Ahhh Nijntje en satire succes vandaag!! Moestra kwestie van combineren je zult er vast ook leuk uit zien Hier net gewerkt! De pillen werken gewoon al! Heerlijk! Ben wel wat suf maar dat kan de pret niet drukken Meneer slaapt dus ik ga proberen wat te doen heb lekker weekend dus komt goed! Kom zometeen ff spieken of Nijntje al geweest is en satire strakjes! (satire ik heb 23 sept. weer een echo)
Moestra heb eigenlijk geen idee maar als het in je contract staat mag je dat niet overtreden... Weet nie eens of het in mijn contract staat weet nie eens of ik eigenlijk wel contract heb met berendbortje zelf alleen met de ouders...
Hier van,orgen ook eerste pil gehad lijkt welof ik 2 weken niet heb geslapen kan nergens tegen veel lawaai handig met 5 kids in huis! Gelukkig zitten er 3 op school en 1 op bed de ander kijkt een film ( eigen dochter) vanmorge wel enorm misselijk en zelfs gespuugd... Nu pas benik niet misselijk meer heeft erg lang geduurt!
Ik lees hier nu dat er dus meer mensen overgevoelig lijken ineens! Ik moet ook niks van lawaai meer hebben, maar ook bij gtst merkte ik deze week iets geks: daar in die ingestorte tent zag je steeds van dat flitslicht. Ik kon er niet tegen!! (heb me ook vertwijfeld afgevraagd hoeveel mensen met epilepsie lagen te stuiteren voor de tv...) Ik merkte dit vorige week ook al bij Hollands Got Talent.
Yup, ik kan ook niet tegen herrie. Of tegen mijn vriend die onzin uithaalt met de katten. Beetje lichtgeraakt
het is idd erg stil en rustig vandaag... en ben wel benieuwd hoe de echo's waren gegaan van een aantal meiden....
Ben ik weer. In eerste instantie kon ik niks zien, terwijl de VK zei dat ze een hartje zag kloppen. Maar ze wilde dat wij het ook konden zien, dus een inwendige echo gedaan en ja hoor, mooi kloppend hartje in een vlekje met daaraan een bolletje! Alles 100% in orde! Frutseltje is 1,1 cm en ze heeft me gezet op 7 weken en 2 dagen. Yaaaay! We zijn helemaal opgelucht en blij!!! Ben er later weer, met foto en om de lijst te updaten. En om te kijken hoe het bij Nijntje gegaan is. Eerst even de stad in.
Hey meiden, Hier is Nijn, met goed nieuws!! De echo was helemaal goed en ons smurfje is inmiddels 18,4mm!! Wat een verschil met vorige week zeg!! Bruinverlies hoort er bij deze zwschap bij, al is het bijna over. Satire, ook gefeliciteerd met je goede echo en kloppend hartje!!! Jeeejjj!! Knipperlicht van gtst, ook hier iemand die dar helemaal gek van werd. Check de tijd, ik ga dus gtst kijken!! En daarna cupcakes maken en dan op d ebank ploffen, morgen werken en tennissen, dus denk ik pas zaterdagochtend weer online.... Doeiiii
YAY! Nijntje ook goed nieuws! Gefeliciteerd met je superecho Even klagen: Net met mijn zus de stad in. Ugh. Erger me alweer rot eraan. Ze heeft pas geleden een wiegje gekregen van onze moeder, daar hebben onze (half)broertjes nog in gelegen, dus toch wel speciaal. Vind ik prima. Maar nu gaat ze ook met volle trots vertellen dat ze van de vader van onze halfbroertjes AL het oude speelgoed van de jongens krijgt. Dus alle duplo, lego, playmobil....nou...leuk. Dat wordt niet een beetje verdeeld ofzo. We worden niet een beetje meegenomen in deze beslissing. Pfft. Alles gaat maar naar haar toe, terwijl wij ook zwanger zijn. Volgens mij is de enige reden dat ze contact heeft met die mensen om spullen te krijgen. Want als mijn broertjes komen logeren (ze wonen 200km verderop), dan is ze nog te beroerd om een half uurtje haar gezicht te laten zien. Zucht. Maar ja, wist wel dat het zo zou gaan... Onze kleine krijgt van papa en mama wel duplo, lego en playmobil. Verder vertelt ze vrolijk dat ze gewoon gestopt was met vitaminen slikken, want die dingen waren maar duur...(wtf?) En ze ging borstvoeding geven, maar slikte geen vitaminen, want 'het kind moet maar een immuunsysteem opbouwen'. Allemaal dingen waarvan ik denk, je tikt niet lekker...maar het zal wel. Zo doe ik het iig niet. Maar, vrolijker onderwerp, vriendlief is de foto aan het inscannen, zal hem zo even plaatsen
Owke, dat was weer mijn dagelijkse huil-halfuurtje!!! Vreselijk! Mijn man lacht me gewoon uit!! Kreeg ik tot overmaat van ramp ook nog een mailtje van een oud klasgenoot dat haar vader plotseling is overleden. Normaal vind ik dat wel erg, maar nu moet ik er ook om huilen! Ik had haar terug gemaild voor een adres en kreeg al snel reactie. Dat begon met Hey lieverd. HUILEN!!! Tranen met tuiten!! Dat voelt alsof ze lief is voor mij, terwijl ik lief moet zijn voor haar... Ze is haar vader verloren!!! Pfff... Piep-hormonen!!
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje elza007 (29), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje 17 kim198 (28), 1e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje Beccy (26), 1e kindje Bob1981 (30), 1e kindje 23 Nijmpie (34), 2e kindje Torties (23), 2e kindje reneevd (30), 1e kindje Nicole84 (27), 3e kindje Luvomi (29), 1e kindje 24 Satire (27), 1e kindje Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje Superguppy (?), ?e kindje naomi01 (24), 1e kindje 25 moonchild (26), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje mei2011 (26), 1e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje Isis857 (25), 1e kindje 28 mick (21), 1e kindje Fl3xgirl (26), 3e kindje 30 Sunshine (35), 2e kindje Snelly (29), 2e kindje Afsprakenlijst 08 september Satire, 2e echo 08 september Nijntje27, 2e echo 09 september Regenboogje, intake 10 september VrouwTheelepel, 1e echo 12 september Isis857, 1e afspraak + 1e echo gyn 13 september Snelly, 2e echo 14 september Debke83, 2e echo 14 september Bob1981, 3e echo + intake 15 september Eliesje, intake 15 september beccy, 2e echo 15 september laura28, intake + 1e echo 16 september MamaDy, intake 19 september Torties, intake 19 september Snelly, intake 20 september Fl3xgirl, intake 21 september Eliesje, 1e echo 21 september Sunshine, intake + 1e echo 26 september Nijntje27, 3e echo 27 september Regenboogje, termijnecho 29 september Satire 3e echo 22 oktober MamaDy, geslachtsbepaling 25 oktober wonderbaby1, geslachtsbepaling ----------------------------------------------------------------------
Jeetje moestra, je hebt het idd flink te pakken! Ik ook, maar niet op een 'ik leef met iedereen mee' manier. Meer op een 'ik erger me dood' manier Zielig voor je klasgenootje