15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Zoow, nog 1 ballon en dan ben ik klaar!
    Ga zaterdag wel koffers inpakken! Nu eerst zorgen dat zoonlief een mooie dag krijgt! (en tussendoor de was doen... Maar de rest van het huis is SCHOON!! Trots op mezelf! lol)

Ow en wonderbaby, Manlief is thuis morgen. Zijn vakantie is ook al begonnen. Hij helpt me altijd goed mee op verjaardagen!

Kreeg nog telefoon van de moeder van het zieke gastkindje net.
    Het was een "gewoon" griepvirus.
    Dus daar hoef ik me gelukkig geen zorgen over te maken!!
    De blaasjes komen door de hoge koorts die hij had geloof ik.

Fijne avond nog Dames!!

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

Moestra alvast gefeliciteerd met je kleine man!! 3 jaar alweer gaat hard he? Hij is bijna even oud als mijn oudtse :) ze is in juni 3 geworden...

Hier vol in de zenuwen maar heb er wel zin in morgen half2 de echo!!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

Wist niet dat je van griepvorus blaasjes kon krijgen zoals jij het omschreef dacht ik meteen aan de waterpokken die alleen schadelijk is als je ze zelf nooit hebt gehad vroeger...

4. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ik schrok juist ook door die blaasjes!!
    Ik ben VZ-IGer, maar hier had ik ook nog nooit van gehoord...
    Ik wist al dat het geen kinderziekte was. Dat had ze al gezegd.
    En ik geloof dat ik alle kinderziektes zelf gehad heb.

Succes morgen meid!! Komt vast goed!! *knuf!*

Owja, ook bedankt voor je felicitaties!!
    Snel gaat het he?!
    Ik ben zoooow benieuwd naar zijn reacties morgen!! Ik kan haast niet wachten! (is sowieso niet mijn sterkste kant! Dan weten jullie dat alvast! lol)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

Haha weet precies wat je bedoelt!! Zal die big smile van mijn meissie nooit vergeten toen ze haar kado haduitgepakt en er een knalroze fiets in de woonkamer stond :D slaap ook slecht avond van te voren als er 1 jarig is de volgende is 11 november jarig en wordt alweer 2!

Moestra vang je nou at kindje welop dan? Eerlijk gezegt zou ik dat gaan weigeren... Dat mag nie eens van onze gob zieke kids opvange!

6. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    Groningen
    Ooow leuk he!! Een roze fiets!!
    Hier krijgt zoonlief een kraan en een spelletje.
    Hij heeft een fiets gehad toen hij zindelijk werd van ons. Dus nu hebben we het simpel gehouden.

Hier staat in de regels dat bij koorts een kind niet mag worden opgevangen. En dat de ouders zelf ook wel inzicht zullen hebben over hoe ziek hun kind is.
    Deze mensen zijn nogal van de lettertjes, dus ik kon weinig doen...
    Maar zelf zou ik zoonlief noot wegbrengen naar een oppas/gastouder/creche/psz.

Zo, ik ga me douchen en mn bed in!!
    Welterusten!

7. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames :D

Ik denk hard na over babynamen....kom er niet uit. Voor een jongen weten we het misschien al. Voor een meisje heb ik ook een naam bedacht, maar ik weet niet of dat het gaat worden.

Het wordt sowieso iets Engels. Ik heb zelf een engelse naam (Joanna) en mijn vriend ook. Vind engelse namen mooi. Bij de meeste Nederlandse namen heb ik ook verkeerde associaties. Zo stel ik me bij een Pieter een puberale slungel met puisten voor. Ruud heeft rood haar en geen vrienden. Roderick = hockeyboy. Kevin = moeilijk opvoedbaar kind/hangjeugd/etter. Zo gaat het bij alles :p

Maar dat geldt ook voor veel engels namen. Shaniqua, Chastity, Precious, Hope, Joy, April....;) Give me a break!

Moeilijk dus! Laatst vroeg iemand welke naam ik voor een jongen bedacht had, en ik mocht niet flauw doen door het geheim te houden. Dus ik vertelde de naam, keken ze me aan alsof ik gestoord was...:$

8. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    je snapt dat ik nu erg benieuwd ben naar die jongensnaam :D.....

9. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    Zo ik ben ook weer op de bewoonde wereld geland! Heb wel mee gelezen dus ben helemaal bij maar zoooooheeee....wat ben ik ziek geweest. Die 2 kilo die ik aangekomen was, die zijn er weer af. Er had hier even een heerlijk griepvirus aangeklopt. wat een ramp!!

verder gaat het met de misselijkheid de goede kant op. Ik zit dan ook al bijna op de 11 weken dus dat biedt een fijn vooruitzicht voor jullie allemaal!! nu nog even topfit voelen en dan hebben we het nergens meer over.;)

iemand zei nog iets over bandenpijn.....het lijkt bij mij wel of het veeeeeeel erger is als bij de 1e. Ik moet echt denken met opstaan dat ik dat niet te vlot doe want dan kan ik gewoon weer gaan zitten;)

en dan namen....
    meisjesnaam heb ik een superleuke die goed bij Fay past. Manlief vindt hem ook wel ok maar als het een meisje is, komt dat wel goed:p
    jongensnaam is een ramp....jullie nog leuke ideeen wat leuk bij Fay past? Mag wel een beetje apart. graag kort en krachtig en niet beginnen met een F een E of een R en er mag geen Y in voorkomen! zo dat is mijn wensenlijstje hihihi

blaasjes bij griep:
    Ik heb daar wel eens van gehoord hoor...zo verlaten bacterien het lichaam. (volgens mij...)

