Eliesje jou wist ik toch? Of heb ik de verkeerde gedaan hihi Moestra ga 'm veranderen! Mamavanammaryllis ik ook!! Bah he
ja het is wit en stinkt niet vind het vreemd kijk elke keer op het papiertje uit schrik toch iets rood te vinden haha
Jeetje wat heb jij normaal een mooie platte buik!! Nu weet ik het zeker! Na dit kindje komt er een buikhuidcorrectie.
Ach ik zit weer niet op te letten. Sorrie. Ben ook zo'n handige harrie! Jij deed het goed, ik moet mijn ogen een keer gebruiken.
APRIL 2012 MAMA'S 15-30 APRIL 15 Nijntje27 (30), 2e kindje 16 17 18 19 20 Moestra (29), 2e kindje (4e zwangerschap) druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 23 Satire (27), 1e kindje Nijmpie (?), ? Torties (23), 2e kindje 24 Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje Wonderbaby1 (21), 2e kindje (zoontje 5/8/2010) (4ezws) 25 moonchild (26), 2e kindje mamavanammaryllis(20), 2e kindje 26 Eliesje (30), 4ekindje 27 28 29 30 Afsprakenlijst: 23 augustus 11.00u Satire 1e afspraak + 1e echo 29 augustus 14.00u Nijntje27 1e afspraak + 1e echo 31 augustus ??.??u debke83 1e afspraak 12 september 11:40u wonderbaby1 1e echo 15 september 09:10u Eliesje 1e afspraak 19 september ??.??u Torties 1e afspraak 21 september 09:20u Eliesje 1e echo Aantal mama's: 14
geeft niet hoort erbij dat slijm maar fijn is anders trouwens ik ging ook snel naar de wc om te kijken of het geen bloed was maar gelukkig niet. nu weet ik het dus.. hier ligt een pizza'tje in de oven hmmmm van de c1000 euroknaller hihi niet mijn schuld, vriendlief had er zin in haha zien jullie trouwens dat de topictitel is aangepast? had lotte gemaild!
@inlegkruisjes doe ik niet aan mee krijg er "luieruitslag" van en gaat dan echt openliggen en doet dan heeel veel pijn verschoon gewoon men onderbroek sochtends en savonds en soms smiddags ook nog vandaag misselijk geweest ben op kraambezoek geweest en heb de bus moeten nemen stap de bus af en kon niet snel genoeg aan het "gootje" zijn om te spugen pff lang leven de zwangerschaps misselijkheid
bij mij staan er vanacht nog bitterballen op het menu haha elke nacht tusse 2 en 3 word ik een vreetmonster en moet ik bitterballen hebben of ik slaap niet haha
Hallo dames, Welkom Moonchild! Satire: Mooie gordijnen...ben nog helemaal niet bezig met babykamer.Bij Damien was ie al af met 15 weken haha...Nu wil ik echt eerst wachten of het een jongen of meisje wordt hihi Controlefreak: Hou me er over op...ik word helemaal gek haha kan hier zo slecht tegen!!! Patat: Hier ook lekker patat gegeten! jummie haha Roken: Ben ik ook mee gestopt gelukkig...al vind ik het soms wel moeilijk vooral omdat mijn man wel rookt! Mamady: Had je al een CB gedaan of was dit de eerste keer..? maar kan zijn dat je veel gedronken hebt en daarbij is het een indiatie he! De eerste wat ik deed met middagurine gaf niet zwanger aan en de ochtend erna gewoon zwanger! Zou me niet zo druk maken.....zeg ik haha (die net weer een kv test gedaan heeft) Buik: Jeetje ik lijk wel al 20 weken haha... vraag me af hoelang ik dit verborgen kan houden haha Heb net ook ff een foto gemaakt,schrok me kapot haha Afscheiding: heb ik ook meer...zal er wel bij horen had dat bij Damien ook! Zijn jullie trouwens ook zo moe? Ik kan de hele dag wel slapen! Net belde moeders voor moeders...maandag heb ik intake!!! Doen nog dames mee?
ik kan ook de hele dag slapen hoor ben ontzettend moe maar gelukkig heb ik een heel lief mannetje die geeft ons dochtertje eten brengt me koffie op bed en soms nog eens een croisantje ofzo