15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha jah idd sta je toch ff raar te kijken zou dan toch echt twijvelen aan mezelf!

2. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Nijntje serieus ik belde m'n moeder is shock op! Vertelde haar over die aardbeving die ik gevoeld had!!
    Heel het huis trilde zo raar!! Dacht dat ik gek was haha en dat het huis in ging storten, vond het echt eng!

Heb ff opgezocht en hier loopt de peellandbreuk(dat wist in natuurlijk al) maar die loopt dus hier ook paar meter verder!

Satire mooie echoo!!!!!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wonderbaby kan me goed voorstellen dat je je kapot bent geschrokken wie verwacht nou ook zoiets! Hoop dat je beetje gerustgesteld bent nu!

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ben echt weg nu! Neem ff pilletje ook al benik nu nie misselijk maar wil ff kijken of het invloed heef op morgen ochtend! Slaap lekker iedereen!!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    satire, ik sliep al bijna, maar bedacht me ineens je verhaal over je zus! Ik heb er volgens mij helemaal niet op gereageerd!! Egotripper die ik ben!! Maar ik vind het wel heel vervelend voor je! Zat nog te denken: is het misschien een manier van jaloers proberen te maken? Dus jou jaloers willen hebben. Of misschien dat ze zelf jaloers is op jullie goede band ofzo... Maar goed, ik ken je situatie niet natuurlijk! Zit hier maar wat te gissen... Ga nu echt slapen hoor! ;p

6. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nijntje en satire, super dat jullie een goede echo hebben gehad vandaag!! Gefeliciteerd!

@ fl3xgirl, heb je ook emesafene? Want dan is het belangrijk dat je ze elke dag rond dezelfde tijd pakt. In het begin pakte ik er 1 om 2/3 uur smiddags, 1 voor dat ik ging slapen en 1 om 05.30 sochtends. (ik zette dan de wekker want als ik die pas innam wanneer ik wakker werd rond 08.00 dan was het al te laat en dus al heel misselijk) En hoe langer je ze gebruikt hoe beter het gaat werken. Ik hoef er nu nog maar 2 op een dag.
    Hopelijk heb je er iets aan.

Ik heb morgen om 10 uur de echo. Vind het zo spannend en ben benieuwd hoe ver ik nu precies ben. Nu ga ik snel slapen want het is al laat ;)

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook de beving gevoeld gisteravond! :$ En dat helemaal in het zuiden van het land. Ik lag in bed en de hele zolder rammelde. Mijn vriend zat onder op de bank en had niks gevoeld. Ik denk dat de bovenverdiepingen gewoon meer rammelden.

Ben absoluut niet bang voor aardbevingen, ik vond het prachtig! Duurde helaas maar 6 seconden, hahaha! Hier zijn die bevingen nooit heftig, dus ik vind het wel maf om af en toe eentje mee te maken.

8. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook een kloppend hartje gezien en gehoord :D :D
    Ben zo blij ! Hij kon het niet helemaal goed meten en kwam op 7 w 4 dagen uit maar zei ga maar van 8 weken uit. Dus zelf wel ongeveer goed geteld. En betekent dus dat mn laatste menstruatie geen echte is geweest. Hier de echo:

Bekijk bijlage 181759

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    gefeliciteerd!!!!! ziet er goed uit zo...

ik wil ook....nog een klein weekje wachten...pffff

10. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Mooie echo meid!! :D

11. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    dames met een goede echo, gefeliciteerd, wat fijn!
    Zag al een mooi plaatje voorbij komen :)

Hopelijk mag ik maandag ook een mooie echo showen:)

12. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Wat een mooie echo Goldy!! Gefeliciteerd!

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

Mooie echo!!

