Vogeltje wat fijn dat de nekplooi zo netjes was! En zolang naar jullie tweede uk hebben kunnen kijken is natuurlijk ook niet verkeerd
oei satire ik hoop dat dat goed komt ma als je echt goed ik je job bent zou ik me als ik jou was nie te veel zorgen maken (is ook nie goed voor de kleine he) amai jullie hebben allemaal zo vroeg geslachtsbepaling bij mij kijken ze daar pas naar op de 20 weken echo 6 december boehoe zo lang wachten nog
Mamady heb je verhaal beetje gelezen op zwanger en alleen echt heftig hoor meis wil je heel veel sterkte wensen!
Hier al 2 weken van de meds af en gisteren een flinke terugval gehad! Was bang dat ik weer kon beginnen met de meds maar het viel mee! Vandaag redelijk goed opgestaan ben net uit bed*schaam* even afwachten wat de dg ons brengt! Maar vandaag alweer 13 weken! Wel grappig moest ook enorm erom lachen dat ik weeer voor de 3e keer op een woensdag benuitgerekend ben beieuwd of ik dan ook op een woensdag wee beval! Vogeltje fijn dat de meting goed was!
@ Mamady vervelend dat het zo is gelopen met je relatie hopelijk kun je wel op goede voet verder. @ Flex hopelijk gaat het goed zo zonder meds ondanks de terugval. @ Satire het laatste wat je nu wil is je zorgen maken om je baan, hoop dat het goed komt. Hier de foto van de echo:
@ mamady, ik heb gister een buikfoto gemaakt, zal hem hieronder bij zetten, hij gaat harder dan bij de eerste!! Jij ook een buikfoto plaatsen dan he @ satire, balen van je werk! Hopelijk valt het mee en kun je lekker daar blijven! @ wonderbaby, fijn dat de donkey zo goed bevalt! En straks weer zo`n mooi klein babytje naast jullie knappe mannetje! @ naomi, als je niet wil wachten kun je zelf een geslachtsbepaling aanvragen bij een pretechobureau. Dat doen de meeste (die t willen weten) hier. Alleen de vk satire (geloof ik) kon het al eerder dan 20 wk zien toch? @ flexgirl, balen van de terugval, hopelijk was het eenmalig! @ vogeltje, mooie echofoto`s! Hier; vandaag controle gehad bij de vk. Alles goed! Hartje was wel moeilijk te vinden doordat onze kleine wiebelkont zo aant bewegen was. Zodra ze het hartje had was ie ook meteen weer weg haha! Ze zei; zal niet lang duren voordat je hem gaat voelen als ie zo beweegelijk is. En vertelde toen dat ik hem/haar al dacht te voelen en ze zei dat het idd al kon! Afspraak voor de 20 weken echo staat, voor 28 november Nou dan zal ik de eerste zijn die een buikfoto plaatst, maar dan moeten jullie me wel volgen he Bekijk bijlage 191463
Mooi buikfoto Goldy! Ik weet niet of ik je ga volgen... Iedereen vind me er zwanger uitzien, maar ik heb zelf het idee dat mijn vet (VET) gewoon meer is en meer naar voren komt... Maar ik zal eens zien of ik iets moois kan maken... Met mijn mobieltje is het nog niet gelukt... Satire, er hing vast iets in de lucht gisteren! Hier is gelukkig gisteren nog alles weer uitgepraat! En.... HET LAG NIET AAN MIJN HORMONEN!!! lol Naomi, hier ook niet zo vroeg geslachtsbepaling hoor!! Ben wel heeeeeeel nieuwsgierig. Maar de VK zei gister tegen me dat jet het evt met 16 weken zou kunnen zien bij haar. Dus ik hoop dat ze 14 november iets ziet!! Dat is ook nog mijn verjaardag!! Dus dat zou een reuze leuk cadeautje zijn!! Vanmiddag krijg ik de GGD hier... Ben er zenuwachtig van... Maar goed, alle eerste keren zijn spannend! Dus daar houden we het maar op! Helaas geen tijd meer gehad om boven alles nog een beetje schoon te maken... Heb alles snel opgeruimd (nouwja, bijna alles) en daar moet ze het maar mee doen...
