15 - 30 april 2012 mama's!

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door wonderbaby1, 15 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superguppy

Superguppy Bekend lid

21 aug 2011
    616
    0
    0
    van de zon genieten!
    zaanstad

Mn kerel heeft er een dagtaak van gemaakt om de juiste tegen de beste prijs te vinden.. dat wil nog niet erg.. maar het is vertederend om te zien hoe druk hij ermee is...

2. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook de maxi cosi mura 4 roasted brown, vind het een hele fijn wagen. Ken mensen die de mura 3-wielen hebben en hun zeggen dat hij snel omkiept. Met de 4 nooit geen problemen mee gehad!
    En nu hebben via marktplaats een easywalker duo er bij gekocht van 1 jaar oud en waar alles bij zit, is ook een bruine! Super blij ermee:D

@ nijntje, had jij trouwens geen problemen met de zonnekap van die wagen? Dat hadden wij wel en via een topic hier op het forum er achter gekomen dat je gratis een nieuwe kon krijgen van maxi cosi!

3. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ goldy, die zonnekap was idd niet heel erg handig, maar kon je n nieuwe krijgen? kan dat nog steeds? welk topic is dat... want dan ga ik t nog proberen...

4. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha superguppy de mijne is met alles zo tegenwoordig bezig sinds hij weet da we een kleine krijgen probeerd hij met alles te besparen spaarlampen niet zo veel meer buitenshuis eten enz enz hihi

5. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ nijntje, ik denk wel dat dat nog steeds kan, heb die van mij een paar weken geleden opgehaald. Je moet via de winkel waar je hem hebt gekocht aangeven dat je het model uit 2010 hebt en daar problemen mee hebt en dan bestelt de winkel een nieuwe via maxi cosi. De nieuwe kap is wel een ietsje andere kleur bruin maar dat valt niet op en hij werkt 10 x beter haha! Dit is de link naar het topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/287283-mc-mura-wie-problemen-de-kap-zitje.html

6. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    @ Goldy, thnx, dan zal ik dat eens proberen, haha Niet geschoten is altijd mis toch?

All, vanmorgen naar de gyn geweest en de kleine smurf was druk aan het zwaaien en springen! Zo leuk! Alleen Esmee snapte er niet veel van, haha
    Wel moest ik mijn gewicht een beetje in de gaten houden, want in 3 weken ben 1,5 kg afgevallen (de hele zwschap nu 3) en dat is eigenlijk niet de bedoeling...

7. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    o ja, satire voor de lijst:
    14 november controle bij de gy
    29 november 20 weken echo

8. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    Hier ook weer een echo gehad!!!
    Kleintje lag weer lekker op zijn duimpje te zuigen. Bewoog wel lekker.
    Hartje gehoord en ook hier: zoonlief snapte er niets van!

Satire, net als Nijntje: 14 november weer naar VK!
    Voor 20-weken echo moet ik nog even bellen...

Helaas is de sfeer hier in huis verschrikkelijk!!
    Ik ben vrolijk uit bed gekomen, had echt zin in de echo!
    Toen ik onder de douche vandaan kwam had manlief besloten geen zin te hebben. Hij heeft een: ik-beschuldig-mijn-vrouw-overal-van-dag! Vandaar dat de echo ook minder leuk was dan dat ik me had voorgesteld... Doordat hij boos was, maakte het op hem ook weinig indruk geloof ik... Maar misschien diep van binnen wel, en komt het voor mij later naar buiten... Tegen de tijd dat hij beseft wel heel erg vals te zijn geweest!
    Ach en mijn hormonen spelen vast ook een rol. Maar daar hebben we het nu niet over!! lol

Zoonlief ligt al vanaf 11u te slapen. Heb nu 1 gastkindje die eigenlijk moet slapen, maar zodra ik die naar boven breng word dat oorlog, dus ik wacht nog wel even...

9. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Hoi meiden,

Ik ben er ook nog!
    Lees af en toe nog mee maar zal dit vanaf nu weer vaker gaan doen;)
    MIjn pc was kapot, en kon jullie dus allemaal niet meer bijhouden;) En Er zijn een aantal dingen gebeurd tussen mijn vriend en mij,
    Om het even kort te houden: Mijn vriend woont niet meer thuis omdat ik achter een aantal leugens ben gekomen. Of het goed komt weet ik nog niet maar hij begint aardig zijn best te doen. (ik heb een topic geopend bij alleen en zwanger)

Iedereen de 12 weken grens voorbij:D! Jeej!
    Ik heb aankomende zaterdag mijn geslachtbepaling in Belgie. Ik vind het zooo spannend.
    Ik heb echt geen idee: hebben jullie al een voorgevoel?

Ik(wij) willen graag de joolz day gaan kopen.

Een fijne dag allemaal! Ik moet nog tot 6 uur met 5 gastkinderen en een heeeeel vervelend zoontje...pfff.

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    WIj hebben ook de joolz day besteld..zilvere wagenbak en antraciet stoeltje..zijn er helemaal verliefd op wat een heerlijke wagen is dat!!
    en moestra een knuf voor jou..is niet leuk dat je ventje zo doet!!
    Ook voor jou een knuf mamaDy ga zo eens je topic lezen..

11. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Satire mooie echo zeg.

Wij hebben de bugaboo erg fijne wagen.

Vanochtend de combinatietest gehad en de nekplooi was 1,5 dus erg goed. Het koste haar bijna een uur om 3 goede metingen te krijgen omdat uk zo druk is. Niet dat wij dat erg vonden, we konden zelfs de vingertjes en teentjes tellen.
    Termijn is echt precies 12w en 4d, we hebben zo'n 8 foto's meegekregen. Het bloedprikken was wel een nachtmerry maar ach de kleine zien maakt veel goed.
    Meteen een afspraak gemaakt voor de 20w echo en die heb ik op 13 december om 9.45.
    Mijn man denkt nu echt dat het een jongen wordt en ik zeg nog steeds een meisje. We zien wel wie gelijk heeft.
    Als mijn nieuwe comp. binnen is zal ik even een foto inscannen.

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38

Nou dat is precies wat wij ook in gedachte hebben! En dan het zilveren frame erbij.

13. naomi01

naomi01 Bekend lid

12 jul 2011
    667
    0
    0
    NULL
    NULL
    oei mamady ik hoop dat het toch nog opgelost raakt tussen jou en je vriend

pff moet nu nog weer zo lang wachten voor ik weer en glimp van de kleine kan opvangen mss toch nog een pretecho tussendoor?

14. Nijntje27

Nijntje27 Fanatiek lid

27 aug 2008
    4.698
    0
    0
    Juf
    In de buurt van Oss
    mamady, het valt allemaal niet mee, maar hopelijk komt het nog goed!!

15. moestra

moestra Fanatiek lid

14 jul 2011
    2.546
    0
    0
    werkzaam als gastouder thuis en huismoeder
    Groningen
    MamaDy, wat erg van je vriend en jou!! Ik hoop dat alles weer goed komt voor je! En of dat alleen is voor jou, of met je vriend, dat is natuurlijk aan jullie! Als jij maar weer happy word!

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    wij inderdaad ook zilvere frame haha...

17. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama's 15 - 30 april 2012
    Wil je iets wijzigen in de lijst? Stuur Satire dan een PB!

15
    Nijntje27 (30), 2e kindje
    mamavanfay (29), 2e kindje
    Regenboogje (30), 2e kindje

17
    kim198 (28), 1e kindje
    goldy (23), 2e kindje

20
    Moestra (29), 2e kindje
    druufje (30), 1e kindje

21
    debke83 (28), 2e kindje

22
    beccy (26), 1e kindje
    Torties (23), 2e kindje

23
    Nijmpie (34), 2e kindje
    Nicole84 (27), 3e kindje
    wonderbaby1 (21), 2e kindje

24
    Satire (27), 1e kindje
    MamaDy (23), 2e kindje
    naomi01 (24), 1e kindje

25
    moonchild (26), 2e kindje
    Fl3xgirl (26), 3e kindje

26
    Eliesje (30), 4e kindje

27
    Vogeltje (30), 2e kindje

28
    Superguppy (25), 1e kindje

Afsprakenlijst
    19 oktober debke83, afspraak VK
    19 oktober
    goldy, afspraak VK
    22 oktober MamaDy, geslachtsbepaling
    25 oktober wonderbaby1, geslachtsbepaling
    27 oktober Satire, echo
    27 oktober Vogeltje, geslachtsbepaling
    31 oktober Torties, afspraak VK
    01 november fl3xgirl, afspraak VK