@moestra!
    Gefeliciteerd met je mannetje. Wat een heerlijk kereltje zeg! en mocht ik je niet meer 'spreken'....hele fijne vakantie!

Liefs!!

10. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja moestra fijne vakantie

satire je maakt me wel heel nieuwsgierig naar die naam ja

en elza die 2 kilo zullen er binnenkort ook weer snel weer aan zijn
    enne blijven er nog letters over die wel gebruikt mogen worden haha daar kan ik nie anders om je succes mee te wensen om een naam te vinden of bidden voor een meisje haha

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

Pfff meiden ben zoooooo zenuwachtig wachten duurt lang!!

12. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Succes zometeen bij je echo!!! En natuurlijk veel plezier!!

Liefs

13. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    @naomi
    hahaha tja, beetje lastig wordt het wel.....en dan ook nog liever niet met een I beginnen.... (ivm onze achternaam...)

tja namen....wat een gedoe!!!
    is er trouwens iemand van plan zijn 'namen' te delen of houden we het allemaal geheim!?

enne fl3xgirl......succes!! laat je het even weten!?

liefs!

14. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @elza wij houden onze namen voor hier geheim...we hebben al een x problemen gehad met onze privacy op het forum en hebben we van naam moeten veranderen...dus we houden zoveel mogelijk voor ons zelf :D

@wonderbaby1 ik heb je een pb-tje gestuurd aangaande de kaartjes voor de beurs, enne veel plezier meid ;)

Liefs Sabrien

15. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    @all...ik heb 2 kaartjes gewonnen voor de zwanger en kids beurs in Harderberg volgend weekend via dit zp...maar helaas kunnen wij zelf niet.
    Ik wil graag iemand anders gelukkig maken met de kaartjes...heb het bij 2 onderwerpen uitgezet en wie het eerst komt wie het eerst maalt...
    Stuur even een pb-tje naar mij als je wilt gaan en dan krijg je van mij te horen welke vervolgstappen je moet ondernemen om de kaartjes te krijgen :D:D

Ik hoop hier iemand heel blij te maken...

Alvast veel plezier toegewenst!!

Liefs

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

nou daar ben ik weer wel 10 kilo lichter door al die spanning!
    ik kreeg inwendig een echo toen zag ik op scherm zwarte vlek ze zei dit is de baarmoeder.... mijn hart stond stil ik zag geen kindje! toen draaide ze gelukkig verder en ja hoor daar was ie! ze zijn hartje klopt mooi! en hopla alle spanning weg! ik zag het hartje niet en vroeg waar ik moest kijken en toen zag ik um ook!! ben zooo blij en opgelucht ik ben precies 8w6d! zal foto van de kleine spruit bijvoegen hoofdje zit beneden

17. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    wauw!!! wat een mooie echo!! gefeliciteertd hoor!!

Ik ga even een kaartje brengen bij een kennisje....die is bevallen van een wolk van een dochter Zoë!! en dan smurf loslaten in de speeltuin! even genieten van het heerlijke weer!!

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fle3xgirl: Mooie echofoto!! Ik kan ook een hoofdje onderscheiden e.d. Dat lukte bij mijn 7 weken echo echt niet. Begin te vermoeden dat mijn VK een slecht apparaat heeft ofzo...

moestra: Fijne vakantie!!

@babynamen: De naam die ik bedacht heb voor een jongen is Owen. Voor een meisje Abby. Dit zijn momenteel de 2 grootste kanshebbers :p

19. mamavanfay

mamavanfay Actief lid

14 nov 2009
    151
    0
    0
    Docent PrO
    Gelderland
    en Owen is de naam waarvan ze je aankeken of je gestoord zou zijn?
    Nou ik vind hem best leuk en hij voldoet aan al mijn criteria:D...

fay en owen.....:p

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Bob jammer vond het zo lief dat je aan me dacht maar ik heb me dus vergist in de beurs!

Satire leuke namen hoor!!

Elza leuk haha wie weet ook wat voor jullie :p

Flex mooie echo!! Fijn bij mij zeiden ze ook meteen het hartje klopt dan ben je gelijk gerustgesteld hè!

Hebben jullie een voorgevoel wat het wordt?
    Ik durf dat dus echt niet te denken.. Zo gek! Bij m'n zoontje zei ik al dat wordt een jongetje.. Zei trouwens ook bijna iedereen..

Wel weer heel spannend! Echt leuk om er mee bezig te zijn!
    Nog 4,5 week en dan hebben we de geslachtbepaling!

Deel Deze Pagina