Owja, Satire, de uitgerekende datum verandert dus nu voor mij en word 21 april. Wil jij dat veranderen??
Zo Goldy dat is al een flinke buik! Ik had vandaag ook controle bij de vlk. Wat leuk dat je hem-haar al voelt! Volgens de vlk ga ik het kindje ook erg vroeg voelen omdat ik erg dun ben en mijn placenta achter ligt. Moestra: Wat spannend dat de GGD komt. Ik ben erg benieuwd hoe het was. ( ik ben namelijk ook gastouder) Satire mijn uitgerekende datum is 25 april Ik ben dus een dag later uitgerekend. Zou je dat voor mij ook willen aanpassen?
NAAAHJA!!! Ik krijg gewoon een negatief advies van de GGD!!! Waarom?? Omdat ik eerlijk was... Manlief rookt wel eens een sigaretje onder de afzuigkap 's avonds als het regent en alle kinderen weg zijn of in bed liggen. (onze eigen dan) Geen idee wat ik nu moet doen... Volgens mij mag ik nu geen kinderen meer opvangen... De vraagouder die vanmiddag om 17u haar kindje kwam halen was STOMVERBAASD!!! Die wil direct al wel actie ondernemen! Lief van haar! Trouwens, die hele controle ging K*T! Ze heeft nooit gekeken naar kastjes met schoonmaakmiddelen enzo, ook niet naar gevraagd. Ook de la met messen heeft ze niet naar gekeken. Ook wilde ze wel even de rookmelder testen. Terwijl gastkindje lag te slapen. (dit had ik van te voren al gezegd!) En op de kinderkamer, die ze perse wilde zien, ging ze gewoon hardop praten!! Dus gastkindje weer wakker... En mijn diploma's! Ook zoiets. Ik heb kopien in mijn map. Ze wilde de echt zien. Die zou ik later opzoeken. Maar ze was na dat roken-gedoe zo snel weg, dat ze de echte diploma's nooit gezien heeft... Nahja, baal-dagje dus!! Kreeg ook nog een boze mail van mijn zusje... We mogen niks meer zeggen wat betreft haar bruiloft... Afgelopen weekend was ook het vrijgezellenfeest van mijn zwager. Mijn broertje en man en vader waren hier niet bij. Dat vonden ze jammer. Dat heeft mijn moeder maandagavond hier gezegd. Manlief was al stil op dat moment. Want even daarvoor had ik gevraagd of hij een nieuwe overhemd nog nodig had. (de reden van onze ruzie gisteren) Mijn zusje heeft die stilte als aanval gezien schijnbaar... Best jammer, dat het allemaal zo loopt... Want een mening hebben we niet eens gegeven! (we kijken wel uit! lol!)
Goldy, mooie buik al hoor!! Vogeltje, mooie echo's!! Flex al een tijdje van de meds af. Gaat goed hier meiden!!! Moestra, wat een baaldag heb je idd. Wat super lief dat die vraagouder al actie wilde ondernemen. Als het rapport echt negatief wordt, zou ik wel in beroep gaan en alle positieve punten noemen en zeggen dat je man gestopt is met roken. En ook aangeven dat mevr niet eens geinteresseerd was in je diploma's.... Hier vanmiddag op kraamvisite geweest. Wat inieminie zeg! Esmee vond het trouwens maar niks een levende pop, haha Verder vandaag niet misselijk en niet gespuugd!!!
