Ja moestra deze? Maximale inlogtijd overschreden : Carmar Trends, Funshirts Anders gewoon rainbow baby's Maar je kunt ook een shirtje bij de Hema/zeeman halen en bij de action papier waarmee je op kleren kunt strijken.. Daar op printen wat je wilt en op je shirt strijken.. Ben je voor paar euro klaar
Oh staat trouwens rechts bij bestsellers: hoera ik krijg een broertje, hoera ik wordt grote broer/zus enz
Heb ondertussen ook al de site gevonden die ik zocht: Persoonlijk bedrukte kinderkleding en babykleding met naam - simply colors
Goedemorgen dames, Hier ook een moeheidsklantje...mijn energielevel is benedenpeil...ben helemaal kapot....gister heb ik alleen de vaatwasser ingeruimd en uitgeruimd en de stofzuiger of de vloer heen gehaald en ik stond een partij te hijgen...ik kon zo bij een 06 lijn aan de slag Heb het nu net verteld op het werk hier zodat ik de aankomende weekjes wat meer rust kan inbouwen omdat ik zo moe ben en ze reageerde best positief...nu alleen nog kijken wat het beste uitkomt hier en bij mij....de ene dag voel ik me nu eenmaal beter dan de andere.... Heb hier ook al 2 dagen behoorlijke krampjes en soms best heftige steken...pijn in de onderrug is er alleen als ik net iets te veel heb gedaan...en ook hier hoop ik dat ik veilig door de "kritieke" weken doorkom... Nou meiden tot gauw weer... Liefs
Hee bob, fijn dat ze op je werk positief reageerden. Dat is bij mij gelukkig ook zo, al heb ik me nog niet ziek hoeven melden of iets dergelijks. Misschien komt dat nog wel. Vandaag geniet ik lekker van mijn vrije dag, vanaf morgen begint de hel weer, vrees ik. Voel me vandaag redelijk, al lig ik wel in m'n pyama op de bank. Straks maar eens kijken of ik de vaatwasser kan uitruimen, de was kan doen en eten koken. Als dat lukt is dat weer een prestatie, haha! Zijn er trouwens maar twee van ons die de combinatietest laten doen? Zag verder geen afspraken voorbij komen, vandaar. Al begonnen aan de babykamer? Hier waren we gelijk al fanatiek bezig, maar toen ie half in elkaar gezet was begon ik me zo slecht te voelen. Sindsdien totaal geen vooruitgang meer Zal ook nog even zo blijven denk ik!
Ik heb op 18 oktober de combinatietest. Net voor gebeld. Hier ook echt de hele tijd moe heb nergens puf voor. Ga ook niets doen vandaag denk ik buiten koken misschien.
Goedenmiddag dames! (poging 2...) Vanmorgen weer een echo gehad!! Het hartje klopte nog mooi! De metingen waren anders als de vorige keer. Maar dit kleintje lag nogal verstopt. Het duurde ook lang voordat ze het hartje zagen. Er werd zelfs een gyn nog bij gehaald. Dus ik ben weer 10 jaar ouder!! Ik heb heel wat schietgebedjes gedaan in de tijd dat ik zat te wachten op de gyn... (of beter gezegd: in mijn blootje lag...) En op de 1 of andere manier ga ik me nu door dit alles juist meer zorgen maken... Terwijl ik had gehoopt rustiger te zijn na de echo van vandaag... Maar goed, ik ben nu officieel 1 dag achteruit gezet. Ik mag dus op 21 april. En mijn volgende afspraak is 18 oktober!
Wat fijn moestra!! Maar idd jeetje mina dan maak je je zelf gek zeg!! Pff Gelukkig was het uiteindelijk helemaal goed! Maar wat betreft je datum, die staat pas vast bij de 12 weken echo.. Dan kunnen ze het pas precies meten dus zou nu gewoon je eigen datum aanhouden, wat is nu 1 dag?
Ja, dat zei ik ook: over 4 week heb ik weer een echo. Maar deze verloskundige zei dat 21 april vanaf nu aangehouden word... Nouwja, zal wel... Alles liep raar... Toen ik moest bloedprikken was ik ineens mv aboedabi ofzo... Het ging allemaal lang niet goed!! Heb zelfs geen foto mee gekregen!
Ik weet nog niet of wij de combinatie test gaan doen.. Eerst hopen dat morgen de echo weer goed is! Ik ben ook zo moe! Nog paar weekjes meiden en dan hopen we op een energie boost! Babykamer: bij ons moet een dakkapel gezet worden (wordt onze slaapkamer en de kleine gaat naar onze oude, gelani blijft op zijn kamer) dus we zijn nog niet begonnen. Zou dat ook pas doen als we het geslacht weten.. Gelani krijgt een nieuwe kamer van schoonouders maar als dit een meisje is wil ik voor haar een nieuwe kamer en gelani een bed wat bij zijn kamer past, vind namelijk geen 1 kamer mooi alleen die hij al heeft!
Dat meen je moestra jeej een foto wil je altijd hebben toch! Zou je banner lekker laten staan en kijken wat de 12 weken echo zegt En van dat bloed prikken is ook echt stom hoor! Straks krijg je verkeerde bloeduitslag?
Ja, dan heb ik ineens aids ofzo... Of een heel andere bloedgroep! Nee, ze hebben alles veranderd. Dus het komt vast wel goed.
hey meiden, Ik kom weer even voorbij gezwaaid... Moestra, ik snap dat je er niet zo gerust op was, toen je moest wachten op de gyn, maar je hebt een kloppend hartje gezien!! De kans dat het nu nog misgaat is zooooooo klein!! (en dit houd ik mezelf ooks teeds voor, hihi) Andere meiden, nog nieuwtjes?? Meiden gefeliciteerd met de goede echo's!!!
Heel lastig... Maar in april hebben we allemaal mooie beebjes, en of dat nou 20 of 21 april is, maakt niet uit toch?