Moontje veel sterkte! Ik sluit me helemaal bij Moestra aan. Ik duim voor een positieve test!! liefs Regenboogje
Van mij mag het toch no iets langzamer gaan; we gaan eind sept een weekje op vakantie , dus hoop nog een beetje lekker weer. En mijn zoontje wordt in okt 1 jaar en ik ben zelf in november jarig en ook tegelijk diplomering, dus nog veel feestjes voor de kerst haha. Maar ik snap dat je uitkijkt naar dekindjes op komst. Leuk hoor je zus ook, kunnen ze straks lekker samen spelen! liefs Regenboogje
@ alle nieuwe zwangeren: gefeliciteerd en welkom! @Moestra, jammer van je bericht over de vraagkindjes. Hoeveel kids heb je nu? En idd misselijkheid is een goed teken!! @ misselijk; hier helpt het wel om vaak iets te eten. Als ik te lang wacht wordt ik misselijk. @ middag slaapje : is hier wel nodig, Ricardo is al om 7u wakker en anders trek ik het niet, dus ga soms een klein uurtje liggen powernap haha Ik heb nu wel mijn hoofdeind iets omhoog, ook 'snachts, helemaal plat liggen wordt ik misselijk. is alleen weer niet zo lekker voor mijn onderrug. Zucht. @
Stuitje-pijn, ik heb er ook last van. Jezus, wat is dat vervelend. Maar je bent niet de enige dus. Ik wil niet weten hoe dat voelt als ik 35 weken ben... Waar zijn we aan begonnen!
20. 21. 22. 23. Satire, 27, 1e kindje 23. Luvomi, 29, 1e kindje 24. 25. Wonderbaby1, 21, 2e kindje (zoontje 5/8/2010) 26. 27. 28. 29. 30. Hallo allemaal, dat andere topic vind ook ik wat aan de drukke kant. Heb mezelf erbij gezet
Welkom Luvomi! En gefeliciteerd! Maar je maakt het hier wel heel rustig! Satire houd hier de lijst bij. Moet je haar even een pb-tje sturen, of je schrijft het hier. Met je leeftijd en als je al kinderen hebt, hoeveel en of het jongetje(s)/meisje(s) is.
Hallo allemaal, ik ben er ook weer eens... aan alle nieuwelingen heel hartelijk welkom en gefeliciteerd! zag dat er een heel aantal ook zo misselijk zijn. en absu rd moe... nou hier nog 1...ti's bijna niet leuk..maar oké, voor het goede doel houden we het vol...met regelmaat wat eten dan heb ik er het minste last van in ieder geval... vanmorgen trouwens begonnen met mijn nieuwe baan...erg leuk, in de thuiszorg...enig nadeel is dat ik tussendoor niet veel tijd heb om te eten...en ik dat was vandaag knap lastig....kwam dan ook kotsmisselijk en draaierig thuis, gelukkig was vriendlief er en die heeft even wat te eten gepakt...was zelfs te misselijk om te praten.... bleghhh, nou ja hopelijk gaat het de komende dagen wat beter...heb wel lekker ff geslapen op de bank...heerlijk en doet een mens goed! verder kreeg ik een heel lief kaartje van mijn vriendin dat ze ons feliciteren met de zwangerschap en dat als er iets is ik altijd mag bellen om te klagen... ( ze woont 1,5 uur bij mij vandaan)zo ontzettend lief van haar... verder ff niets bijzonders, ga zo nog maar eens even iets eten...hopelijk ben ik de misselijkheid wat voor... hoe gaat het met de rest van de dames?
Even een vraagje tussendoor: Roze slijm, is dat normaal zo in het begin van de zwangerschap?? Mijn banden zijn nu heel erg gevoelig zeg!! Het trekt echt heel erg! Owja, en mijn man en ik hebben een discussie: Ik ben bang dat een hoogtepunt kan leiden tot een miskraam... Mijn man zegt dat dit grote onzin is! Maarja, ik blijf toch twijfelen...
roze slijm is niet erg, hoort erbij... en een hoogtepunt kan zeker geen kwaad...en al helemaal niet lijden tot een miskraam...en als je echt zeker wil weten moet je ff VK bellen... bij mij zijn ze overigens nog intenser als normaal...komt gewoon omdat alles beter doorbloed is...
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB! 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje Beccy (26), 1e kindje 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje reneevd (30), 1e kindje Nicole84 (27), 3e kindje Luvomi (29), 1e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje Superguppy (?), ?e kindje 25 moonchild (26), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje mei2011 (26), 1e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje 28 mick (21), 1e kindje Fl3xgirl (26), 3e kindje 30 Sunshine (35), 2e kindje Snelly (29), 2e kindje Afsprakenlijst 07 september Nicole84, intake 07 september mamaDy, 1e echo 08 september Satire, 2e echo 08 september Nijntje27, 2e echo 09 september Regenboogje, intake 10 september VrouwTheelepel, 1e echo 12 september Isis857, intake 13 september Snelly, 2e echo 14 september Debke83, 2e echo 15 september Eliesje, intake 15 september beccy, 2e echo 15 september laura28, intake + 1e echo 16 september Mamady, intake 19 september Torties, intake 19 september Snelly, intake 20 september Fl3xgirl, intake 21 september Eliesje, 1e echo 21 september Sunshine, intake + 1e echo 26 september Nijntje27, 3e echo 27 september Regenboogje, termijnecho 22 oktober Mamady, geslachtsbepaling 25 oktober wonderbaby1, geslachtsbepaling
Ja dit is een oude lijst zonder kleurtjes Hier de medicijnen gekregen en ik mag over 2 weken weer een echo gelukkig! Moestra (geloof ik) hoogtepunt kan geen kwaad.. Al vind ik dit eng dus voor mij nog even mee wachten En roze idd geknapt vaatje denk ik