15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Hey meiden, ff een zwaai! Ben jullie niet vergeten, maar ff druk geweest met tennissen. Resultaat, we mogen naar de NK! Maar nu wel total loss.... Dus bankhangen vanavond!!
    Doeiiii

2. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal ik heb gelukkig toch ergens anders een eerdere echo kunnen krijgen nog 4 weken wachten is te lang voor mij dus nu hoop ik aankomende vrijdag al een glimp van de kleine te kunnen zien

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    Jeej, Naomi, leuk!!!

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hallo Dames!!

Ik zal ook eens weer wat schrijven! Het is tenslotte al wel 2 dagen geleden!:p
    Hier een druk weekend gehad! De verjaardag van mijn man vrijdag viel me zwaar! Ik was 's morgens al om half 6 wakker en om half 2 's nachts ging de laatste weg! Ik viel bijna letterlijk om van de vermoeidheid! We hebben dan ook niks meer opgeruimd en zijn allebei zo op bed gegaan! De volgende morgen had ik daar wel spijt van natuurlijk, maar goed, kwartiertje later was het ergste alweer opgeruimd!

Ik heb vrijdagavond mijn broertje en schoonzusje toch maar op de hoogte gebracht. Ik wilde dat eerst niet, mocht het toch misgaan, dan staat mijn schoonzusje vooraan om te zeggen: zie je, daarom zeg ik de eerste 3 maanden dus niks! Heb ze dus wel duidelijk gemaakt dat ze familie zijn, en ik ze daarom dit blijde nieuws wil vertellen.
    Maar goed, ik ga er ook niet vanuit dat het hier nog fout gaat hoor!;)
    Hoewel ik deze week wel spannend vind!!
    Maar de krampjes zijn nu echt mijn darmen of mijn banden. En de vorige keer vroeg ik me echt af of ik het litteken van mijn keizersnede al kon voelen trekken... En dat al vanaf week 7.
    Gisteren was mijn beste vriendin hier met haar vriend. Ze hadden een nieuwtje! (het zal toch niet??!) Ze gaan volgend jaar trouwen op Vlieland!! En wij zijn erbij!! Er zijn maar 15 gasten, 3 ervan zijn wij dus! Dat vind ik toch wel een hele eer! Hoewel ze natuurlijk wel een hele goede vriendin van me is!
    Lekker met de boot, en 2 nachtjes in een hotel! Allemaal op hun kosten!! Wat een verwennerij!

Dromen jullie trouwens ook de gekste dingen??!
    Ik droom zulke vreemde dingen! Laatst al dat manlief dood was...:$ Maar hij zat me wel gewoon op de bank instructies te geven over wie ik moest bellen en wat ik dan moest zeggen!:(:( Manlief was er trouwens niet blij mee! Hij was daarna bang op zijn werk!;)
    En later droomde ik dat ik voor de bruiloft van mijn zusje een pakje ging halen voor zoonlief. Ik had mijn kinderwagen bij me. en in de winkel bedacht ik: ik moet 2 dezelfde pakjes hebben! Dat is schattig! Weer even later zat ik op de bank bij mijn ouders, met de baby uit de kinderwagen op de arm en vraag ik aan mijn moeder: hoe heet deze baby eigenlijk??!:D
    Afgelopen nacht droomde ik over de 20-weken echo. Ik zag een mannelijk geslachtsdeel. Waarop de vrouw die de echo maakte moest lachen en zei: dat kan helemaal niet, het is een meisje!
    (wat op zich geen vreemde droom is! Want bij mijn zoontje zei ik toen echt: ik zie niks, dus het word een meisje?!! Die mevrouw lachte me echt uit omdat het een jongetje was!!;))

Naomi, fijn dat je nu toch al snel een echo hebt!!

Nijntje, goed dat jullie zo ver zijn gekomen!! Gefeliciteerd!!

5. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Het is hier ook al zo rustig!!
    Ook allemaal moe, zwak en beroerd?!;)

6. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hey Moestra,

Tis hier inderdaad erg rustig de laatste paar dagen..Leuk dat jullie zijn uitgenodigd voor de bruiloft van je vriendin..

Ik heb net een heerlijk midweekje Landal geboekt voor december..Verlang er nu al naar..

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    sja druk weekend achter de rug...gisteren kleding geshopt voor komende vrijdag, we hebben dan een trouwerij..
    gisteravond een paar uurtjes gewerkt...
    vandaag beetje uitgeslapen, lekker broodje gegeten daarna aan de grote schoonmaak begonnen...en dan nu eindelijk uitgeput op de bank....zo direct maar lekker naar bed, want morgen vroeg op en weer werken....

8. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Hallo allemaal!!

