Goede echo moestra, dat is fijn om te lezen!! Ik was ook 1 dag achteruit gezet, maar geloof er weinig van. Eerst eens afwachten wat er op 29 september uit komt. Hopelijk kunnen we dan gewoon een uitwendige echo doen, want dat is toch iets 'relaxter' dan een inwendige. Maar met een uitwendige zie je zo belachelijk weinig bij mij... Of dat nu aan het apparaat ligt, of dat mijn baarmoeder wat gekanteld is, ik weet het niet. Moestra, ik zou nog even wachten met een dag terug zetten inderdaad Wat ik ga doen, is mijn luie ass van de bank afhalen en eens wat kleren aantrekken i.p.v. te leven in deze pyama De badkamer moet ook ECHT eens gepoetst worden. Dus daar ga ik me aan begeven
Wat erg he?! Ik heb nu echt het gevoel dat het hier een huishouden van Jan Steen is... En het ergste: zoonlief vrijdag jarig, donderdag al trakteren op school en zaterdag gaan we op vakantie! En ik ben zo'n trien die alleen een schoon huis wil verlaten...
Jullie hebben ook allemaal zo lekker veel energie.... haha Ik duik zo mn bedje in, sorry, niet echt motiverend. Ben zo moe en kon vannacht niet eens slapen... bah bah
dat heb ik ook dat ik een schoon huis moet achterlaten want dat betekend dat ik ook in een schoon huis terug kom hihi. vrijdag ben ik eens een echo laten maken ik vond 10 oktober veel te lang om te wachten om te zien of er nu echt een kleine in zat het was nie bij een gen. dus het was een uitwendige echo op het begin zagen we niets en zei ze dus ja maar dat kan zijn dat het alleen te zien is bij een inwendige echo omdat de kleine nog te klein is om zo te zien. dus ik begon toch wel wat bang te krijgen maar toen ging ze iets naar beneden en ja hoor daar zat ie gelukkig kreeg er tranen van in mijn ogen ook hebben we het hartje zien kloppen pfff dat was een pak van mijn hart
Heey dames daar ben ik weer, poosje niet geweest vanwege onze vakantie en afgelopen zaterdag was dochterlief jarig dus erg druk ik ga proberen het een en ander bij te lezen! Hier vanmorgen toch zo giga de balen Ik had een bevestigingsmailtje van de VK gehad voor me intake en ik had best wat vragen en onzekerheden, daar stond in 10.30 terwijl ik me afspraak om 9.30 had. Dus ik dacht ik zal me wel vergist hebben en was er dus netjes 10.20. Om 11.00 ging ik maar eens vragen of ik nog eens aan de beurt kwam, zei ze nee u had uw afspraak om 9.30 u moet een nieuwe afspraak maken! Nou ik heb een half uur gejankt, slaat ook nergens op natuurlijk, maar ik ben zo moe, en nu moet ik 6 dagen werken 1 dag vrij en dan weer 4 dagen werken, dus met dat in het vooruitzicht jakkes. Bel ik die receptioniste hoe het zat, zegt ooh ja mijn fout, sorry duizendmaal excuus blabla, dus ik zeg ja ok en wat nu. Nieuwe afspraak maken dus, dus ik zeg oke, wanneer is als eerste plek, zegt zij nog ooh wat fijn dat u zo 'ruimdenkend' bent, ik denk bij me zelf, dat ben ik niet ik ben pissed off, maar wat moet ik anders dan? Volgende week di om 16.00 nieuwe afspraak en 6 okt 10.50 echo. Verder alles goed hier, wel een week lang heel lichtjes bruine afscheiding gehad, op vrijdag avond na toen zat me hele inlegkruisje vol maar bij me dochter heb ik een complete bloeding gehad met 8 wk en was alles goed.. dus ik hou me nog aardig. Ik snap toch niet waarom iedereen zo snel hun termijn echo krijgt! Ik had em 1 weekje eerder gekregen als ik prenatale screening wilde, maar dat wil ik niet, dus nu dus 6 okt. terwijl ik 23 april ben uitgerekend.