02 november debke83, afspraak gyn
    02 december
    fl3xgirl, 20 weken echo
    04 november goldy, geslachtsbepaling
    05 november Nijntje27, pretecho
    05 november Torties, geslachtsbepaling

29 november Nijntje27, 20 weken echo
    14 november Nijntje27, afspraak gyn
    14 november moestra, echo
    06 december
    naomi01, echo

13 december Vogeltje, 20 weken echo
    05 januari
    naomi01, afspraak gyn
    13 februari
    naomi01, echo
    20 maart naomi01, afspraak gyn
    16 april
    naomi01, afspraak gyn
    24 april naomi01, afspraak gyn

----------------------------------------------------------------

18. Satire

Satire Bekend lid

24 jun 2011
    851
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de lijst ingekort, een hoop namen weggehaald van mensen die ik maar 1 of 2 keer heb zien posten (om hun naam te laten toevoegen). Zo is het voor ons wat overzichtelijker. Zeker nu die afsprakenlijst steeds langer wordt, haha!

Ik hoor het wel als ik iemand ten onrechte verwijderd heb, dan plaats ik het weer terug :D

Ik ben echt benieuwd naar alle geslachtsbepalingen! Vind het voor iedereen zo spannend :p

Hier heb ik gisteren een rotdag gehad. Ik kreeg te horen dat alle uitzendkrachten geoutsourced worden naar een andere partij. Het uitzendcontract komt dus te vervallen per 1 januari, en volgende week moeten we bij de nieuwe partij gaan solliciteren op onze eigen functie.

Ik ben een beetje bang dat de heren één blik op mijn buik werpen en ik in januari alsnog zonder werk zit :( Zou heel erg zonde zijn, want ik ben goed in wat ik doe. Dat weet mijn baas, maar dat weet die nieuwe partij niet. Die zien alleen een zwangere buik...

Dus ik maak me zorgen daarom. Nogal vervelend om halverwege je zwangerschap werkeloos te worden en je partner overal voor op moet draaien. Niet te vergeten dat na je bevalling het sollicitatieproces weer op je wacht. Bah!

19. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Goeienmorgen dames,

Bedankt voor jullie lieve reacties.

Satire: Wat balen zeg. Maar als jij je werk zo goed doet dan zal je baas toch vast een positieve beroordeling doorgeven aan "de heren".
    Is je buikje ook niet meer te verstoppen, door bijvoorbeeld een iets wijder colbertje?
    (ik zeg maar wat hoor:p)

Ik ben trouwens wel erg benieuwd naar buikfotos van jullie.
    Bij mij komt het op het punt dat ik mijn broeken met moeite dichtkrijg. Bij mijn zoontje zagen mensen pas dat ik zwanger was toen ik met zsverlof ging.Echt niet leuk! Ik Hoop dat mijn buik dit keer wel wat harder gaat groeien;)

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Satire dat is niet leuk!! Ik vond de tip van mamaDy slim! Of is je buik inmiddels zo groot dat je 'm eigelijk niet kunt verbergen? Al is het maar voor een uurtje? Wijdere kleren aan en jasje erover?
    Hoop echt dat je daar opnieuw aangenomen wordt!

MamaDy komt goed meid! Hoop echt dat je vriend er alles aan gaat doen!! Maar had al gelezen dat hij dat al best een beetje deed hè..
    Leuk dat je broeken nu wat te straks worden! Bij je zoontje was het dan laat, fijn voor je buik maar is leuk als andere mensen het ook zien hè!

Kinderwagen: hier de bugaboo donkey. Had eerst quinny buzz 4 maar wat is de bugaboo donkey fijn!!!!!!!! Straks mooi 2 kids naast mekaar en nu nog lekker alleen gelani in de mono stand

Geslachtsbepaling: ben ook zo benieuwd wat het bij iedereen wordt!! Zo leuk! MamaDy is de eerste oeh spannend! En dan die woensdag ik, naar hetzelfde bureau! Spannendddddd

Ga ff de rest bijlezen en reageren! Ben alweer alles vergeten!

Deel Deze Pagina