Wat heerlijk van die mooie echo's! I LOVE PLAKBEEBS!!!

Hier ook lekker emo! Broertje is vrijdag getrouwd en ik heb de hele ceremonie zitten janken. Een vriendin zong tijdens het binnenkomen 'Everytime we touch' van cascada (slow version) zooooooooo mooi!!! och och och... lang leve de hormonen. Ze waren ook zo mooi! en even showen met mijn dochter, die steelde de show als liefste briudsmeisje!

verder zijn we nog lekker misselijk maar de okugest van vsm haalt wel de scherpe kantjes ervan af.

dromen: och och och....vooral rampscenario's zijn erg in trek momenteel

@satire.....wat jaloezie al niet met een mens kan doen. Probeer je er niet teveel druk om te maken....das niet goed voor je plakbeeb ;)

@moestra wat gaaf zo'n bruiloft! dat moet heeeeeel speciaal voelen!

liefs!!

9. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    wat een enorm schatje Elza!! zo'n kindje wil ik ook ;)

10. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    ooooow, wat een schattig dochtertje!!! Heerlijk!!!

11. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij wel :p Vrijdag zat ik er iig helemaal doorheen, bah..

Heb het hele weekend op de bank gehangen en Teen Mom Weekend gekeken op MTV. Beetje lachen en schelden op die sukkels, en verder goed uitrusten. Vandaag heb ik nog vrij, en morgen begint het weer. Dus ik tank zo veel mogelijk energie bij ;)

12. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik lees wel mee maar heb zelf niet zo veel te melden haha.

@ elza, wauww wat een super mooi bruidsmeisje!!

13. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @elza wat een prachtig bruidsmeisje...wat een schatje!!

@de rest wat een goede echo's allemaal!! Gefeliciteerd!! Ik mag woensdag weer...heb er nu al de kriebels voor...pffff.....heb vandaag een lekkere emo dag en ben lekker labiel...fijn voor mn collega's :D Vanochtend een huilbui om niets....

Nou ik ga gauw aan de slag...heb het super druk op het werk...helaas geen bijkomen voor mij :(

Liefs

14. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pff, ben op zoek naar een kinderdagverblijf. Dat blijkt in onze buurt nog niet makkelijk te zijn! ;) Heb maar liefst 1 keer buitenschoolse opvang gevonden, en daar blijft het dan bij. Voor een KDV moeten we naar de andere kant van de stad rijden...

15. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Elza wat een mooie meid.

Iedereen met een goede echo gefeliciteerd.

Lees wel altijd mee maar heb even niet echt de puf gehad om te reageren. We zijn op vakantie geweest en Toby heeft een longontsteking gehad dus het is hier erg druk geweest.
    Verder ben ik echt misselijk houdt bijna niets binnen ondanks de emesafene en de primperan.
    Morgen heb ik de echo en afspraak gyn en dan toch maar weer hebben over het spugen.

16. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow, heb afgelopen weekend in Duitsland voor 25 euro bij KiK een positiebroek gekocht, aangezien ik met 8 weken al echt niet meer comfortabel pas in mijn oude broeken.

Wat zit dat ding HEERLIJK!!! Ik trek 'm echt nooit meer uit, wat een verademing. Het lijkt gewoon een spijkerbroek, maar rekt uit als een kauwgom, trekt en duwt nergens, echt een genot om te dragen. En hij was niet duur. Mooi!

Heb overigens net gebeld voor een afspraak voor de combinatietest, op 17 oktober gaan we erheen. Ben nu al zenuwachtig!

17. Isis857

Isis857 Fanatiek lid

6 dec 2010
    3.584
    0
    0
    ergens...
    Dames, ik kom me afmelden bij jullie. vanochtend was de echo niet goed. Eerst waren ze bang voor een bbz, dit is gelukkig niet zo. HCG staat alweer mooi op 2,8. 1 ding is zeker en dat is dat ik hormonaal helemaal in de war ben. Dus nu wachten op menstruatie.. Er is wel een eiblaasje gezien, dus in het meest gekke geval kan het zelfs dat ik net m'n eisprong heb gehad. Maar dan zijn de testen van 3 weken geleden vals positief geweest..

Anyway..ik hoop dat jullie alles goed vergaat en geniet van jullie zwangerschap!

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Isis nee dat meen je niet!! Ik ben helemaal in shock! Had het jullie zo gegund:(:(

Hoop echt heel erg dat jullie snel een positieve test hebben en 8 maanden later een prachtig baby'tje!

19. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    he bah isis!! Wat erg!! Heel veel sterkte...

20. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Isis wat jammer! Had het je ook heel erg gegund :( Hopelijk voor jou snel een plakbeeb..

Deel Deze Pagina