@ Moestra Nee hij is met 38 weken gehaald dmv inleiding, had een groeiachterstand en de groei lag al zeker een week stil. Ga zeker kijken met nub als ze natuurlijk een goede echo meegeven. @ Flexgirl zou dat zeker niet volhouden om niet te kijken. @ Superguppy krijgen wij ook vaak te horen is toch juist leuk die verrassing enzo. Zeg altijd maar dat ik geen surpriseei ben waarvan je pas mag weten wat erin zit als je het uitpakt. Daarbij vind ik het tastbaarder wordt voor Toby als hij weet of hij een broertje of zusje krijgt.
Ik zou me niet kunnen beheersen En mn man aan alle kanten proberen om te praten of omkopen zelfs! Haha
Ja, precies!! Haha! Lekker (extra lekker) eten koken! Beetje verleiden! Beetje knipperen met mijn ogen! Haha! Ik moet eerlijk zeggen dat ik wel blij ben dat mijn man net zo nieuwsgierig is naar het geslacht als ik!
Mijn man weet dat ik het eigenlijk meteen wil weten dus mssn zegt ie wel kijk maar zoissie dan ook wel weer tenminste dat hoop ik! Haha nub foto ga ik zeker bekijken weet hoe ik moet kijken alleen heeft onze vk slechte apparatuur kon bij mijn dochters geen nub ontdekken nl
moestra nee joh ik zeg ook gewoon eerste 3 maanden voorbij met 12 weken flex jeej ik zou dat ook echt niet kunnen, had echt heel snel dat briefje gekeken haha (er is een NUB topic bij echo's en onderzoeken, daar zitten een paar dames die er verstand van hebben! kun je je foto plaatsen en dan doen ze hun uitspraak) superguppy hier ook wel hoor, van die vervelende klanten die dan menen ff hun mening te moeten geven. zit ik helemaal niet op te wachten! bij mn zoontje vroegen ze vaak zelf, en weet je wat het wordt? zei ik altijd ja een jongetje! zeiden ze wil je dat nu al weten!! heel verbaasd, en hoe gaat hij heten. dat zei ik dan niet dat vonden ze dan weer raar :S pff kan er nu nog pissig om worden ik denk maar zo, je hebt al heel de tijd voorpret en je bent zo blij als het kleintje er is dus dan heb je gewoon net zoveel plezier heel de tijd vooraf als dat je dat dan tegelijk hebt als het kindje geboren wordt.. als je weet wat het wordt dan he maar dat snapte jullie denk ik wel! morgen 12 weken echo! ben benieuwd, wel weer zenuwachtig moet ik zeggen.. als alles goed is en we hebben de nub er mooi op staan dan plaats ik 'm in het nub topic
K had er al een die mn buik aanraakte Nu pas begrijp ik de frustratie van andere zwangeren Hands off!!! En daarna schrok ik van mn eigen reactie haha En dan iedereen met meningen en beterweterij.. Pff.. dat worden nog lange maanden zo haha
erg he! ze hebben hele leuke shirts met 'don't touch' haha van supermom moet je maar eens kijken! gewoon duidelijk zijn met wat je wilt komt goed!
Is supermom het merk? Even googlen zo! Zijn jullie al aan de zwangerschapskleding? Buikbanden? Ik krijg vaak de blik.. je weet wel: is ze dik of zwanger?? Daar moet ik binnenkort wat aan gaan doen.
Ik heb na de echo met 11 week alles van zolder gehaald! Ik ga weer helemaal los! lol Maar banden ben ik niet zo van...
superguppy das idd het merk.. heb je het al gevonden? ik heb ook al positiekleding aan, al een tijdje maar vooral omdat het zeer deed als mn broek knelde heel laag zeg maar. dus nu zo en das beter! buikbanden vind ik opzich wel leuk maar dan wel als je echt een buik hebt en niet een kleintje nog
Hmmm.. misschien moet ik er dan ook maar aan gaan geloven. Alles wat knelt gaat nu zsm uit Of steeds een knoopje losser hihi Mn trainingsbroek is mn tweede thuis geworden haha
Ooh zucht.. wat een dag Dat mn directie rare mannetjes zijn.. dat wist ik al Maar ze hebben wat nieuws verzonnen Of ik vanaf direct even langer door wil werken.. Dit maakt dat mn dagen er als volgt uitzie.: De wekker gaat om 5:00 We gaan er om 5:15 uit Om 5:30 lopen we met de honden buiten We drinken thee. Even wakker worden en dan gaat mn vriendje om 6:15 aan het werk. Ik vertrek dan om 6:30. Maar met mn nieuwe tijden om 7:00 Dan werk ik tot 16:30 en moet ik nog naar huis Waar ik zonder al te veel pech om 18:00 zal aankomen... Dit zijn 11 urige werkdagen! Zijn ze gek geworden! Met mn oude tijden was ik de files voor. En kwam ik op 10 uur uit per dag uit. Meer dan zat toch???? Die tijden kreeg ik omdat ik 120 km per dag voor mn baas moet rijden en als "beloning" mag ik voor de files uit naar huis Nou. Over met de pret weer