Ik heb tot nu toe alleen echo's gehad omdat ik eerder miskramen heb gehad en zelf onzeker was. Helemaal toen ik met bijna 6 week een beetje bloed verloor. Maar anders was ik ook pas met 10 of 12 week aan de beurt hoor! Wel balen van je afspraak! Kan me wel voorstellen dat je even flink hebt zitten janken!
sorry meiden het lukt me niet om bij te lezen, ben bij 100 gekomen maar nog 27 pagina;s in het vooruitzicht.. Sorry! MvA en Moontje, sterkte met jullie verlies! Verder hoop ik als er in die 27 pagina;s die ik gemist heb dingen zijn die ik echt moet weten, dat iemand me even wilt updaten! Thanks!
Dat zijn ook wel heel erg veel pagina's torties! Je bent vast snel genoeg weer bij! Ik kan me zo snel ook even niet iets heel belangrijks herinneren...
goedemorgen lieve dames, Hoe voelen jullie je vandaag? Hier voel ik me heel erg moe maar ik heb vandaag wel een super goed gevoel... Ik heb ook een nieuwe rare eetgewoonte...ik eet de hele dag zakken vol met waspeentjes...heerlijk!! Dus ons beebje krijgt vast hele goede oogjes Liefs
Goedemorgen Lieve Bob! En ook de andere dames! Fijn dat je je zo goed voelt! Ik merk dat ik zelf me ook iets beter ga voelen. Komt mooi uit, heb nog genoeg te doen deze week! Jouw beeb krijgt idd vast heeeeele goeie ogen!! Haha, hoe kom je erop... waspeen...
Gm meiden hier net bij de vlos geweest alles gaat goed maar moet verplicht in zhuis bevallen ivm veel bloedverlies bij de jongste krijg voor bevalling al infuus en moet 1x ergens in de zwschap bij de gyn langs achja is voor goed doel! Wilde toch al in zhuis haha en heb een vroege echo geplant as vrijdag al ben zo happy euuuhhh is het al vrijdag? 23-9-2011 om 13:30 echo En 1-11-2011 2e x afspraak vk
@flexgirl fijn dat alles goed was...en ja wat maakt het dan uit toch dat je in het zh moet bevallen als je het toch al van plan was Super nieuws!! Gaaf!! @moestra hahahaha...ja, ja waspeen...nou het had erger gekund natuurlijk hihihi Lekker is het he als je weer iets beter gaat voelen...heb ik gelukkig ook...wordt steeds iets minder moe en mijn lijf gaat langzaam wennen aan ons bobbeebje...is een goed gevoel...nu ook maar hopen dat het zo blijft hihi... @all zijn er nog echo's vandaag?? Of andere leuke nieuwtjes ben benieuwd... Dikke knuffel... Liefs
Ja het is echt heerlijk!! Op mijn werk drijf ik ze wel tot waanzin want zachtjes een waspeen eten dat gaat niet Maar ze wennen er maar aan hihihi... Geniet ze!! En stiekem er slagroom op spuiten he Waspeen de nieuwe augurk hahahaha Liefs
Hahahaha, ik moet lachen om jullie Met je wortels.. Ik heb zoooooooooo veel zin in chocomel, maar ik weet dat ik het beter niet kan doen Verder voel ik me redelijk, zoals gewoonlijk moe en misselijk, maar het is te doorstaan. Maar ik heb dan ook net gelunched. Over drie uur ben ik weer Toos Energieloos en klaag ik weer
hey meiden, Ook ik voel me langzaamaan beter. Nou ja, minder misselijk... *en stiekem maakt me dat weer onzeker, al weet ik dat dat nu minder kan gaan worden* Rare eetgewoonte, ik krijg niks naar binnen, behalve mentos!! Heerlijk!! Dadelijk eerst weer even een dutje doen en dan kan ik er misschien weer een paar uurtjes tegenaan....
jeeeeejjjj was weer helemaal goed op de echo! precies vandaag 9 weken en het kleintje was aan het bewegen met armpjes en beentjes hartje klopte ook mooi stevig en in een heel mooi ritme dus ik ben dolgelukkig! heb gelijk een shirtje voor ons zoontje gemaakt (zie foto, kan helaas niet spiegelen )