Ik wil oowk!! Heb nog nie eens een afspraak voor een echo :(

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yay goldy!! Heeele mooie echo! :D

Ego: Ik ben echt compleet en totaal uitgekookt nu. Net een uur lang in bad gelegen, gezichtmaskertje gedaan, dalijk eten en daarna ga ik even heel dood op de bank hangen. Ik heb nog net genoeg energie om adem te halen...;)

15. Regenboogje

Regenboogje Actief lid

11 jan 2010
    170
    0
    0
    Hey (aanstaande ) mama's

intake bij de VK was nog een verrassing.
    Geen tweeling hoor :D
    Maar omdat ik onregelmatig ongi was, na de BV aan 1e kindje,
    heb ik toch vandaag al een echo gehad. En ik blijk pas 7 weken!~
    Dus nog een heel klein friemeltje, maar wel hartje gezien.
    Helaas geen printje gekregen, aparaat kuren,
    maar over 3 weken heb ik een echo bij een echobureau, dus dan komen we nog uitgebreid aan onze trekken.
    Wel fijn om nu zeker te weten hoe lang ik zwanger ben.
    De uitgerekende dag wordt nu 24 april.
    En nu we een kijkje hebben genomen begint het wel meer te leven bij ons.

het valt me trouwens erg op, vergeleken 1e ZW (jongen) ben ik nu echt veel meer misselijk, en al enorme buik, voor 7 weken.
    Zou de fabel toch waar zijn, meer misselijk is meisje, en buik meer rond dragen?
    Nou ja t kan natuurlijk ook nog zijn omdat mijn buikje nog niet helemaal strak was na de 1e ;)

Toch heb ik wel een meisje gevoel

Affijn, genoeg ego!

We gaan weer lekker genieten. Nu net vakantie begonnen, maar het weer is er niet echt naar.

@Moestra, huil maar lekker uit hoor, hier mag je gewoon jezelf zijn.

Van tranen heb ik zelf nog niet heel veel last, wel ontzettende verstrooidheid, continu mijn spullen kwijt. Mijn man lacht zich dood.\
    Vanmorgen had ik zelfs de oven aan gezet terwijl we gister al de laatse broodjes ophadden;) Dus vanmiddag maar weer broodjes gekocht.

@ Satire, naar van je zus, ook niet echt verantwoord om zo met zich om te gaan. Pfff. En naar zeg van je familie, weten ze wel al dat je zwanger bent (dan is het zeker lullig, anders draaien ze misschien nog bij, omdat het hoofd nu vol is van je zus? En wanneer is je zus uitgerekend? Een wieg doe je opzich niet lang mee, hooguit 3 maanden. ons zoontje lag er maar 6 weken in. Misschien mag jij hem na haar, als het zo uitkomt? Sterkte. !!

Liefs regenboogje

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Regenboogje: Mijn familie weet dat ik zwanger ben, daarom vind ik het zo lullig. Wat het wiegje betreft, ik ben 4 maanden na haar uitgerekend, dus als je er idd maar 3 maanden mee doet zou hij naar ons kunnen. Ware het niet dat we al een 2e ledikantje hebben voor op onze kamer. En de babykamer is verder ook al compleet binnen. Nu niet meer nodig dus ;) Maar bedankt voor het meedenken! Iets wat ik van mijn familie niet hoef te verlangen...

17. debke83

debke83 Fanatiek lid

24 jun 2008
    3.588
    0
    36
    Beek-Limburg
    Zie weer allemaal goede echo' s. Gefeliciteerd!
    Ik mag woe weer vind het zo spannend.
    Misselijkheid valt nog mee, alleen veel pijn aan onderrug,stuitje enz.
    En steeds zo moe...
    Ben vandaag alweer 8 weken,Joepie!

18. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal,
    Ook weer een teken van leven van mij.
    Weer een aantal mooie echo's gezien..ik mag donderdag weer..
    Van de week een leuk zwangerschapsdagboek gekocht en ben er nu druk in aant schrijven.
    Sinds eergister ook misselijk aan het worden. Gister moeten overgeven bah..had gehoopt dat ik daar van gespaard zou blijven..Ik wurgde voornamelijk op mijn tandenborstel waardoor het er allemaal uitkwam.
    Verder zijn mijn borsten erg aan het groeien en erg pijnlijk. Moet maar eens gaan kijken voor goede nieuwe Beha's. Morgen 8 weken..tijd gaat toch wel snel.

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

Hoiii meiden heb buikfoto in mijn album staan... Me broeken passen bijna nie meer gaat snel met een 3e

20. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Mijn buikje zie je helaas nog niet..Ik wacht geduldig..haha..

Deel Deze Pagina