Nijntje hopelijk gaat het dan de goede kant op met je ziek zijn.. Hier ook nog steeds wel wat misselijk smorgens en gewoon niet kunnen eten heel de dag Leuk op kraamvisite!! Komt straks wel met esmee en haar eigen broertje/zusje Moestra dat meen je niet!! Balen zeg! Ben het met Nijntje eens en zou dan idd in beroep gaan! Niet netjes van haar hoor! Pff Fijn dat het met je man snel weer goed was! Las ergens over je zusjes klagen, ook niet leuk zeg! Achja MamaDy jou buikie ook plaatsen Ik zal de mijne van de week wel eens plaatsen! Goldy had het al gezegd hè maar wat een prachtige buik heb je al!! Satire hoe gaat het met jou? Nog ondersteboven van het nieuws van je contract? Naomi, beccy en de rest hoe gaat het met jullie?
Dag dames! Wat een vervelende berichten allemaal Ik zou de stress van het verliezen van mn baan er niet bij kunnen hebben hoor.. En sommigen ook nog geruzie met de kerels... Tegen alle verwachtingen in mag ik over die van mij (nog) echt niet klagen! Hoop dat zowel werkgever als kerels allemaal snel bijdraaien, wel zo fijn. Hier in de buurt doet niemand aan geslachtsbepaliing. Dus denk dat ik over een paar weken gewoon een fun echo aanvraag, kijken of er wat te zien valt... anders moeten we tot in deceember wachten! Dat duuuurt veeeel te lang! Hoe gaat het met jullie baby uitzet? Op een mutje na, nog niets gekocht... Ja oke. Zwangerschapsbroeken, maar verder niets.. Beetje eng hoe goed ik me in kan houden...
Moestra jeetje wat vaag zeg van de ggd! Volgens mij mag je nu nog wel opvangen en moet je te horen krijgen wat er precies niet goed was en dat je dat meteen moet oplossen... Maar datmoet je ff navragen bij het gob Heb ze hier ook al gehad stelde niks voor ze vroeg alleen maar dingen en heeft nergens naar gekeken Hier ook gezeur alom niet met werk of met mijn mannetje maar met mijn broer en szusje ze gaan 11 mei trouwen en ze hadden van ons verwacht een maandje in aug over te slaan met zwanger worden nou hebben we dat niet gedaan en nu is onze band niet zo heel sterk meer...
Moestra: Jeetje, wat een gezeik met die GGD. Hier gelukkig nog niks van ze gehoord. Misschien valt het mee en had mevrouw gewoon haar dag niet zo. En krijg je alsnog een positief verslag. Ik duim voor je! Nijntje: ahhh op kraam visite, toen ik nog niet zwanger was begon het bij mij dan meteente kriebelen als ik zo'n klein hummeltje zag. Je dochtertje snapt er natuurlijk ook nog niks van. Dat veranderd vast wel Supergyppy: Ik vind het knap van de meiden die kunnen wachten tot de 20 weken of helemaal het geslacht niet willen weten. Ik ben daar veeeeeelste ongeduldig voor. Buikfoto: Staat in mijn album. Ik moet erbij zeggen dat ik schrik van de"dikte" het was eind van de middag en die trui maakt hem ook nog eens groter. Zo is die op dit moment dus echt niet. En zo was die volgens mij ongeveer toen ik met verlof ging bij mijn zoontje
Goeiemorgen Vandaag werk ik thuis. Gister had ik zo'n stressvolle dag, ik slaap er gewoon niet van. Mijn baas riep me 's morgens apart om me gerust te stellen. Ik voelde me inderdaad iets beter. Vervolgens kwam er een invasie van nieuw personeel van de nieuwe werkgever. Dat was blijkbaar al op hoger niveau weken geleden afgesproken en voor ik het in de gaten had moest ik iemand gaan inwerken. Ik dacht alleen maar: Dit is fijn, ik zit hier volgens mij mijn vervanger in te werken! En het is nog een eikel ook. Zo'n betweter met een enorm ego. Gaf me tot twee keer toe zijn visitekaartje met 'Senior Consultant' erop. Bah! Dat noem ik een pikverlenger, en dat terwijl hij precies dezelfde functie als mij moet gaan vervullen. 