@ Satire succes straks met de combinatietest, toch weer spannend he! Ik mag morgen om 10 uur. Lees dat iedereen een druk weekend heeft gehad, hier ook zaterdag alleen maar verjaardagen gehad. Nu is Toby lekker naar de psz dus even rust. Volgens mij heb ik gisteren de kleine gevoeld, zo'n kriebeltje in mijn buik, herken het van Toby. Geloof het pas echt dat het de kleine was als ik het weer voel.
I'm back! De nekplooi was 1,5 mm, en de echoscopiste noemde de kleine een modelvoorbeeld Alles klopte, en ze heeft zelfs nog even naar het geslacht gezocht, omdat hij zo mooi stil lag. Zij en ik zagen beiden iets uitsteken! Maar, ze kon er niet zeker van zijn, hahahaha! Dus ik weet eigenlijk nog niks zeker...moet afwachten tot volgende week donderdag. TE SPANNEND!!!
wauw heel schone echo satire ik heb ook heel veel van die moeders op de lijst niet gezien en van bob1981 of zoiets heb ik ergens anders gelezen dat er iets is mis gegaan dacht ik
Oooh Satire, wat een mooie echo!!! Spannend joh, of het nu inderdaad een jongetje gaat worden!!! Wat zegt je gevoel???
Oooh, dat van Bob kan ik me niet herinneren... Wel iets in haar familie ofzo... Of was dat nu weer iemand anders...
Mijn gevoel zegt een jongen, dat zei ik ook al tegen de echoscopiste. Mijn vriend denkt een meisje, dus hij zal wel even moeten schakelen als het echt een jochie is Wat de lijst betreft, ik hou het even in de gaten en schoon hem over een week of twee wel eens op.
Mama's 15 - 30 april 2012 Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB! 15 Nijntje27 (30), 2e kindje mamavanfay (29), 2e kindje Regenboogje (30), 2e kindje 17 kim198 (28), 1e kindje goldy (23), 2e kindje 20 Moestra (29), 2e kindje druufje (30), 1e kindje 21 debke83 (28), 2e kindje 22 maud24 (30), 1e kindje Beccy (26), 1e kindje Bob1981 (30), 1e kindje Torties (23), 2e kindje 23 Nijmpie (34), 2e kindje reneevd (30), 1e kindje Nicole84 (27), 3e kindje Luvomi (29), 1e kindje wonderbaby1 (21), 2e kindje 24 Satire (27), 1e kindje Laura28 (31), 1e kindje MamaDy (23), 2e kindje Chani13 (32), 2e kindje naomi01 (24), 1e kindje 25 moonchild (26), 2e kindje Fl3xgirl (26), 3e kindje 26 Eliesje (30), 4e kindje mei2011 (26), 1e kindje 27 VrouwTheelepel (31), 1e kindje Vogeltje (30), 2e kindje 28 mick (21), 1e kindje Superguppy (25), 1e kindje 30 Sunshine (35), 2e kindje Snelly (29), 2e kindje Afsprakenlijst 17 oktober Satire, combinatietest 18 oktober Nijntje27, afspraak gyn 19 oktober debke83, afspraak VK 19 oktober goldy, afspraak VK 22 oktober MamaDy, geslachtsbepaling 25 oktober wonderbaby1, geslachtsbepaling 27 oktober Satire, echo 27 oktober Vogeltje, geslachtsbepaling 31 oktober Torties, afspraak VK 01 november fl3xgirl, afspraak VK 02 november debke83, afspraak gyn 02 december fl3xgirl, 20 weken echo 04 november goldy, geslachtsbepaling 05 november Nijntje27, pretecho 05 november Torties, geslachtsbepaling 06 december naomi01, echo 05 januari naomi01, afspraak gyn 13 februari naomi01, echo 20 maart naomi01, afspraak gyn 16 april naomi01, afspraak gyn 24 april naomi01, afspraak gyn ----------------------------------------------------------------
Mooie echo satire! lekker duidelijk!! Trouwens ook leuk om te zien dat we allemaal zo rond dezelfde leeftjd ztten! Maakt het allemaal nog herkenbaarder!
