hier op kantoor. Kan serieus mijn ogen niet open houden. En ik ga dood van de rugpijn, echt niet leuk meer. Moet ik dit nog 2 dagen volhouden tot het weekend....pfff...

17. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Nog even doorbikkelen...ik ken het gevoel, ben extreem moe..'s avonds vallen mijn ogen gewoon om 8u dicht :D
    Ik ben morgen een dag buiten kantoor dat is wel lekker voor de afwisseling en vrijdag ben ik gelukkig vrij...
    Sterkte meid met de dagen doorkomen...ik weet het ze kruipen voorbij...en kom dan maar lekker hier klagen :D;)

Liefs

18. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden,

Welkom Bob!!

Moe, hier ook zo iemand. Ik ga zelfs elke middag met Esmee mee naar bed, dus voor zo welterusten! En ik vraag me elke week af, hoe ik mn werkdagen door moet komen....

Misselijk, hier met vlagen en om de dag moet ik spugen. Dus morgen kunnen we weer ;) Maar ja, krijg ook bijna niks naar binnen (en val dus al bijna 2 kilo af...)

Hier verder ontzettende last van mn rug (tussen mn schouderbladen) en sinds vanmorgen ooks teken richting mn stuitje. Het zal toch niet dat mn bekken nu al gaat vervelen?!

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @nijntje...ik ben jaloers op je dat je 's middags even lekker kan gaan liggen :D ik wou dat ik dat ook kon...heerlijk zeg!!

Dankjewel! voor super welkom hier!

Liefs

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

Smiddags liggen kan ik echt niet! Dan wordt ik mega beroerd wakker!
    Maar ogen open houden lukt me ook nauwelijks begint al zodra ik aan het ontbijt zitterwijl ik tot half 9 mocht uitslapen van mijn dochters! Meestal voel ik deze extreme moeheid alleen met de misselijkheids pillen dus ben benieuwd hoe dat strax gaat als ik ze heb opgehaalt en ingenomen....

Deel Deze Pagina