Wat een mooie echo! En wat duidelijk! Fijn gevoel he als je ziet en hoort dat het goed zit! De vrouw die mij prikte was echt goed! In 1 keer raak en niet blauw! Binnen no time 6 buisjes vol! Viel me mee
mooie echo debke, zag 'm al in het nub topic. hier ook blauwe armEN na het bloedprikken, ze moest 2 keer.. normaal ben ik goed te prikken maar ze kon er niet veel van haha superguppy ik heb geen tip, gewoon zeggen en zelf vrolijk zijn.. jullie zijn blij das het enige wat telt hier weet ook iedereen het en heb ook echt hele leuke reacties gehad.. ben tegelijk met mn nichtjes zwanger en dat was bij ons zoontje ook dus is wel weer heel toevallig.. schelen een klein maandje en die nichtjes zijn zussen die schelen maar 4 dagen! superguppy wij doen denk ik geen combinatietest.. bij mijn leeftijdscategorie komt er maar 6/7 van de 10 uit wat klopt en dan zit je steeds in spanning voor misschien wel niks.. vraag met de 12 weken echo gewoon naar de nekplooi, bij mn zoontje ook gedaan. hier beginnen ze maandag aan de dakkapel woewww! die is in 2 a 3 dagen klaar dus dan kan ons bed naar die kamer.. inloopkast erbij wat wil een vrouw nog meer en dan lekker beginnen zodra we weten wat ons kleine schatje is.. hebben jullie al gekeken naar jongens/meisjes dingetjes? namen: hier heeft ons kleintje nu echt een naam hahaha voor mij dan.. hubbie is het er mee eens maar nu moet het nog dat geslacht zijn.. zou zielig zijn anders he hebben jullie de namen al?
hey meiden, Debke en superguppy gefeliciteerd met jullie goede echo's!!! Namen, hier nog niet zo mee bezig, al schrijf ik de mooie namen wel op. Verder weinig gedaan vandaag, vanmorgen naar de kno arts met esmee. Ze krijgt buisjes en haar neusamandel wordt geknipt. Vind het wel zielig hoor... Maar ja, duurt nog een maandje, dus kan er rustig naar toe leven.... Verder vandaag bericht gehad dat ons nieuwe huis waarschijnlijk voor de kerst opgeleverd wordt. Dus vanavond maar eens kijken wat we willen, hihi
jeej nijntje das wel heel fijn!! is jullie huis al verkocht? och das wel zielig ja maar ze doen het ook niet voor niks dus het zal voor haar achteraf wel fijner zijn alleen zkh opname opzich is natuurlijk niet zo leuk
Ons huis is nog niet verkocht, dus dat is wel balen, maar ja... Ben er nog steeds erg rustig onder.... Ik vind vooral die narcose zo zielig voor Esmee... Maar ja, het is idd niet voor niks en ze is al bijna een jaar lang verkouden/snotterig. En 3 oorontstekingen in 4 maanden en 3 luchtweginfecties in 6 maanden, en dus 3 ab uren, tja daar word je ook niet vrolijk van.... Meiden, ik ga off voor vandaag. Tot morgen!
wauw debke mooie echo's ben jaloers en superguppy fijn dat het bij jou ook zo goed is gegaan hier hebben we normaal gesproken de namen ook al als we niet weer van gedachten veranderen en een andere schonere naam vinden hihi
Wat is het hier RUSTIGGGG!!! Slapen jullie allemaal dames??! Ik heb hier de hele morgen op de bank liggen slapen! Zoonlief naar de psz gebracht en slapen maar! En nog niet uitgerust... (of had ik dat hier al geschreven??!) Ik las gister op de hyves dat mijn nicht ook zwanger is! 18 oktober uitgerekend. Ik heb haar natuurlijk meteen gefeliciteerd. Maar later bedacht ik: ik ben helemaal nooit door haar gefeliciteerd... Ook niet naar aanleiding van mijn reactie op haar... Best jammer... Niet dat ik verwacht dat we nu ineens dikke vriendinnen worde, maar haar zusje, mijn jongere nichtje, ook zwanger, feliciteerde me wel meteen! Sorry, moest ik ff kwijt!
Lijkt me naar als iemand je moedwillig niet feliciteerd Alsof ze je hett niet gunnen.. rottig Mijn mama heeft een collega, enomr opschepper en praatjesmaker. Die melde groots dat ie opa word, dus mijn mama heel vrolijk. Ik oma! Week later.. mijn moeder naar die collega, mijn kleinkind heeft handjes voetjes en teentjes, en die van jou? Bleek ze de avond ervoor een miskraam te hebben gehad.. Mijn moeder kon zich wel voor dr kop slaan. Ik durfde het vandaag wederom niet op mn werk te vertellen. Ik voel me nog niet sterk genoeg, om de gedachte los te laten, dat als ik mn baan kwijtraak het wel goed komt... Ons huis staat net in de verkoop... zonder baan hebben we een mega groot probleem...
lastig superguppy! Wettelijk gezien mogen ze je niet ontslaan hoor! Ben je ook lid van een vakbond? Maar als het een tijdelijk contract is, dan word het lastiger... Dan hebben ze gewoon een smoesje klaar misschien waarom ze je contract niet verlengen... Maar wel vervelend! Je wilt er toch graag open over zijn lijkt me...