's Middags weer gesprek met mijn baas, waarin ze alles wat ze in de ochtend had gezegd alweer terug nam. En ze had verder ook nergens antwoord op. Ze zei nog even dat het nieuwe bedrijf van ons 24/7 beschikbaarheid zal verlangen. Ja, daar zullen ze vast een mama voor aannemen! Zeker als je kijkt naar de mensen die ze in dienst hebben. Allemaal single, reizen het hele land af, leven van hotel tot hotel. Daar pas ik echt niet in. Dus ik heb zoiets van: WIL ik daar wel voor werken? Voorlopig wel ja, ik heb mijn inkomen ook nodig en wil echt niet in januari zonder werk zitten. Voor de bevalling word je dan sowieso nergens aangenomen en tijdens je kraamtijd zit je met het sollicitatievooruitzicht. Dus ik maak me veel zorgen, en ik slaap niet goed. Heb er ook weer hoofdpijn van. Dus vandaag heb ik even letterlijk afstand van kantoor genomen en werk ik thuis. Sorry voor mijn ego-message, maar jullie zijn de enigen die zich echt kunnen inleven. Mijn vriend zegt: we komen wel rond, het is niet erg. Het is wel erg, I love my job en mag het straks niet meer doen. Mijn collega's maken zich zorgen om hun eigen baan, logisch ook. Mijn zus roept: Tja, dat heb je met een uitzendcontract. Schei uit, ook het vaste personeel vliegt er gedeeltelijk uit. Een vast contract betekent niks meer, zeker niet bij een groot bedrijf. Vandaar dat ik hier even mijn gal spuw Ik zal straks even de lijst updaten trouwens!
Ahh Bah Satire wat ontzettend vervelend. Je staat ook zo machteloos, het enige wat je kan doen is afwachten. Ik vind het wel een beetje vreemd van je baas dat hij je gerussteld om dat daarna weer terug te draaien. Wanneer hoor jij nu of je contract verlengd wordt? All: Mijn foto staat in het album
Zou dat kunnen flex girl? Dat ik opdracht krijg van de gemeente om aan te passen en dat alles dan goed komt??! Tjonge, dat zou echt fijn zijn!!! Iedereen hier verklaart me voor gek. Dat ik niet gewoon nee heb gezegd. Dat er hier in huis niet word gerookt. Je schijnt er namelijk niets van te ruiken hier omdat de afzuiging goed werkt. Naja, maandag zal ik wel meer horen van het GOB... Ik heb er wel slecht door geslapen... Satire, wat K*T allemaal zeg!! Maar inderdaad, net wat je schrijft, ook met vaste contracten vlieg je momenteel de laan uit!! Vorig jaar stonden mijn man en ik allebei op straat! We hadden allebei een vast contract! We zeggen wel eens: Wij dragen de economische crisis letterlijk op onze schouders! Jammer flexgirl, dat het bij jullie in de familie ook zo stroef loopt... Als ik in april geen miskraam had gehad, dan was ik super hoogzwanger geweest op de bruiloft van mijn zusje!! Volgens mij zat ik dan al in de 3 weken grens waarbij je evt thuis mag bevallen. Over de baby uitzet: we hebben natuurlijk het meeste al. Maar ik hoop vanmiddag even naar de stad te gaan voor mijn eigen kleding voor de bruiloft. En dan hoop ik iets kleins te kunnen kopen voor de kleine! Hoewel ik ook wel denk: als ik nu weet wat het word, dan kan ik gerichter gaan kopen. Dus misschien doe ik het ook wel niet!
Ik heb een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo!! Satire, wil je deze voor mij op 1 april zetten?? Spannend zeg!! Nu moet ik nog zien of ik hier in het dorp gewoon bloed mag laten prikken, of dat ik nuchter naar het ziekenhuis moet fietsen... Ik hoop het eerste!! Ze verdenken me van zwangerschapssuiker, dus ik moet nuchter nu bloed laten prikken... Gedoe!