pff gister heel bericht getypt op mn tel klik ik op volgende onderwerp perongeluk dus alles weg! dus vandaag maar lekker opnieuw! satire wat een mooie echo! heb je meer foto's? ben namelijk wel benieuwd naar de nub. die steekt uit en kan dus nog een jongen of meisje zijn.. volgende week kunnen ze het vast wel zien want dan is het geslacht wel gevormd. ben benieuwd wie er bij jullie 'gelijk' heeft! iig heel fijn dat alles zo goed was! superguppy hoe was de bruiloft vrijdag geweest? of toch stiekem niet gegaan? (of was het satire sorry als ik het fout heb!) moestra jeej klink heel gezellig zeg die vrijgezellen dag! nu nog het trouwen zelf! wordt vast heel leuk! wanneer is de grote dag? ben je iets speciaals? getuige ofzo? hoe gaat het met de andere meiden? er schrijven idd een paar echt helemaal nooit mee! ik met tijden wat meer, heb nu weer wat meer tijd dus kan weer meer schrijven!! hier vanmorgen om 6:55 de kinderwagen geleverd wow das toch niet meer normaal!!! hij rijdt super en ben er echt heel blij mee! ons ventje ligt nu te slapen maar zodra meneer wakker is gaan we weer lekker wandelen zag in het andere april topic dat ze ook een lijstje hadden met wat het geslacht werd en wat ze dachten (bij degene die het nog niet wisten) maar die zijn ook al van begin april dus net wat verder he.. ben wel echt benieuwd! bij het topic van mn zoontje waren toen de meeste jongetjes ben benieuwd hier
ow meen je!! nooit meegekregen... Of ik ben het weer vergeten... Ik ben trouwens getuige op de bruiloft. Zoonlief mag de ringen geven en ik doe bijna alle bloemerk. Corsages en bruidsboeket. Vanavond mag ik mee. Ze heeft een nieuwe trouwjurk omdat de andere verkleurd bleek. (goedkoop=duurkoop) Maar toen was ik op vakantie. Vanavond mag ze weer passen en moet ik mee!
Wat leuk moestra!! Das wel balen van haar jurk maar gelukkig zoekt ze nu gewoon een nieuwe uit.. Schattig je zoontje de ringen brengen! Is zo lief altijd hè! Bob heeft dat hier ook niet gezegd, maar ik was dat ff gaan opzoeken en toen zag ik het staan. Dus logisch dat je het niet wist, wist het ook niet maar doordat iemand er wat van zei dacht ik even kijken!
Hey meiden, Satire, wat een geweldig mooie echo!! Kan me niet voorstellen dat die van mij morgen ook zo is.... En een super nekplooi en nu (al/nog ) een voorbeeldkindje, geniet er maar van. En je denkt een jongetje, spannend. Ik denk hier ook een jongetje, amar we zullen toch tot april moeten wachten... Moestra, wat leuk die bruiloft in het vooruitzicht! En wat balen van haar jurk, maar gelukkig is ze er op tijd achter en heeft ze een nieuwe gevonden. Lijkt me lastig, want je wilt toch de eerste, lijkt me... En jij voor het bloemenwerk, leuk! Je bent wel een crea-bea of niet? Goldy, wat leuk dat je denkt de baby gevoeld te hebben!! Genieten is dat he?? All, de red hot chilli peppers waren super (alleen het geluid wat minder), maar o o o, wat was het een kort nachtje. Vanavond dus vroeg mn nestje in! Verder lijkt het spugen hier ineens gestopt. Nou ja, zaterdag en zondag, vanmorgen wel weer. Nu af en toe nog heeeeeeeel misselijk, dus het lijkt te verbeteren!!
Hoi meiden..ik leef ook nog hoor!! Inmiddels alweer 13 weken! Echo was goed en nu helemaal voor de vole 100% aan het genieten. Ook hier is de kinderwagen al besteld was een mooie aanbieding die we niet konden laten lopen. Verder van de week de babykamer leeg geruimd en kunnen we daar binnenkort heerlijk aan de klus..
@ satire, mooie echo!! Ben benieuwd of je gevoel klopt, spannend! @ wonderbaby, fijn dat je kinderwagen binnen is en al lekker gewandeld vandaag? Bevalt hij goed? @ moestra, leuk dat je mee een nieuwe jurk gaat uitzoeken! Veel plezier! @ nijntje, ja ik voel het maar heel af en toe en meestal op dezelfde plek dus vraag me af of het wel de kleine is. Maar aan de andere kant wat moet het anders zijn haha.. Fijn dat het zo leuk was bij de rhcp! @ beccy, fijn dat alles goed was met de echo, lekker genieten! Hier; Vrienden van ons hebben vandaag te horen gekregen dat ze een meisje krijgen!! Leukkk, het is hun eerste kindje. Nu kan ik niet meer wachten tot onze echo hihi.. ben zo benieuwd
Kinderwagen, wij hebben de maxi cosi mura 4 in roasted brown. Dat is een kleur uit 2010. Die wagen bevalt prima en nu dus hopen dat we genoeg hebben aan alleen een plankje waar Esmee op kan staan. Anders moet er hier ook nog een nieuwe komen.... Een vriendinnetje belde zaterdag met het nieuwtje dat ze een tweeling krijgt! Ze is begin mei uitgerekend, dus we hebben nu gedeald om op dezelfde dag te bevallen. Kunnen onze mannen en kids carpoolen naar het ziekenhuis, haha
beccy wat fijn voor de goede echo een tweeling wauw dan kan het heen carpoolen wel maar terug met zen allen wordt dan een beetje moeilijker hihi kinderwagen pff er zijn er zo veel ik heb hetzelfde probleem weet alleen ff nie meer wie dat probleem ook had hihi