Superguppy, idd een heel lastige situatie, maar wat Moestra zegt, ze mogen je niet ontslaan vanwege je zwschap. Moestra, lijkt me niet leuk om niet terug gefeliciteerd te worden... Maar dat zegt waarschijnlijk meer over haar dan over jou (en je andere nichtje). All, Esmee naar het kdv gebracht en nu een beetje poetsen. Vriendinnetje trouwt vandaag, dus vanmiddag even naar het gemeentehuis. En vanavond feest (geen idee hoe ik dat vol ga houden) en dan morgen uitslapen!!!
superguppy als je het door een dokter op papier laat zetten en als je het dan op je werk afgeeft en laat tekenen heb je bewijs dat ze het weten en als ze je dan ontslaan kunnen ze niet zeggen we wisten niet dat ze zwanger was. moestra sommige mensen zijn gewoon zo egoistisch dat ze helemaal niet weten dat ze da doen en dan moet iemand anders hun daarop wijzen mss kun je het zusje van je nicht vragen wat het probleem is? en nijntje veel plezier op de trouw en je gaat het wel vol houden heb er volledig vertrouwen in
Ze mogen je idd niet ontslaan vanwege zwschap maar geloof me ze verzinnen gewoon andere dingen! Heb het zelf meegemaakt in 2007 ik was net ass.bedrijfsleidster geworden mijn proefperiode was helemaal goed verlopen ze waren erg blij met mij nadat ik vertelde dat ik zwanger was en helaas paar dagen later een mk kreeg kreeg ik vlak na me mk te horen dat ik het allemaal niet aankon blablabla.... Mijn bedrijfsleidster heeft ervoor gezorgt dat ik eventueel naar and filiaal kon gaan waar het "rustiger was" of ik kon gaan... Naja! Was echt pissed off week ervoor waren ze lovend over me en nu ineens kon ik het niet meer aan? Anyway ik ging naar een and filiaal best stukje rijden stond er in die winkel alleen voor midden in de voorbereidingen van de uitverkoop overwerk overwerk en nog eens overwerk ik ging eraan onder door en ben compleet ingestort!! Ik gesprek gehad en ja kon tijdelijk naar weer ander filiaal waar ik 6 dagen in de week moest werken!! Al deed ik dat zoiezo al echt onmenselijk waarvan 1 dag van 9 tot 21 nou je raad het al ik heb dus ontslag genomen omdat ze me onredelijk hebben behandeld en kon het niet meer aan hopla hun hun zin ik me baan kwijt! En ik ben niet de enige die dit is overkmen in dat bedrijf bah walg er gewoon van heb je een kinderwens wordt je zo gestraft! Wereld is zo oneerlijk zeggen van de zwschap mag geen reden zijn voor ontslag maar ze zoeken gewoon een andere manier.... Is natuurlijk niet bij elk bedrijf zo hoor en ik had ook nog geen vast contract maar denk niet dat dta verschil had gemaakt er zijn ook genoeg bedrijven die een zwschap alsiets moois zien en het je zo makkelijk mogelijk maken
Jeetje, heftig verhaal flexgirl! Heb jij geen lidmaatschap bij een bond gehad toen, waar je om hulp kon vragen?
Nee helaas niet maar vraag me af of die iets hadden kunnen doen was nl overgeplaatst naar anders filiaal waar niks mismee is en mag allemaal hoort bij je flexibiliteit ik had denk ik geen poot om op te staan... Ben overigens blij dat ik ervanaf ben haha ben nu lekker gastouder!
Ik heb gelukkig een vast contract. Maar ze krijgen je toch wel weg als ze het willen Ik zal vanavond eens kijken naar een vakbond of andere instantie om lid van te worden. je weet natuurlijk maar nooiit.. Zijn jullie ook zo moe? Overdag gaat het wel, dan ben ik bezig Maar na het avond eten moet ik echt even een half uurtje op bed. Helemaal stuk. Ik eet trouwens alleen nog maar fruit en tosti's De rest, geen trek in haha
Hoi dames, ik kom even me neus laten zien, super druk hier, en 's avonds nog steeds erg moe! vanavond kom ik even bijlezen en me fototjes plaatsen! Echo was super goed gister, ik ben zo blij! Ik ben 1 dagje naar voren gehaald. nu 22 april dus.
Fijn torties, dat de echo goed was!!! Wel balen dat je je nog zo moe voelt... Hier ook erg moe... Heb de hele week nog niets in het huishouden gedaan, behalve de dagelijkse rommeltjes zoveel mogelijk opruimen en het eten koken enzo. Maar zelfs dit gaat zo moeizaam... Heb net weer anderhalf uur op de bank liggen slapen...
Vreselijk!! Ik krijg net een lieve kaart van mijn broertje en zijn vriendin! Ik dacht: ik lees hem even voor aan zoonlief ook. Vind hij altijd leuk. Helaas stroomden de tranen al bij lieve R. over mijn wangen... Ik kan me niet herinneren dat ik bij de zwangerschap van zoonlief zo emo was... Ook wel wat... Ik las van de week dat dagboek terug en toen ben ik de kamer van een patiënt uitgelopen omdat ik moest huilen... Maar huilen om een zin; lieve R... Tjonge... how low can you go...